![]() |
|
![]() |
#1 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...Widerøe
![]() Hva var konkurransen? Jo, jeg foretok en sammenligning av billettpriser på fredag for avgang samme dag og levde i den villfarelsen at Germanwings ville være billigst, men den gang ei. Germanwings ville ha kr 2 790 for turen mens gutta til Farmer var tusenlappen rimeligere. Min konklusjon er at jeg alltid sjekker hans sider først.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
hehe. lekkert !!
![]() Årsaken er nok det oppsettet vi har jobbet oss fram til gjennom de siste årene med mange justeringer og oppdateringer. Vi ser også at vi i de fleste tilfellene finner lavere priser på SAS ruter! Vår tjeneste sjekker beste tilgjengelige pris i alle kombinerbare bookingklasser, mens mange andre tjenester ikke klarer å kombinere flere bookingklasser i en reiserute. De velger da den høyeste som overstyerer, slik at prisen blir høyere. For Revenue management er jo dette flott, men så lenge internettverdenen etterhvert er så transparent vil de tjenestene som finner de beste prisene bli vinnerne. Vi ser også at våre kunder i snitt sjekker 3-4 andre bookingtjenester før de bestemmer seg, så her er det kunden som er sjef! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Imponerende...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synd bara att man inte längre kan hämta ut biljetter bokade på wideroe.no hos andra än Wideröe. Tidigare kunde man väl hämta upp biljetter även hos SAS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du kan ju få biljetten hem i brevlådan
![]() Farmer och C:O börjar känna till Beausoleil vid det här laget ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Hva? Ikke elektroniske billetter? Steinalder .....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Veldig bra! WIAS gjør veldig mye bra - og for oss i revenue management er en velfungerende nettside det aller beste. Om det er slik at wideroe.no finner frem billige priser er det fordi revenue management har lagt ut billige seter - og da er det jo ILLE om kundene ikke finner dem! I likhet med Norwegians slagord om at de ikke liker hemmeligheter, liker heller ikke revenue management at billigbillettene gjemmes bort - da tror jo folk (som KOG først trodde) at "de andre" er billigst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det står også, i søketreffene, at E-ticket er mulig på f.eks. KLM og AF, men jeg antar at dette er amadeus e.l. som rapporterer (og at wideroe.no ikke kan utstede e-tkt på disse selskapene)...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Trodde KLM var 100% e-ticket nå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Saa sjekket jeg SAS.NO.....vel 500 kroner billigere, men kunne kun tilby en kveldsavgang i fra Geneve.....Wideroe.no derimot....NOK 1600 inkl allt med SAS ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har netop skulle booke en ven fra HEL til enten Berling eller CPH. Wideroe.no var klart klart det billigste sted at booke dem. Specielt er deres søgemaskine god for ungdomsbilletter. Godt gået farmer.
Får I også seatmaps med booker jeg min næste Kina rejse hos jer også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
WF har da mulighet til å gi deg sete....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sportspriser nå tilgjengelige på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 0 | 22-01-2010 16:14 |
Utvidet priskalender på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 9 | 21-11-2009 12:25 |
Forbedret bookingfunksjonalitet på www.wideroe.no | Farmer | Flyforum | 3 | 29-07-2005 08:49 |
www.wideroe.no | DY | Flyforum | 3 | 11-04-2005 10:05 |
Krøll på www.wideroe.no? | LN-KOG | Flyforum | 4 | 01-04-2005 19:17 |