![]() |
|
![]() |
#1 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Holder på å sjekke priser på mitt favorittsted for slike ting http://www.wideroe.no (nå ble vel Farmer blid, tenker jeg...), men der får jeg opp en interessant feilmelding når jeg søker på billetter fra OSL og OSL+.
Der skriver gutta i Mosjøen: "Du har søkt på en reise som ikke starter i Norge..." Så vidt meg bekjent er ikke Folkerepublikken Romerike opprettet enda, og Romerriket er jo ikke mer... ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Enig i at Widerøe sininternetside har vært megabra. Dessverre har det den siste tiden vært endel nedetid og krøll. Håper de er tilbake i god gammel stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hehe, glimrende tilbakemelding
![]() Årsaken til at du fikk den er at for alle reiser som ikke starter i Norge, kommer det opp en liten reminder ang billettlevering .... og så har vi jammen ikke fått med oss varianten OSL+ som noen "insidere" bruker for å slippe OSL/TRF problematikken. Den der er snart fikset ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Meget bra! Jeg trodde egentlig ikke at dere at erklært Folkrepublikken Romerike...
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sportspriser nå tilgjengelige på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 0 | 22-01-2010 16:14 |
Utvidet priskalender på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 9 | 21-11-2009 12:25 |
www.wideroe.no vs www.germanwings.com | LN-KOG | Flyforum | 13 | 18-10-2005 06:12 |
Forbedret bookingfunksjonalitet på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 3 | 29-07-2005 08:49 |
www.wideroe.no | DY | Flyforum | 3 | 11-04-2005 10:05 |