![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tempraturen går opp og ned i hovedstaden - fra varmegrader i går morges til null grader i dag...i morgen er det vel varmegrader igjen. Dagen i dag skal brukes til litt rydding i heimen - kanskje en tur innom kontoret før det blir middag her i huset med venner i kveld. Ha en bedre søndag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
N/A
|
![]()
God formiddag ja...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag!
De siste dagers anstrengelser på kjøkkenet gir seg utslag i støle muskler og såre knær. En og annen ny muskel er oppdaget, eller så er det bare noen jeg ikke har brukt før ![]() Det blir fortsatt indretjeneste i påvente av å bli kalt ut på jobb. 5 dager med standby og ikke ett eneste utkall! Mystisk. Kanskje det blir en tur ut i det fine været også? Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Behagelig søndagsjobbing på pulten står en full kanne med kaffe, som nok blir borte i løpet av ettermiddagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Fryktelig skarpt lys ute....eller er det bare nattens utskeielser som jeg nå betaler for
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra bondelandet i South Carolina .. her er det 8 grader og regnvaer ...
Svigers vil ha fjernet et tre - saa da vet dere hva unge MOW kommer til aa drive med idag ... 'I'm a lumberjack and I'm OK'..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Stille søndag her. Må tidlig opp i morgen med en tur innom jobben pluss handling av diverse mat og snacks til feiringen av nyttårsaften. Er det noen av dere som kan fortelle meg om vi feirer at vi er kvitt det gamle året, eller om vi feirer det nye året som vi gleder oss så veldig til??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vi takker for det gamle og gleder oss til det nye...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Endelig skinner solen igjen....men oeya er islagt...saa det blir litt innetjeneste inntil solen faar tint isen paa veiene....romjulen har gaatt med til aa bytte platform paa hoved PCen hjemme.....etter aa ha hatt en form for Microsoft platform, startet med DOS 6.22, er det hele naa flyttet til MAC OS 10.5 - Er selv ikke religioes naar det gjelder Data, trives godt med alle platformer....og har vel aldri funnet en ideel platform hvor alle mine programmer kan kjoeres.....at det ble Leopard ble i hoved sak drevet av Photoshop(har brukt PS siden Photostyler 2.5 - som ble kjernen i Photoshop 3.0, samt VMWare Fusion....naermere enn ideel platform tror jeg ikke jeg kommer....naa kan jeg pararellt bruke Windows og MAC paa samme desktop...perfekt...selv tyngre Windows programmer som 3DStudio MAX fungerer utmerket.....og paa Onsdag kommer Matrox Digital TrippleHead...saa da blir det 3 monitorer.....
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld. Endelig er det noe som ligner vinter på farmen.Men 9 kalde blå, 10 cm snø, stjerneklart og lekkert er det en fryd å ta seg en tur ut og høre at det knirker under skoene i snøen. Snart er det tilbake på jobb, med full fart inn i neste år som sikkert blir like bra og givende som det året vi er i ferd med å avslutte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
De gutta der har jeg gitt opp....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 26-10-2013 22:42 |
Gudd Sunday Mauning | sirpjalle | Flyforum | 18 | 17-10-2010 16:17 |
Gudd Torsdag Mauning | sirpjalle | Flyforum | 22 | 30-04-2009 16:43 |
Gudd Mauning på en fredag!!! :) | sirpjalle | Flyforum | 21 | 31-10-2008 19:12 |
Gudd Lørdags Mauning! | sirpjalle | Flyforum | 8 | 14-07-2007 12:04 |