![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd mauining godtfolk! Ble en tidlig kveld, dårlig fredags kveld i drosjen denne helgen. Er vel fellesferie for så vidt jeg vet.....
Ble litt tidligere kveld enn vanlig, så tilgi meg for den! Håper finværet som endelig kom holder seg, men iflg. metrologene så blir det vel regn på lørdag (i dag). Men på den annen side, det er den eneste yrkesgruppen i Norge som får betalt for å lyve.... ![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er derfor de heter 'meterolyger' ....
![]() 'Aften fra Alpharetta. Ikkeno bommeli-bom idag - noe som skraasikkert ble hevdet at de nevnte faglige saa sent som i morges, men det er det ingen som er leie seg for. Sitter og hygger meg med en morsom kavalkadevideo fra Stabaek's nettside med glimt fra 87 til 97 ... kan sees her for de som maatte vaere interessert. Den tar en evighet aa laste, saa vaer taalmodig .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
god morgen. håper på oppholdsvær i dag. jobb-jobb-jobb.:wink
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. På plass for å overvåke helgens nyhetsbilde. Det virker som om det er FFO og Legeforeningen som har fått best gjennomslag for sine saker på NRK Dagsnytt så langt i dag.. Ellers er det grått, og kan vedde ganske mye på at regnet kommer..... og da passer det å teste ut nyinnkjøpte Laphroaig Quarter Cask i løpet av kvelden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morning in the sign of America.
Begynner dagen med å ta inn Continental for så å sende den ut igjen, deretter en Finnair EMB170 -ankomst LF MD80 fra Tyrkia også avsluttes dagen med nok en Finnair. Hjem å spise.. legge seg også er det jaggu på'n igjen i morgen tidlig 0530 - god helg? Vel! Været er grått og trist, men vi er lovet sommer og sol både Søndag og Mandag!!
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Vi er blitt lovet mye lokalt regn i dag, så jeg vet ikke det Thomas om penværet kommer til osl !!
God helg til alle som er opptatt av sol/varme ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Sørlandets hovedstad!
Her høljer regnet ned. Snakk om drittvær! Men i morgen lover de bot og bedring! Så får vi håpe de har rett for en gangs skyld! I kveld skal vi på hyttetur og nyte reker og hvitvin/øl/jägermeister/gin-tonic og diverse. Får håpe på oppholdsvær til da! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Tromsø
Deilig temperatur , men litt grått dessverre. Håper ikke på regn , da husmaling er på timeplanen for ettermiddagen/kvelden ( eller gjør jeg kanskje det..... ![]() Ha en flott lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag. Begynte dagen tidlig med å gjøre familien opp til Gardermoen så måtte opp 7, noe som sjeldent skjer på en lørdag. Så har nå nettopp stått opp for 2. gangen idag og blir å gjøre minst mulig idag før jeg skal treffe noen kamerater i byen ikveld. ha en fin lørdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 15-07-2012 02:27 |
Gudd Sunday Mauning | sirpjalle | Flyforum | 18 | 17-10-2010 16:17 |
Gudd Torsdag Mauning | sirpjalle | Flyforum | 22 | 30-04-2009 16:43 |
Gudd Mauning på en fredag!!! :) | sirpjalle | Flyforum | 21 | 31-10-2008 19:12 |
Gudd Mauning! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 30-12-2007 21:45 |