![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Widerøes hovednettsted er litt redusert i dag på grunn av vedlikehold. Dersom du har behov for å bestille billetter kan du gjøre det via denne siden.
Widerøe Airlines main website is not available at the moment due to maintenance. Go to english booking page Nok en gang er internettsiden til Widerøe nede. Legger merke til at dem denne gangen velger å informere kundene om at siden er ned pga vedlikehold, og ikke bare får en beskjed om at det er tekniske problemer slik sist gang. Ser ut til at dem har gjort slik jeg foreslo....... Men denne gangen er vedlikholdet ikke lagt etter midnatt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har aldri fått denne ebskejden...og jeg er da ganske så ofte innom WF sine sider...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Siden var aldri nede. Vi hadde en oppgradering som tok ca 25 minutter, men i denne perioden kom meldingen opp. Det var hele tiden mulig å foreta rutesøk og bestilling via søkefelt i venstre marg. Det er dette som er den viktigste funksjonen på wideroe.no og så lenge vi ikke mister salg så fungerer det meget godt å gjøre det slik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
EB: Jeg er også ofte innom www.wideroe.no da jeg synes den siden er den klart beste. Har fått beskjed om at det er tekniske vansker og nedetid oftere og oftere i det siste. Er derfor jeg har reagert på dette. Søker en på forumet vil en finne flere tråder som dokumentere at siden har vært nede endel i det siste. www.wideroe.no er fortsatt favoritten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sportspriser nå tilgjengelige på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 0 | 22-01-2010 16:14 |
Utvidet priskalender på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 9 | 21-11-2009 12:25 |
www.wideroe.no vs www.germanwings.com | LN-KOG | Flyforum | 13 | 18-10-2005 06:12 |
Forbedret bookingfunksjonalitet på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 3 | 29-07-2005 08:49 |
Krøll på www.wideroe.no? | LN-KOG | Flyforum | 4 | 01-04-2005 19:17 |