![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ris. Klar for en dag på hjemmekontoret - som vel kan flyttes ut på verandaen. Ha en fin fredag du også.
Last edited by EB; 20-07-2018 at 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Valance. Liten og rolig by her men blir nok mer liv senere. Syklene våre blir snart hentet så får vel henge i målområdet og spise crêpes i dag. En kort kjøretur opp til Lyon, men regner man også opp dit kan holde en jevn fart på 150, som de fleste andre franske motorveier. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - her er været det samme som den har vært fra 10 mai - det er varmt - klamt - sol og dette har vi døgnet rundt.
I dag blir det ikke et arbeidsslag - bare avslapping. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Alfa-neimenn-harru-set(t).
Bare rett under 8 timer igjen til to uker F.E.R.I.E! Kjenner at det ikke skal bli feil. Ingen voldsomme planer den første uka. Noen planer den andre, men de er ikke så voldsomme de heller. En hel flight booket, og det kjennes på en måte ikke helt feil (selv om jeg for noen får år siden gjerne ville hatt en 7-8 flighter booket for en to-ukers ferie). Litt flere bookinger med tog, og en booking med danskebåt. Måtte denne dagen gå vanvittig fort ![]() Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Vel vel god formiddag fra hjemmekontoret, ingen planlagte utflukter denne helga som jeg har hatt de to foregående Kanskje like greit. Selv om jeg har lyst å dra til fjells da. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Varmt ute, svalt inne. Ja, med kald vinter og varm sommer vil jo det være enda mer fornuftig å legge litt av ferien til et varmt land om vinteren. F.eks. Colombia. Blir nok ikke neste år, dog. Akkurat nå er det merkeligste værfenomenet at det regner flere dager på rad i Varna i juli måned. Er jo 2,5 uke til jeg skal dit, men håper virkelig å slippe regn. Da blir det lite å finne på der. Bekymringer. Men først skal jeg slitte på jobben noen timer til, deretter blir det nok en utepils!
God dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Sol og varmt, med fare for besøk av en herremann kalt Tor i ettermiddag. Her er alskens bunker med gamle regninger og mye annet skrot sortert i ymse bunker. Vaskemaskinen jobber for full maskin, og skal få gjøre det enn så lenge, og tror kanskje støvsugeren skal få jobbe litt for eksistensen også. Foruten en treningsøkt som er planlagt tror jeg det blir meg, TVen og sofaen i kveld. Satser på en eller annen film på TV, hvis ikke får man fyre opp Netflix. Ha en god en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra tiggerstaden. Skal snart avgårde på oppdagelsesferd igjen og skal se på historisk stein som kan blitt gjenstand for alt fra vikingplyndringer til filmer og tv-serier. Oppholdtvær blir det til og med.
Har allerede sjekket inn online, men jeg lurer på hva som er meningen med at Norwegian har online innsjekking, man får jo ikke boardingkort der så hvorfor har de det? Ha en god en alle som lurer på livets store mysterier.
![]() |
#9 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
God dagen frå Sogn. Driv å fundera på om folk som har sagt dei skal vere her, faktisk kjem, eller om strikken er strekt langt nok, og vi helst skulle køyrt heim.... Blir nytt land, ny flyplass og ny op by (BE) og ATR (tullefly) om ei stor veke. Ein anna grunn for #flashback i går var cpt frå RIX til BGO, som guida oss frå Oslo og heilt fram, med mykje prat over fjellet. Fyren var definitivt pratsam bergensar. Synst sånn er meget bra. God reklame for selskapet, og for landet. Minner om BU og SAS Commuter til og frå nordnoreg for lenge sidan.
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har dårlige erfaringer med apper, nett eller mobil som feiler så jeg satser alltid på papir. Om innsjekking via websidene kun kan benyttes via app så burde de si det på websidene.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Joda, men hva er da vitsen med online innsjekking?
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
enden på visa ble uansett at flyet ble svært forsinka grunnet mye trafikk og at gatepersonalet rett og slett ikke dukket opp før det hadde gått ganske lang tid. Det du skrev minte meg også litt om da jeg besøkte Moskva første gang i 2010 - da var det på Aeroflots flighter ut av SVO spesifikke skranker til hver flight og ingen automater. Nå er det heldigvis automater og for de som må sende bagasje kan gå til en hvilken som helst skranke. I Russland krever de nå papirboardingkort pga alt skal stemples her og der. Samme gjelder i Kina. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Eg får bare BN 2 og oppover. Det må ligge en forbannelse over BN 1.
Anyway, God Fredag fra Bergen og døgnvill slik det alltid etter hjemkomsten fra havet. Irriterer meg at Luftwaffe satt opp prisen på en Premium Eco til ORD neste helg. Da gikk den turen i vasken. So what to do now? Ellers, er det å finne hotell til Rhodos turen som er med SK i morgen. 4 netter får være nok på et sted med familie-på-årlig-ferietur-med-skrik-og-skrål-helvete. Så får eg fundere på hvor ferden skal gå etter Rhodos. God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg har etternavn på F, og reiste et par turer til USA med en kamerat som har etternavn på E, og han fikk alltid BN-et før meg på alle flighter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
G'morgen fra Varm&Klamistan. Var faktisk en liten bris i morges, men nå er det på full fart opp på nittitallet igjen. Snart helg - kun et par dager igjen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
一期一会
|
![]()
Flere flyselskap tilbyr nå automatisk check-in med boardingkort levert til app.
Du lager en profil med setevalg, passdata/API, reisepartner og FFP. Systemet følger med på aktive bookinger og etterhvert som flyvninger åpnes for innsjekk, ordnes det opp. Fungerer på alle flyselskap/ruter med OLCI. https://www.airlinecheckins.com/ Mer info her: https://insideflyer.no/forums/de-beste-reiseappene-for-mobilen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Reiser stort sett alene. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#20 | |