![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå skal det strykes skjorter...før vi i formiddag skal være gudfar/faddere for den nyeste nevømodellen...så blir det 10 års feiring for den eldste nevømodellen til kvelden. Laaang dag med mye mat og kaker... Ha en bedre søndag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God søndagsmorgen! Endelig litt fint vær her i Oslo - dagen skal brukes på tur i Nordmarka! Det blir fint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vel, iallefall her oppe på Gardermoen....
Solen skinner og det er pr. nu 14 komfortable grader........Er trøtt og sliten etter middag med gode venner i går og natt, og kjenner på kroppen jeg burde lagt meg MYE tidligere ![]() Men men, litt kaffe gjør susen, og etter 6 koppen siden starten i morges begynner jeg å fungere ![]() Så er det rett hjem og fortsette prosjekt kjøkken 2006... Ha en bedre søndag hvorenn du er ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God søndag formiddag,
Fint friskt vær fra nordvest idag. Det trengs etter lang lørdagskveld med mye god mat,vin og konjakk til slides kvelden med gjengen her borte og BU662. Vi skal ut for å klare opp skallen nå. Ha en fortsatt god søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Begynner å klarne litt i hodet nå etter gårsdagens utskeielser og snart må jeg sette meg ned med noen skoleoppgaver som jeg må få sett på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Morn, i dag blir det drifting av heimen... og en del jobbing i ettermiddag. Ha en bedre dag.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ah, herlige søndag etter 10 timers søvn, Søndagsavisa i papirutgave og på P2 samtidig med frokost deretter oppvask, sykkeltur i Oslo sentrum Øst-Vest-Øst og dagens høydepunkt gjenstår: AaFK knuser Godset på Marienlyst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nevøene er døpt og feiret...onklene har fått vin og slapper nå av. Bra søndag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Nå fortjener både den ene og den andre vin - elgpåkjørsel i 100 km/t tar på selv om man hadde en bil mellom seg og RAV4-en som traff elgen. Tror dere ikke gnomen bak meg hang på hornet da vi stoppet med nødblinkerne på og brukte fingeren mot panna til meg og han ved siden av? Og så hoppet han ut av bilen for å se på den døende elgen
![]() Det er aldri noe vakkert syn...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|