![]() |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hei godt folk,
noen som kan hjelpe, har søkt og søkt og lett i databaser og bøker m.m men finner ikke s/n på den Ilyushin IL-62 som var her for en ukes tid siden... Den har reg ST-PRA og flyet merket Sudan, men dette finner jeg rett og slett ikke ut av, hvor dukket denne maskinen opp fra ? Noen som klarer å spore opp s/n på denne ? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Eneste jeg veit er at denne var på besøk i sammenheng med giverlandskomferansen for Sudan som Norge arrangerte for ca to tre uker siden. Kofi Annan var også her da om du minnes. Flyet fraktet myndigheter fra Sudan til oslo i denne anledning og er nok et statlig Sudansk representasjonsfly av noe slag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trenger litt hjelp til å identifisere flyplassene | LN-KOG | Flyforum | 50 | 21-02-2012 17:02 |
Litt diverse regs jeg trenger hjelp til å finne | TH-HJE | Register- og ATC-Forum | 3 | 14-07-2009 18:33 |
Trenger litt hjelp til noen reg | Bizflyer | Register- og ATC-Forum | 2 | 06-07-2009 21:24 |
Trenger litt hjelp til bilde... | SK931 | Flyforum | 9 | 18-04-2006 07:49 |
litt O/T trenger litt hjelp til nytt kamera | TigerBlack | Flyforum | 4 | 22-02-2005 23:31 |