![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå skal heimen ryddes før vaskehjelpen kommer...ikke bare lett å ha hjelp til vasking. Ellers blir det forberedelser tilkveldens aften med Gino Valente...bare huske å komme hjem i "normal" tid for i morgen bærer det av sted til Vilnius! Ha en bedre torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen alle ja.....Og steike, atter en gang er det meg og deg Eivind som er de første morgenfugler......Bare at du er frivillig
![]() ![]() Vel vel, snart er denne nattens vakt over, og det bære hjem til dyna noen timer....Dagen tilbringes ellers med litt mekking på Patrol'en før det vel blir en liten intens spasertur på meg i kveldinga en gang..... Ha en strålende dag alle sammen ![]() :clap
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen, etter nesten to døgn med vannvittig mye søvn (jetlag + forkjølelse) er jeg klar til å ta fatt på hverdagen på lesesalen igjen. I kveld blir det vel en aldri så liten øl eller tre på Frokostkjellern også.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Tid for å gå på jobb etter en liten forsovelse i morges (nå har jeg flexitid så det gjør ikke noe). Så får jeg se om jeg skal være fornuftig eller ufornuftig i kveld....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad torsdag. I dag blir det halv dag på kontoret, og til lunch må jeg hjem og avløs konemor som er hjemme med en syk Prinsesse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Etter en rolig formiddag med levering av snuppa i barnehage og litt pusling i heimen, er det nå tid for en kort ettermiddagsvakt. Satser på rolige tilstander på Gardermoen i dag. Ha en fortsatt trivelig dag. s |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Fayetteville .. noen mil soer for Atlanta .. sitter her paa en sykehuscomputer og kjeder meg .. Lillegutten trengte aa ta noen tester og ettersom det var spaadd baade sne og is, kjoerte vi ned i gaar kveld og tilbrakte natten paa hotell. Det viste seg aa vaere lurt - Atlanta var en sammenhengende trafikkork i morges.
Her nede er det imidlertid bare regn og forhaapendtligvis er staaa den samme hjemme naar vi setter kursen nordover om et par timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 16-04-2009 22:17 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 21 | 07-02-2008 18:27 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 05-01-2006 11:01 |