![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Jeg har akkurat kjøpt meg Canon 300D (ja vet noen kommer til å spørre hvorfor gidde det når 350 er runt hjørnet. men jeg har mine grunner.. anyways)
Jeg sitter å leser igjennom manualen her og ser det kan justeres "opptaks parametere" på fargebehandling,skarphet og ett par andre pungter. Er det noen som har justert dette selv og evt hva slags setting lønner seg når en vil ha mest mulig "ferdig" bilde ut av kameraet, og evt om det er andre tips jeg kan ta med på veien settes dette stor pris på S A ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg bruker kun P-innstilling på mitt, med 1/3 overeksponering
I tillegg bruker jeg blender-prioritert får å komme gjennom gjerdet når det trengs. Jeg er mulig en lite avansert bruker av kameraet så langt, men Auto-Level i PhotoShop fikser mye på dårlige bider EOS 20D kom akkurat ut når jeg kjøpte min 300D, men som du så har jeg og mine grunner for å kjøpe 300D Lykke til med skytinga ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
For å oppsummere; vil du bruke bildene rett fra kameraet, bruk standardinstillingen. Vær dog klar over at dette begrenser det spillerommet du har for justeringer i ettertid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Quote:
![]() Jeg har også sett at man kan lage egene program for kameraoppsett, har du prøvd på det ?
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trenger litt hjelp til å identifisere flyplassene | LN-KOG | Flyforum | 50 | 21-02-2012 17:02 |
Trenger litt hjelp med kamera utstyr. | Yankee | Bilder & foto | 12 | 29-06-2011 02:51 |
Trenger litt hjelp til noen reg | Bizflyer | Register- og ATC-Forum | 2 | 06-07-2009 21:24 |
Trenger litt hjelp til bilde... | SK931 | Flyforum | 9 | 18-04-2006 07:49 |
Trenger litt hjelp til dette | SK931 | Flyforum | 1 | 25-04-2005 20:49 |