Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-04-2005, 22:03   #1
DY
ScanFlyer Dusty

Default www.wideroe.no

Widerøes hovednettsted er litt redusert i dag på grunn av vedlikehold. Dersom du har behov for å bestille billetter kan du gjøre det via denne siden.

Widerøe Airlines main website is not available at the moment due to maintenance.
Go to english booking page

Nok en gang er internettsiden til Widerøe nede. Legger merke til at dem denne gangen velger å informere kundene om at siden er ned pga vedlikehold, og ikke bare får en beskjed om at det er tekniske problemer slik sist gang.
Ser ut til at dem har gjort slik jeg foreslo.......
Men denne gangen er vedlikholdet ikke lagt etter midnatt

DY is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2005, 06:22   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: www.wideroe.no

Har aldri fått denne ebskejden...og jeg er da ganske så ofte innom WF sine sider...
EB is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2005, 06:31   #3
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

Siden var aldri nede. Vi hadde en oppgradering som tok ca 25 minutter, men i denne perioden kom meldingen opp. Det var hele tiden mulig å foreta rutesøk og bestilling via søkefelt i venstre marg. Det er dette som er den viktigste funksjonen på wideroe.no og så lenge vi ikke mister salg så fungerer det meget godt å gjøre det slik.

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2005, 10:05   #4
DY
ScanFlyer Dusty

Quote:
Originally posted by Farmer
Siden var aldri nede. Vi hadde en oppgradering som tok ca 25 minutter, men i denne perioden kom meldingen opp. Det var hele tiden mulig å foreta rutesøk og bestilling via søkefelt i venstre marg. Det er dette som er den viktigste funksjonen på wideroe.no og så lenge vi ikke mister salg så fungerer det meget godt å gjøre det slik.
Var ikke søkefunksjon i venstre marg da jeg fikk beskjeden.

EB:
Jeg er også ofte innom www.wideroe.no da jeg synes den siden er den klart beste. Har fått beskjed om at det er tekniske vansker og nedetid oftere og oftere i det siste. Er derfor jeg har reagert på dette. Søker en på forumet vil en finne flere tråder som dokumentere at siden har vært nede endel i det siste.

www.wideroe.no er fortsatt favoritten.
DY is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules