![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra en mørk hovedstad - som heldigvis blir lysere dag for dag. Det har kommet et tynt lag med sne i løpet av natten - det hjelper til det også! En rolig søndag som avsluttes med middag på Kolbotn hos opphavet. Ha en bedre søndag.
Last edited by EB; 27-01-2008 at 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag morgen. Ungene er plassert foran TV'en, tar meg 5 minutt før jeg setter i gang med helgetradisjonen, pannekaker til frokost.
![]() Det blir et barnselskap til denne helgen før kursen settes mot svigermor og fikse noen "datta"-ting og en mobil for en kompis i kveld. Ha en fin dag folkens ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God søndag morgen fra Farmen hvor det eret nydelig og godt gammeldags vintervær med 15 cm nysnø, minus 8 grader og lettskyet vær. Dagen i dag er allerede noen timer gammel ved at jeg er dreng i helga for fruen(den virkelige farmeren;-) ) Nå står det noen timer snørydding på planen.
OG, en gammel epoke som motorsyklist blir nå gjenopptatt til våren. I gjør kjøpte jeg meg en Honda Goldwing GL1200, 89 mod med kun 70.000 km på telleren. Prakteksemplar som har hatt EN eier som nå i en alder av 70 år valgte å bytte inn sykkelen til fordel for en liten 4WD bil. Etter å ha hatt 9 års pause fra de første 20 årene på motorsykkel blir jeg nå som de sier på svensk en skikkelig Återfallsknutte ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En strålande morgon från Sigtuna!
Solen skiner och idag står ingenting annat på programmet än att gå en behaglig lång tur i det fina väder som råder i huvudstadsområdet. Just nu, behagliga -2,5 grader. Ha en riktigt fin söndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Her er det mer jobbing i teknikkens navn i dag, som et avbrekk fra gårsdagen som var dominert av å komme seg ajour med 6 mnd regnskap. Så nå er det nybrygget oolong-te, rolig musikk og hendene skitnes til med mekking på maskiner som skal ut til kunder i morgen.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra et vindfullt København. Trøtt som f., men har en teori om at det henger sammen med at jeg kom sjanglende hjem klokken halv-seks i natt. Det er hardt å være student
![]() ![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Og god morgen fra Alpharetta, som igjen melder om temp rundt null. Ser ut til aa bli en fin dag. Staar fotball og jobbing paa plakaten idag .. er noedt til aa foelge opp en del greier jeg startet fredag foer jeg gikk hjem syk. Sheffield U-ManC boer ogsaa bli en bra kamp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag ettermiddag!
Det går i gulv- og trappevask idag. Ligger et lite lag med støv fra flisleggingen i hele 2. etg. Det lot seg ikke støvsuge, så da blir det svamp og vaskeklut. Har kommet et lite snev av snø, men ikke noe å bry seg om. Får vel se om det ikke blir en liten tur senere idag. Det er jo så flott vær.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For en nydelig søndag!!
Siden sola viste seg fra en nesten blå himmel hadde vi "påskestemning" her i dag! Var ute og flyttet bort de nevnte 15 cm med nysnø som kom i natt. Etterpå gikk jeg meg en tur, kjøpte VG og koste meg med nypresset kaffe i solveggen! Glad det går mot lysere tider nå! E!
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det skal nok gå greit det. Har fusket litt i faget hver eneste sommer, samt på mange av mine Thailandreiser ;-) Men det blir mest noen cruiseturer i nærområdet, og ikke slike langturer over hele Europa som jeg holdt på med i ungdommen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 12 | 21-01-2008 10:37 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 23-12-2007 17:38 |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 20 | 12-11-2007 12:18 |