![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Siste arbeidsdag denne uken. Er i fredagstemning nå. Litt finpuss på noen prosjekter står igjen pluss et møte og to, så er det faktisk helg ![]() Ha en fin dag da forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Examen avklarad och idag skall det firas Valborg med bland annat: www.forsranningen.com innan turen går hem till mormor och en middag och övernattning inför Bangkok. Trip reporten KANSKE startas redan idag ![]() Solen skiner och det kan bli VARMT idag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra CPH - hvor kursen snart settes ut mot Kastrup og DY925 til gamlelandet - jammen tar jeg ikke på sett og vis weekend allerede!
Ha en strålende dag!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Stavanger sentrum. Snart er det frokost og så blir det ferge til Tau/Jørpeland. Hjem med SAS i ettermiddag og "3 dagers helg" - som jo også er parolen min i morgendagens tog.
Glad torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Siste arbeidsdag før helg, og sola skinner ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner og jeg er straks klar til å gå på jobb. På en fest ikveld, men får prøve å holde litt igjen pga avreise til Berlin imorgen formiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ligger nedsyltet i influensa, men satser på den slipper taket nå. I kveld står CC Cowboys på programmet i Bergen, og det kan en jo ikke gå glipp av, da!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Sandvika,
Nydelig morgen her idag,virker som det har vært noe nedbør inatt ser jeg. Det blir en dag med avslutning av deloppgaver i prosjektet før jeg finner en luftbuss som kan ta meg over fjellet vestover i ettermiddag. Kanksje jeg treffer EB på tur i motsattt retning utpå ettermiddagen i SVG. Ha en fin dag forumister og god lang helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra regjeringskvartalet. Bare tre timers søvn etter 16 timer på jobb i går. Men i dag skal vi levere - og dermed blir det en god langhelg med fri. Jeg satser også på å legge ut min første trip report på tre måneder i løpet av en dag eller to. Ha en god dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et solfylt Mosjøen. Siste arbeidsdag før hjemreise er i gang .. i morgen går ferden til OSL før kursen settes over dammen på lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På gate i CPH sitter jeg - og LN-NOP har akkurat parkert utenfor. Kan ikke ha fulgt med i timen, men det må vel være blandt de nyere flyene?
EDIT: Etter å ha sett innsiden er jeg ikke fult så sikker - dette så slitent ut.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Vøyenenga! Må jobbe i finværet, men ut og øve litt med Extra'n i ettermiddag. I morgen blir det en weekend svipptur til Washington.
- Thore Last edited by Extra230; 30-04-2009 at 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Gate 47 :-)
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Bygd 2005 - previous operators Futura og Garuda ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra 1 km lenger syd (sånn omtrentlig) - hjemmejobbing med diverse i dag. Får forsøke å få på plass fredagstemningen i løpet av dagen. Værmeldingen ser bra ut så det er stor fare for en flytur i helgen også.
Nyt siste dag i april, det er et helt år til neste gang ![]()
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God mornings fra Krsand!
I går var årets første Cruiseanløp i Kristiansand med Fred Olsen Cruises Black Watch. I dag var det Christian Radic som hadde lagt seg til på byfjorden. Hyggelig med besøk! Siste arbeidsdag denne uka, og langhelg som skal tilbringes på hytte oppe i dalom. Satser på fint vær og at grillen tas i bruk. Så i ettermiddag skal det handles inn både vått og tørt. I morgen er det første mai! Er det ikke da man er pålagt å jobbe i hagen? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Alanya der jeg har tilbringt 4 dager i godt vaer og billig oel. Var heldig paa flyturen og fikk sitte klapp paa OY-VKC, Airbus 321. Min foerste erfaring med klapp og jeg maa si at jeg hadde det javelig goey for aa si det rett ut.
Over og ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra sørøst. Ser ut til å bli en flott dag med fin temp, da er det samtidig helt ok at også kroppstempen igjen er tilbake på mer normale nivåer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra WIAS HQ hvor ukens siste arbeidsdag er godt igang! Kaffe i koppen, nok å gjøre, men litt tid til Scanair selvfølgelig!
Som MOW allerede har konstatert, det er sol ute, og her inne sitter vi . . . E!
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Utrolig sliten til å være 4 år gammelt, kunne trenge freshe seter og en innvendig vask... Godt det blir SK på returen!
![]() Quote:
Last edited by JoeW; 30-04-2009 at 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 15-07-2012 02:27 |
Gudd Sunday Mauning | sirpjalle | Flyforum | 18 | 17-10-2010 16:17 |
Gudd Mauning på en fredag!!! :) | sirpjalle | Flyforum | 21 | 31-10-2008 19:12 |
Gudd Mauning! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 30-12-2007 21:45 |
Gudd Lørdags Mauning! | sirpjalle | Flyforum | 8 | 14-07-2007 12:04 |