![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen alle forumister... Sent i seng og tidlig opp - men også forhåpentligvis tidlig ferdig på jobb i dag. Dagen er vel 11 timer og 10 minutter mørkere - ikke mye lys igjen nå. Ha en bedre fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Opp og hopp folkens! Mens jeg finner sengen! Nå blir det noen timers hvile før jeg setter kursen mot Tønsberg og en mini-familieweekend til i morgen. Kvelden blir nok tilbringt med god mat og drikke, samt herjing med småtroll
![]() God fredag & weekend til dere alle! -M-
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gooooood fredag godt folk!!
MJF melder om to blå og lett "jul i skomakergata snø" i lufta. Ikke sånn som legger seg, men sånn som blåser bort... Litt trøtt i dag etter en sen kveld med bursdagsfeiring hjemme hos mine foreldre. Min far holder seg bra ![]() Skal jobbe til kl 11 før div. butikkes skal avlegges et besøk for å sjekke noe julegavestyr! Så en tur til frisøren før jeg har påtatt meg å jobbe litt extra @ MJF i ettermiddag. Men kl 1730 er det helg... MOW ?? ![]() Ja det burde vi... Til helga kanskje? E!
:: Egil :: wias HQ Last edited by Egil; 14-11-2008 at 06:28. Reason: Skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra rett nord for ekvator. Her er det varmt og klamt som f. En siste dag med innsats her fr jeg i morgen vender snuten et stykke nord for helgen, som antakelig blir en veksling av å unngå hvalfangere i poolen og å jobbe. Mandag kveld er det Singa igjen for et kjapt møte og en overnatting og tirsdag morgen begynner vi på en mange timers lang marathon mot nord. SIN-BKK-ARN-CPH-BGO. Avreise 10:00 lokaltid og ankomst 0100+1 lokaltid.
Ha en bedre helg! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hva gjør man ikke for doble bonuspoeng...
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Er trøtt som en strømpe i dag, men på jobb må vi.
Ingen planer for dagen enn at jeg vet at det kommer til å gå i 110 i dag. Senere i kveld er det ut på et arrangement hos leverandør, det er vel det som kalles "smøring"????? ![]() Vel, på tide med nok en kaffekopp. Ha en fin dag forumister. ![]()
![]() |
#7 |
FlyKirurg
|
![]()
Gudd Mæuning!
TGIF! Skal bli deilig med litt skolefri, og i helgen er det ikke mindre enn 2 flytimer på to dager. Så her er det bare å glede seg. Have a good one guys/girls!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Oslo Øst. Det rapporteres om svart asfalt og høljende regn, og sågar våte sko. Ikke verst, altså! Får satse på en poltur etter jobb i dag, litt juleøl behøves i heimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo, som andre har nevnt så er det svart og vått ute. Møter og power point jobbing på programmet idag og tror jeg tar meg en rolig kveld hjemme. Må jo få satt igang med å smake på juleøllet, dessuten har jeg et nytt PS3 spill som må prøves. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 14-11-2008 at 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banned
|
![]()
Her på sola er det regn og 7° og Laber bris, 7,7 m/s fra vest-sørvest.
Og i går hva jeg og tok bilder av fly på SVG og resultatet kommer om ca. 2 uker for jeg skal til OSL og oslo en tur så vent med spenning ![]() oddi |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Doble? er da ikke så mye?
Jeg har en billett som gikk BKK-CPH-BGO-CPH-BGO som jeg dro til BKK med for å bruke opp. Når jeg først stod der så kjøpte jeg en billett som gikk BKK-SIN-BNE-SIN-BKK for å få noen dagers ferie, som jeg nå skal kjøre ferdig opp til BKK. Men, så oppdaget jeg at SAS sine biz-priser var jo bare 500 kroner dyrere fra SIN enn BKK (tilslutning i biz med TG/SQ) til BGO, så da kjøpte jeg heller en SIN-BKK-xxx-BGO og ned igjen for å komme meg hjem. Så oppdaget jeg at BKK-ARN er jo dagtid, ergo blir det BKK-ARN-CPH-BGO for å komme seg hjem. Heldigvis har jeg et segment på en eksisterende RTW-billett som går BKK-SIN som gjør at jeg kan dra ned til SIN for å begynne hjemreisen. Klart som egg! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredag morgen!
Ingen store planer for helgen bortsett fra å slappe av ![]() ![]() ![]() Ha en fin helg alle sammen!
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Snuppa levert i barnehagen - og skogsveien opp dit var nesten ren skøytebane. Nå blir det å fortsette med kjøkken oppussing. Blir vel å starte med å rive ned den gamle innredningen i dag. Så nå starter h..... Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
For en fuktig morgen! Ute med andre ord. Det bøttet ned på Sola i de tidlige morgen timer. Tendenser til oversvømmelse på veinettet.Det er det verste regnværet jeg har sett på lenge. Bilvasken igår ettermiddag var fullstendig overflødig. Den gikk automatisk i morges på vei ut til Sola. SK4002 og LN-BRQ , Harald Gråfell, gikk godt før blokk tiden idag. 734 maskinene er de beste å reise med av SAS kjerrene for tiden med god benplass.Sete 1A er å anbefale. Sete 1F er enda bedre og derfor har jeg tatt dette sete på returen i ettermiddag med SK4039. Været både i vest og her i øst er til forveksling likt idag morges.Men over skyene var det nesten fullmåne , lyst og fin nattestemning. Det er å håpe på et det bedrer seg rimelig kjapt. Vel om 9 minutter er dagens første møte så det er bare å hive seg rundt og tjene til livets brød. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Downtown Mosjøen! Her sner det!!! Vakkert!!!
Egil .. har no'n juleøl i kjøleskapet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superflyer
|
![]()
Morn morn fra barteland
Idag blir det takmaling på meg....Hurra !!!! ![]() ![]() Men jeg skal ta med noen pils for å holde varmen...... ![]() Ha en strålende fredag og God Helg !!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og nå legger snøen seg fint på bakken og plutselig ble det lyst og fint ute!
Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |