![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag morgen... Om en liten stund blir det en rask tur innom kontoret før det bærer avsted på tur i skog og mark med 65 kunder frem til søndag. Da venter nye 40 kunder på Gardermoen og vi setter kursen mot Middelhavet. Ha en flott helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag morgen fra Brobekk!
Nå venter det en dusj før det bærer av sted til OSL for å hoppe ombord på SK336 som skal ta meg til TRD for videre connection til BNN med WF716. Så er det noen som ser meg så ikke nøl med å hilse på! Ha en god og fargerik helg i høstværet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Fortsatt torsdags kveld her i Calgary. Vært fantastisk vær de siste dagene, hele 34 grader i går og 30 grader i dag, men det ventes å bli kaldere i løpet av de neste dagene. Planleggings dag på skolen i morgen, så det blir fri
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det fredag gitt, kaffe, kaffe, forum og diverse småting for å gjøre seg klar til Oslo står på tapetet i dag. Ha en fin dag dorumister ![]()
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ahhh, endelig fredag! -God morgon frå Trondheim!
Det har vore lange arbeidskvelder denne veka, så no skal det bli fint å få slappe av i helga ![]() Ha ein fin fredag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På tide å komme seg på jobb, hvor diverse møter står på programmet før jeg har planer om en tidlig helg før jeg setter kursen opp mot Beitostølen. Ha en fin helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget! Endelig fredag, ja. Og endelig en fredag uten kveldsvakt. Blir vel noe orange mat i dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredags kveld fra AKL. Etter en 2 timers forelesning i grunnleggende markedsføring på morgenen har dagen ellers gått med på å kverulere med meg selv om hvilken retning "Change Management" oppgaven skal gå. Og nå som ting etterhvert kommer ned på... eh... papiret
![]() Jeg skal være glad når eksamen er overstått og ferien kommer! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra FBU. Her er man mer eller mindre klar for heldags WS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra t-banen på vei inn til sentrum for ukens siste arbeidsdag. Blir godt med helg! Pent vær er det meldt også
![]() Ha en fin fredag!
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim igjen
![]() Som zico77 sier...skitver....og det blir visst slik i helga. Tror jeg drar på kino hele helga jeg... ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Endelig fredag - og en rolig morgen fra Oslo. Utover ettermiddagen blir det forelesninger og lesing på universitetet, men først skal jeg bestille noen flybilletter og drikke et par kopper espresso. Gleder meg til helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongens By. Turen over fra ORD til CPH gikk unna paa 7 timer21 minutter. Det er raskt. Ettermiddagen gikk med til aa hente JetBlue paa OSL og returnere til CPH. En bedre tapas/kveld paa Biscaya Tapas Bar med en kald en foer og etter. Nu er en bedre frokost inntatt paa Cabinn City. En lunch paa Cafe Sorgenfri e.l. og i kveld en stor middag paa Era Ora.
Ha en fin dag! Her kommer JetBlue. Ikke mye aa tillegge her, saa jeg bekrefter i og for seg det FBU4 EVER har skrevet.
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredag! God tittel!!! Skal bli fint med helg nå!
Et øyeblikk trodde jeg at jeg skulle komme meg på langhelg i SFO om et par uker, med LH i First class via Roma! Men etter at LH fant ut at de skulle 2667dobble prisen, ble den kansellert gitt! ![]() Så da får jeg heller satse på stor gevinst i lotto på lørdag om det skal bli noen tur! Er det rart jeg ![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'freddan fra Radisson Blu Lissabon.
Har fått i meg litt frokost, og ligger nå og slapper av med litt iPod. Setter nok snart snuta mot aeroporto, og en BA 757 som skal frakte meg til London, hvor det blir rockekonsert i kveld ![]() God fredag ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Dyce,
Dagens møte er straks ferdig og PC'en skal straks pakkes ned før returen med SK4616 i ettermiddag. En travel uke går atter mot en ende , det skal bli godt med helg. Skikker været seg blir det tur til fjells i helgen. Men nå , ukas siste fygetur før fredags kvelden kan nytes med min bedre halvdel. God helg folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag:-) | EB | Flyforum | 10 | 19-01-2018 14:10 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |