![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Hovedstaden byr fortsatt på skyet vær - men det kan se ut som det lysner. Blir et lengre møte på jobben før det blir noen møter i sentrum og så transport til Jessheim og en natt der opp... I morgen har jeg en date med våren i Paris... Ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ok i Lillestrøm også. God Tur til Paris
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Stiv og støl etter gårsdagens fotball trening, så da passer det jo bra at jeg skal spille squash idag. Men først skal det excelleres litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da var det faktisk torsdag! Liker dette.....
![]() Litt trøtt i trynet etter gårsdagens vedlikehold, men kaffe hjelper på! Ha en strålende morgen forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen forumister! Mye å gjøre på jobb idag, men det er bedre det enn å ikke ha noe å ta seg til
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim
![]() Ligger et lite skylag her i Trondheim idag, men sola titter innimellom og varmer oss. Blir en lang dag på jobb idag med møter og tjo hei. Det er derfor jeg drikker....for å bruke et kjent sitat ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God torsdag? Tja...
Mindre medvind enn vanlig over Dammen i natt. Det betyr som regel short connection til SK1462. Når vi så fikk fartsgrense på 280 knots fra FL285 og en innflyging som brakte oss langt forbi Køge før vi fikk svinge inn på finalen, så ble det ingen SK1462, nei. Nå sitter man her og venter på SK456 istedenfor. Hjemme to timer senere enn antatt. Vel, vel... kunne vel vært verre. Det er den 16nde, og da foreligger programmet for neste måned. Foruten en stand-by periode, så ble det en EWR-tur og to SEA-turer, den siste med fire netters layover. Med damen fra Brandbu (hvis jobben tillater det) og en leiebil kan det bli et aldri så trivelig stopp. Nå ryktes det om at nedleggelsen av SEA er lagt på is inntil videre. Noen har visst funnet ut at det er Vinter-OL i Vancouver til vinteren. Du verden! Ingen som hadde tenkt så langt visstnok. Vi får se. ![]() Ha en fortsatt fin dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Airborne
|
![]()
God torsdags formiddag! Dagen skal tilbringes på jobb... håper været holder seg, slik at det ikke blir en for kald og våt oppevelse. Ha en bedre torsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Et telefonmøte er unnagjort, resten av dagen går med til å forberede et viktig møte i ettermiddag. Og ute er det overskyet, samme søren egentlig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Bjørheimsbygd i ryfylke. Har forberedelse dag til Norsk Sidemål (Nynorsk) tentamen. Bruker da delvis litt tid til å surfe forum.
Været for øyeblikket er: Vindstille, overskyet og kaldt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Sandvika,
Så langt en bra arbeidsdag der mange saker har blitt løst og fremdriften er bra i prosjektet(kan leses på baksiden av SASNorge magasinet denne måneden og). Det blir en lang arbeidsdag før kursen settes tilbake vestover fjellet med luftbussen SK4047 senere idag. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Goood morgen! Her er de siste forberedelsene i gang foer avreise. Foeste etappe blir med en DL CRJ9 til O'Hare, hvor Tommy staar klar til aa ta meg med paa lunch paa Hooters saa jeg kan faa oppleve lokal natur. Blir nok ikke mulighet tilaa knytte noen tillitsbaand, men litt birdspotting skal vi nok faa til! Staar som nummer tre paa ventelista til stort sete, men har midtgang paa bakerste noedutgangsrad, saa jeg lider uansett ingen noed.
Deretter blir det SK946 til ARN og rett opp til TRD/MFJ derfra. Fint vaer, fuglene synger, vinden hadde blaast ut gassflammen paa varmtvannstanken i garasjen (hvilken idiooooot designet dette??) saa dusjen ble gradvis kaaaaldere .... Men naa er det fyr igjen, saa kjerringa faar ihverfall en varm dusj. Rapport fra Hooters kommer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God tur til hjemlige trakter !
Det er deilig med denne tiden på året, der en kan høre fuglesang igjen og snøflekkene blir mindre og mindre for hver dag. Måtte vi få lov til å glemme dem helt!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra vår Chicago. Endelig sol og varmt her i byen. Passer bra at man kan ta imot storbesøk fra Hotlanta i slikt vær.
Blir litt uglespotting og kyllingvinger til lunch i dag før man returnerer Hr. Mow til terminal 5 på O'Hare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand!
Nettopp hjemkommet fra Sandefjord hvor man til og med rakk en tur til Strømstad i morgentimene. Måtte grytidlig opp, så det blir nok tidlig kveld i kveld, da jeg kjenner øynene bli slitne allerede! Også er det fredag alt i morgen! Snart helg! Jippi!! Quote:
Den rapporten blir med bilder, forhåpentligvis! ![]() Hvis ikke er det ikke rart at jeg drikker!! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra KRS. Da var en lang dag som startet i BOO, og som fortsatte med møte på FAN over. Nå sitter jeg og venter på siste flyet til BGO. I morgen tidlig er det atter SK236 til OSL, og møte der før det blir avreise til syndens hovedstad i morgen ettermiddag. Gleder meg! Skal bli godt med ferie nå, ja...
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]()
God aften fra WIAS HQ hvor vi forbereder besøk fra Uniten
![]() Rolig og fin arbeidskveld! Quote:
![]() Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He he.. Her er velkomstkomiteen:
http://www.prnewswire.com/mnr/hooter...Girls_Cake.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det står faktisk Atlanta GA på toppen til hun ene, så hun har vel vært avskjedskomite foir Andreas i dag?
Pokker, nå fikk jeg lyst til å reise til USA, også ![]() Last edited by Martin; 16-04-2009 at 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld fra kongerikets hovedstad - atter en dag i teateret omgitt av teknologi, selgere, mat og drikke. Og morgendagen fortsetter på samme måte, godt det snart er helg.
Quote:
![]() Ha en fin kveld
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 21 | 07-02-2008 18:27 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 01-02-2007 15:51 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |