![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hallo, da var det til pers for meg og, legger om sider ut bildene fra Bodø airshow
![]() ![]() Dette er det første jeg ser når vi lander på ENVA med F50'n ![]() Dette er det første jeg ser når jeg kommer meg inn i terminalen på ENVA :grin: ![]() Har man et kamera i hånda på en flyplass så har man et kamera i hånda på en flyplass. ![]() ![]() Første gang jeg ser midnattsol ![]() Kanskje tidenes mest sexy rumpe? (8)Her kan du grille loffen din(8) ![]() Ser du flyet? ![]() De bildene jeg fikk av Sea King var blandt de jeg ble best fornøyd med ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bursdagspressangen min? Anyone? ![]() Denne fikk uhørt lite oppmerksomhet, se alle fjesene som er vendt feil vei! (det var først på søndag Jan-Erik/Lars nevnte fyren som sto i takluka) ![]() Dere har vel sett det før, men jeg måtte ha med F-16 i formasjon ![]() Minne dammmerr och herrarrr, Finska Flügvapnet pressenterrrarrr: Midnight Hawks ![]() ![]() Awacs E-3A aka B707 ![]() Kanskje tidenes feteste kontor, ikke hver dag man får stå å sikle ned i en RNoAF F-16 cockpit |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spekulere i no-show retur med tur-retur billett | RJon | Reiseforum | 9 | 21-06-2014 13:40 |
Tur-retur Luxembourg i tekst og bilder | flyKSU | TripReports | 9 | 20-06-2014 21:40 |
Tur/Retur | Basse-HAU | Småprat | 10 | 30-10-2011 16:10 |
Chicago tur/retur | MountainDew | TripReports | 62 | 10-08-2007 15:29 |
Tur/Retur Washington DC | VoiceCom | TripReports | 11 | 25-12-2006 02:31 |