![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tidlig opp om man skal få noe ut av dagen... Først hente Alfa`n som måtte stå igjen utenfor restauranten i går kveld...så en time på kontoret før det blir laaaang tid i studio. I kveld er det en kundemiddag som venter - i mellomtiden kan vi glede oss over at dagen er "5 lunsjpauser" lenger...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn!
Her er man i catchup-mode og skal få gjort et sted mellom 900 og 1000 ting i dag. Heldigvis med lav papir-faktor i mye handson. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Gardermoen.
Har vært på jobb i godt over to og en halv time allerede, og formen er vel som man kan forvente etter å ha stått opp midt på natta. Men det har da vært litt å henge fingrene i siden arbeidsdagen begynte. Ha en god dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ein kald og fin morgon i Bergen. Bare synd den hersens bilen ikkje takler dette. Låsene fryser heilt pokkers fast ....arrrgh! Jaja, ein pose varmt vatn gjorde susen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her er dressen og slipset klart, for idag er det tid for et jobbintervju igjen. I ettermiddag blir det så DY912 tilbake til CPH. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 07-02-2008 at 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen alle ja......
Solen er i ferd med å komme opp i retning Sverige, og her på GM ser en virkelig at det atter en gang går mot lysere tider...... Det bare MÅ jo bli en strålende fin dag! Have a good one 'ya'all! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god torsdag morgen - ny dag, nye muligheter. Lurer på hva DENNE dagen vil bringe....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Widerøeland.
Kom opp til Boo (sk4128) i natt og sitter nå på langstranda og koser meg meg kurs.....
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Endelig kan jeg og få si god morgen!
![]() Satser på en roligere i dag resten av dagen! Ha en flott dag folkens. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Byen er grå, men ikke våt - altså fint vær i dag. I dag blir det mange timer på lesesalen... Ha en flott dag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen, alle sammen! Tidlig opp og frokosten unnagjort. Nå er det bare å vente på at lastebilen kommer med nytt kjøkken. Har ikke hørt noe enda, men de skal ringe når de nærmer seg Nærsnes. Blir nok endel tunge løft fra første til andre etasje. Kjøkkenpusheren mente at kjøle/fryseskapet veier nærmere 80 kilo alene. Det samme gjør visst vinskapet også. Hmmm... blir nok litt svetting utover dagen!
![]() Fortsatt fin dag!
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et svaert saa kjoelig Alpharetta .. her viser maaleren -1. Men iallefall ingen fare for nedboer - det er klart og pent, visstnok.
Dagen vies dokumentasjon - har flere smaaprosjekter som maa startes opp. Det betyr mye kaffe og trolig ogsaa en del knasking av pulverpadder .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vi prøver igjen...
Da er frokosten innabors og det venter en luftetur ute i det fine været (...som skal gå over til regn/snø om noen timer!). Det er tidlig jobbing hele helgen så endel småting som må gjøres her og der, men ikke de store prosjektene. Voyage, Voyage...
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann og god morgen fra Houston!
Tilbake fra et par dager i Seattle der jeg og et par arbeidskamerater hadde et moete his Boeing, men det ble tid til et hyggelig sammentreff med dc-8-63. Vi ble introdusert til et nytt sted som heter Hilltop Ale House og det ble selfoelgelig en Arrogant Bastard... dog paa flaske denne gangen. Dette stedet ligger i Queen Anne, en flott del av Seattle jeg aldri har vaert foer... ![]() Dag
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Dagens arbeidsøkt er avlsuttet, og for andre dag på rad ble det forandring i planene og undertegnede måtte ta gaten på CO. Og det ble litt mer hektisk med to gatebytter. En stor takk til ENGM RAMP og gjengen for at vi fikk flytte sirkuset over til 48/58, noe som gjorde min dag mye enklere. Kan noen svare meg på hvorfor absolutt ingen lytter når man forsøker å informere passasjerer?? Hadde i dag en ganske stor andel inbound pax på CO. 3-4 ganger tok jeg terminal opprop om at passasjerer som har sjekket inn på andre flyplasser enn osl må ta kontakt med gate 58 snarest. Og hele banditt gjengen fra Stavanger var de siste som ankom gaten, noe som skapte enorme mengder med stress for teamet mitt. Det er ganske mye infor pr pax som skal legges inn, så det tar tid - mye tid. Hvis vi ikke informerer godt nok så får vi kjeft, og når vi forsøker å informere så gidder ingen å høre... Vel vel, blir vel et nytt forsøk i morgen..... Ha en fin dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Pax som ikke er veldig vant med å reise, er ofte mer konsentrert om å lese på sine reisedokumenter og finne ut hvor de skal gå, enn å lytte til hva som blir sagt over høyttalerne. Husk at hørselen er det første som kutter ut når man fokuserer/stresser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
jepp, det er ganske så tydelig. er jo med å gjør vår hverdag litt mer spennende noen ganger... Er også et par andre faktorer som spiller inn. F.eks i dag var det en stor gruppe, og disse 18 fra SVG reiste sammen. Og når de reiser i gruppe så slår de av aboslutt alt, og hvis det ikke er en oppegående "reiseleder" så kan man nesten risikere at de kommer for sent, da alle stoler på at andre følger med... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Queen Anne er fantastisk - beste stedet på fastlandet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Kom en godt over en halvmeter snø til i går, litt bedre i dag, snøen ligger (for det meste) og det er opphold. Bikkja koser seg i snøen. I dag blir det litt opprydning før man henter fruen på flyplassen i to tia.
Ellers får jeg ha samme innstillingen som CK: Hva vil denne dagen bringe? Håper å line opp et intervju eller to for neste uke. Ha en fortsatt god uke alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 16-04-2009 22:17 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 01-02-2007 15:51 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 05-01-2006 11:01 |