Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 29-03-2005, 21:08   #1
Ace
Newcomer

Ace's Avatar

Default Ryanair - En positivt opplevelse

Hei hei

Tenkte jeg skulle gjore noe som ikke forekommer her sa ofte, nemelig og skryte litt av Ryanair!

Etter en tur/retur reise med disse til London ma jeg si jeg sitter igjen med et positivt syn pa Ryanair. Hadde bade rene fly og seter man kunne ta ned. Hyggelig og smilende crew pa begge flyningene. Heller ingen forsinkelser.
Dette er jo selvsagt slik man forventer av alle selskap. Men for 500 t/r vil jeg si dette er bra!

Er ikke vanskelig og skjonne hvorfor ryanair tjener mye penger. Om bord er det jo salg av varer og mat og ting hele tiden og folk kjoper som bare det. Litt fasinernede og se folk boarde flyet mens man fortsatt star i ko i passkontrollen

Bade Torp og Stansted er ogsa fine flyplasser. Spessielt Torp. Fin og liten flyplass men med de tingene man trenger der. Lett og finne frem

eneste minuset er jo at Sandefjord ikke er helt Oslo, men man overlver det til den prisen. Og faktisk hadde ryanair de avganstidene som passet meg best!
Stansted er ogsa en litt kronglete flyplass og komme til men det er et godt utbygget bussnett i england som gjor at det funker greit!

Jeg er ikke i tvil, neste gang jeg skal til Oslo (bor i england) vil valget vare ryanair!
Ace is offline   Reply With Quote
Old 29-03-2005, 22:35   #2
MartinL
ScanFlyer Dusty

MartinL's Avatar

Default Re: Ryanair - En positivt opplevelse

to timer går greit. Det er jeg enig i, men i de nyeste 800 maskinene til Ryanair som IKKE har nedfellbare seter og er #¤"#¤¤ trange, klarer jeg ikke å tenke annet enn skrekk og gru på den nye ruta deres til Milano!!!!!!
Old 29-03-2005, 22:49   #3
Blubird
ScanFlyer Mile High Club

Tjah...det kan vel ikke bli stort annerledes enn bortimot 6 timer ombord på Britannia's 737-800? Setene er i praksis ikke til å lene tilbake, for da for du en glovarm kaffe i nakken fra en sinna medpassasjer i setet bak deg...og pitchen er heller ikke spesielt mye å skryte av!
Blubird is online now   Reply With Quote
Old 30-03-2005, 05:59   #4
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Ingen ting er bedre enn at de som velger Ryanair er fornøyd!!!:
EB is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2005, 16:43   #5
LN-BRK
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally posted by MartinLangaas
to timer går greit. Det er jeg enig i, men i de nyeste 800 maskinene til Ryanair som IKKE har nedfellbare seter og er #¤"#¤¤ trange, klarer jeg ikke å tenke annet enn skrekk og gru på den nye ruta deres til Milano!!!!!!
...men nå er det vel frivillig å fly Ryanair, så du unngår mye skrekk og gru om du velger et annet selskap

LN-BRK is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2005, 17:29   #6
MartinL
ScanFlyer Dusty

MartinL's Avatar

Jo da. Har ingen ting imot å fly Ryanair om det passer seg på kortere turer, men jeg synes nå Milano blir i lengste laget på så trange fly. tatt i betrakning i at jeg er 192cm.
Old 30-03-2005, 17:45   #7
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Sjekker av og til prisene på ryanair.com og er tilfreds med å finne like lave og/eller lavere priser oss andre selskap.
Old 30-03-2005, 19:35   #8
Bengt
ScanFlyer Silver

Bengt's Avatar

Jodå, en av de positiva sakerna med Ryanair är att de linjer som de trafikerar blir billigare även hos andra flygbolag. Det passar väl även de som inte vill åka med Ryanair.
Jag har själv sett nu att Spanair har sänkt priserna i turistklass från Stockholm till mycket låg nivå, troligen som svar på Ryanairs etablering av Skavsta-Girona. Nu flyger man direkt med Spanair från Arlanda till El Prat för endast 107 Euro inkl alla avgifter (bland annat 11 Euro för E-ticket)tur och retur! Det slår även Ryanairs priser om man åker fredagar eller söndagar.
Så nu närmast blir det arbetsresa till Barcelona den 21 maj och hem den 26 maj med Spanair! Dessutom skollov med hela familjen i slutet av oktober också med Spanair..
Old 30-03-2005, 20:28   #9
Fly high
ScanFlyer Gold

Fly high's Avatar

Quote:
Originally posted by EB
Sjekker av og til prisene på ryanair.com og er tilfreds med å finne like lave og/eller lavere priser oss andre selskap.
Det er bra, og viser at økt konkurranse kommer forbrukerne til gode.

Fly high is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2005, 20:34   #10
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Takker gjerne Ryanair når jeg flyr andre. Takk store irske GUD...(...men penga mine får`ru ikke!)
Reply

Posting Rules