![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lille julaftenmorgen... Mildere i hovedstaden og nå er det to kirkegårder som skal besøkes før vi kjører opp til OSL hvor Norwegian venter med en 737 som skal fly oss til Stavanger. Ha en fin lille julaften og en enda bedre jul!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen alle sammen
![]() Nå står bakkene i Beitostølen for tur, skal bli kos med slalom og familie hygge ![]() God jul alle forumister ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God litt ut på dagen, ferdig på vakt, nå skal man gjøre seg klar til å feire jul.
![]() God jul alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Nå er snart frokosten klar og etterpå har mamma truet meg til å vaske huset og fattern har gitt meg beskjed om å vaske bilene...og jeg som hadde planlagt å ligge på sofaen å drikke juleøl hele julen. Ellers tror jeg gavene er under kontroll. Ha en fin dag
Ellers ble den første flasken Ringnes Julebokk drukket igår...mmmm den var god som vanlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag formiddag fra Nærsnes badet i rim og julehygge!
I motsetning til Someone, så kan jeg ligge på sofaen og nyte en Aass juleøl eller flere. Bare det at jeg skal gå en tur i det fine været først. Og stryke noen skjorter. Bare et halvt år til, så snur sola og går den gærne veien! ![]()
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God søndag alle sammen
Her i "barteland" er det, i likhet med Someone, blitt truet med vask av hus... ![]() ![]() ![]() ![]() Teller ned til SEA, og gleder meg egentlig til å flytte tilbake til hjemtraktene, ser allerede at reisemulighetene blir MYE større herfra. Ønsker alle en riktig God Jul ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lille Juleaften!
I Bergen er det grått, regner og ikke akkurat varmt. Har funnet ut at jeg ikke har noen planer 26-29 Desember, og har 2 vennebilletter igjen på ID - så skal snuse litt rundt i dag. Ellers blir det vel grøt med nøtt i, i dag - håper på å vinne marsipangrisen! Ha en riktig trivelig dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag före julafton!
Sista julklappen inhandlad idag i ett Uppsala som mest liknade en spökstad då jag inte mötte en enda person efter hela gågatan på 800m. Biltvättsplanerna gick också i vasken då det inte hade gjort någon skillnad mellan tvätten och garaget. Nu skall det inväntas familjens ankomst om 90 minuter. Från Sigtuna önskas alla en strålande dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Det er ingen som har truet meg med husvask i dag!
![]() Akk ja, noen timer til, så må vi bevege oss ut i et annet juleselskap. Denne gang er det svigers som stå for tur..... Ha en fin dag folkens. ----- PS! Airpics.com er visst oppe og ruller igjen... ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 23-12-2007 at 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jul meg her, og jul med der. Dagen tilbringes på jobb, og siden det er stille og rolig så får jeg lest litt spennende fly-bøker. Fri på julaften, men back 1.juledag. For en jul!
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God utvidet morgen fra Skien!
Svigemor og juletre er på plass og alt er klart. Pyntet i går siden vi skal spille hele to konserter med korpset i kveld! "inn i julenatten" er en av våre mest suksessrike konserter og vi fikk beskjed i går om at begge konsertene er utsolgt! En meget stemningsfull konsert. Den siste er ferdig ved midnatt, derav navnet. Så er det jul! God jul alle ihop! Frode! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
evig optimist
|
![]()
God lille julaften folkens, fra Jessheim! Alt klart for jul her, vasket og pyntet, treet klart, var ute i går og høgg et av årets årgang av gran, så det glinser og lyser her :-) Ellers blir det vel en liten tur på senteret etterpå for å handle inn litt til kjøleskapet.. Seinere utpå dagen blir det opp til Kisa en tur for å konsumere en repektabel mengde pinnekjøtt hos muttern med alt tilbehør, det gleder jeg meg til :-) Fri hele romjula, så dette der ut til å gå veien!
Ha en god jul alle sammen!! Asgeir
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
GOD JUL TIL ALLE PÅ FORUMET FRA LST ( JODA, LILLESTRØM ).
![]() KOSER MEG MED ENESTE JULEØLET IGJEN PÅ POLET, BELGISK !! MEN SABLA GODT... ![]() REIDAR |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra South Carolina .. sitter og hoerer paa ManU-Everton paa NRK Sport etter at ManU tydeligvis har sperret streamen sin ...
![]() Begynner saa smaatt aa lysne .. 10-11 grader ute .. varselet for i dag sier bommelibom .. lovende med tanke paa kjoereturen hjemover ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja da er det klart for en koselig førjulskveld på MJF med julekos og nisselue på!!
![]() Skal gjøre mitt beste for å spore opp bagasje og få den hjem til håpefulle som mangler juleklær og julegaver... Og i morgen ettermiddag en liten gjesteopptreden på flyplassen for å ta imot ett siste fly med passasjerer til Mosjøen og sende det videre på sin vei til Bodø! Så juleferie helt til 3. januar på denne karen! Uansett, "wish me luck" med bagasjen i dag da... E!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann og god morgen fra Houston!
Her starter vi dagen med bare et par grader og solskinn, men det skal kommer opp til rundt 14C i dag! Far og bror kom seg vel fram i går fra OSL via AMS og vi tar de neste dagene helt med ro! Dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Bergen, her har jeg begynt tredje dagen på rad med et solid grep om porselenet. Ha en bedre jul!
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Bainbridge som ligger badet i ... regn!! pluss 8 grader og graatt graatt....her er huset vasket og klart og vi setter kursen for Portland om noen timer, hvor det blir Italiensk jul de naermeste dagene.....definitivt nok god mat og drikke....haaper vaeret tillater en skitur paa Mt.Hood og Timberline Lodge i morgen....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 11 | 27-01-2008 21:43 |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 12 | 21-01-2008 10:37 |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 20 | 12-11-2007 12:18 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 19 | 18-12-2006 08:53 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 08-10-2006 22:02 |