![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag morgen fra hovedstaden. Mørkt og kjølig ute - men varmt og godt inne. Blir stort sett møter og arbeid inne på kontoret i dag - før det blir et tidlig "julebord" hjemme hos en kollega i kveld. Ha en flott start på helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Nå skal frokost og niste for snuppa lages før kursen settes mot OSL. Blir en rolig dag. De nyansatte skal testes litt samt prøve uniformer etc. Kvelden blir hjemme med taco og gullrekka. Det merkes at det er 2 barn i huset :-) God helg S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Sheraton FRA. Etter en fulltreffer av en dag i går, skal dagen tilbringes hos Lufthansa. Verdens største DO kan neppe beskrives som annet enn en fulltreffer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Og en god morgen fra Østfold. Så får vi se, blir det en god kveld også ?
"Det viktigste er ikke å vinne, men å slå Fredrikstad"
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Smøla!
Endelig fredag! Ikke stort å melde her da... Blir meget godt med helg, men før det blir det et kjapt ungdomsrådsmøte i ettermiddag. Godt med en dag med kun ett møte ![]() Ha en herlig dag forumister!
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra bushen!
Je ghar vært i sving i mange timer nå, men det var arbeide som tok ned alt av satelitt-forbinelser og slikt så da ble det liten morgen-surfing her. Det høres ut som gjengen som er på Tommys Hvalsafari(tm) har det knakende bra, jeg skulle være der selv men ble sittende her i stedet. ![]() Tirsdag kveld er det sete 3H i en 777 på meg, så da har vi noe å se frem til. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna
Snart går turen ut till Arlanda där SK157 väntar på att tag mig ner till Göteborg och en helg med släkten. Skall bli otroligt skönt att göra någonting annat än bara studier ett par dagar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Lilletorget! Litt irritert her. Har fått mailer fra Ryanair om at jeg må huske å sjekke inn. "IMPORTANT: YOU NEED TO CHECK-IN ONLINE FOR YOUR FLIGHT NOW", roper de i mailen. Og så når jeg skal fylle inn skjema skal de forsyne meg ha passnummer og diverse andre opplysninger. Passet ligger hjemme, og hjemme har jeg ikke printer. Enkelt skal det ikke være.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra barteland
Dagen tilbringes som vanlig på jobb, og kvelden tilbringes hjemme med besøk....... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Sydney.
Her nede er det blitt kveld allerede, og en lang uke er over. Kvelden tilbringes med langkokt bolognese og en god rødvin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og god morgen forresten. Sitter på Hasle idag, himmelen over hovedstaden er lettere enn på mange dager, skyet, men dog noen glimt av blått...
Og så har jeg mottatt ordre om Taco i kveld, som dere skjønner kommer barna, og annehver fredag har da blitt Taco-kveld hjemme på Grefsen. Helt ok, for jeg synes det er meget godt selv. Og så kan man jo alltid avnyte et par kalde øl mens man steker kjøttdeig og lager tilbehøret ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag et solfylt dog småfriskt sørøst. I dag sparkes julebordsesongen pent i gang, før det går slag i slag frem mot selveste aftenen.
Ha en fin helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Morgen fra Austrheim!
Her skinner solen fra blå himmel og dagen er fri grunnet planleggingsdag på skolen.. Så idag blir en rolig dag ![]() Ha en flott dag videre folkens!
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Dårlig start på morgenen her i Krsand!
Den startet nemlig med en times forsovelse, og da får man jo plutselig dårlig tid. Men nå er man da iallefall kommet på kontoret for å ta fatt på dagens oppgaver. Det blir dobbel jobbing i dag, så jeg gleder meg mer til lørdagen, kan man si! Sier ikke nei til en kald øl i morgen kveld! Det e jo sånn så ungdommen lika! I dag er det bare en uke igjen til avreise for ferie, så nå kan nedtellinga gå over fra å være dager til timer, hehe! Skal bli skikkelig godt, ja! God hælj! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
En kjølig og fin morgen her i sørvest. 2 grader på morrakvisten og flott soloppgang. Det ligger an til en rimelig travel fredag før helgen setter inn. Den vil innholde 2 fulle dager med budsjettbehandlings kurs. Plan for resten arbeidsåret skal også legges. Det blir en travel førjulstid. Ha en flott dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Maura
![]() Tidlig oppe igjen, og snart klar for litt jobbing, før man tar helgen, som inneholder både stand-up med Dagfinn Lyngbø, og tapas på San Leandro. I tillegg fant man nettopp ut at Status Quo kommer til Oslo neste år. Noter datoen 25. Mars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredags kveld fra Auckland. En godværsdag er nettop over, og jeg har hatt min første dag på jobb.
OT: Unger spør rare spørsmål... ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra FAN. Nå er det like før det er helg for meg. Avreise til KRS i løpet av en drøy time, og så retur til BGO i kveld. Sånn det ser ut akkurat nå, så blir det ingen flyturer på meg i neste uke. Skal egentlig bli deilig!
TGIF!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Kløfta. Det er hvitt ute, æsj.... ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |