![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
05.00 er tidlig å stå opp - men når man skal ut å fly går det bedre...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn!
Her sitter je gog syr sammen siste rester av et tilbud, men håper jeg slipper til Australia i morgen. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget 1. Meget friskt ute i dag, så her er man våken selv om man var på jobb 0600. Til frokost spises det for tiden norske epler - godt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tirsdag, ja, det var en svært luftig natt må jeg si, ihvertfall i Asker der jeg var, men også mange andre steder åpenbart. Nå ser jeg blå himmel over hovedstaden her fra kontoret på Hasle. Dagen blir preget av møter, en tur til frisøren og til slutt i kveld bursdagsselskap på byen med sushi, kort sagt, atter en flott tirsdag.:-p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Det er kalt her oppe i nord - og det blæser godt. Dagen går til møter og planlegging,
Ha en god dag alle sammen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen, god morgen, fortsatt høstlig vær med nysnø i fjellene. I kveld blir det tur til Sogn & Fjordane med bil. Får sjekke med trafikkopplysningen om det er nysnø over Sognefjellet også før jeg legger i vei...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen!
Solen skinner over MJF og temperaturen kryper allerede opp mot 12 varme! Jobb fram til 1230 så en runde med trening venter denne kroppen. Best å starte "operasjon sommerkropp 2008" i god tid om man skal oppnå resultater ![]() Egil
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
KLM1140 og BA761 er trygt på vingene, det ser det også ut som EB er i sin A320, så den pusha fra gate 41.
![]() Nå venter Continental, ETA 0957! ... og ja, det blåser!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra Gufseplassen! I går testet jeg hurtigbåten til Vollen for å komme meg hjem, og det var en fin opplevelse. Mye bedre enn bussen, og det tok ikke mye mer tid. Kan anbefales for alle som sliter seg mellom Oslo og Asker/Slemmestad hver morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra nord.
Alta melder om 6-7 grader og regn i dag. Med andre ord en flott dag for sykling til jobb. Konstaterer at Brann er enda nærmere gullet nå som Fredrikstad banket Stabæk i går. Fornøyd med den LN-MOW ? ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
I dag ER det en glad tirsdag morgen. Kl 1355 setter jeg om min datter oss på flyet og setter kursen til mer sentrale strøk av Norge. For 29 døgn siden kom hun oppover i ambulansefly, koblet til respirator, og i dag går hun selv ut herfra!
Hun har hatt en fantastisk evne til å hente seg inn igjen, og selv om hun ikke er like bra som før ulykken ser det ut at med riktig og mye trening vil være helt fin igjen i løpet av vinteren. Holdningen er det ingenting i veien med, da hun i går satte overlegen her litt fast da han snakket med henne om utskrivelsen, og hvor han snakket om hvor syk hun har vært, og at hun egentlig er dette ennå.. Da satte hun øynene i ham og sa: Jeg er IKKE syk, bare skadet;-) Han ble helt stum han ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Gratulerer Farmer, dette er gode nyheter. Ukrutt forgår vel ikke så lett så vi krysser fingrene for at den skadede blir helt bra igjen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Først og fremst, gratulerer! Sånn som dette er gode nyheter, ingenting er verre enn at ens egne barn er syke, men ingenting er bedre enn at de kommer seg heller.....
![]() Dagen i dag startet med et PANG i det jeg satte med ned i stolen med en kopp kaffe! Ørten hundre brukere var helt fortvilet fordi de ikke fikk til mailboxene sine på printeren. Så du kan si at i dag våknet vi fort! ![]() Håper at dagen blir litt roligere fremover! ![]() Ellers skinner sola og været er GUDD! Synd det blåser litt. T-4 dager igjen på jobb, så er det ferie.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø! I morgen er det tidligfly til Oslo og deretter til Alicante. Endelig destinasjon er Valencia, men for å komme oss litt tidlig dit bestemte vi oss for å dra til Alicante.
Noen som har noen gode tips i forhold til Valencia? Jeg tenker spesielt på gode restauranter, barer, museer o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tør jeg si fotball her TOS?
![]() Los Ches på Mestalla har tapt en og vunnet en i de to første rundene i år.
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et forblåst Nærsnes!
Gode nyheter fra Farmer,velkommen etter,CK,hurtigbåten Prinsen (rute 256) er uslåelig som kollektivtransport. Den tar 25 minutter fra Slemmestad til Aker Brygge,bussen (rute 251) bruker 1 time og ti minutter. Idag skal jeg ta rute 84 Nærsnes-Slemmestad,en øl på Gamle Slemmestad Pub,båten til Aker Brygge og delta i bursdagsselskap på Sushi&Wok sammen med JetBlue m.fl. Og i morgen skal jeg reise på samme måte til Fly&Vin! Hiv kollektivtransporten på sjøen,mener nå jeg. Også mener jeg at det er på tide at Stabæk får profesjonell hjelp,dvs. psykolog. Det er og blir et "skippertakslag" som hevder seg når de har kniven på strupen,men går på trynet mot presumptivt svakere lag som f.eks. flishaugen fra Fredrikstad. ![]() Idag blir det montering av div. Billy-hyller. Ettermiddagen igår gikk med til å montere et TV-bord. Mye plunder,men det ble ferdig omsider. Bare det at den midterste hylla var montert opp-ned! Jeeezzes! Jeg ante ikke at jeg hadde så mange stygge ord i mitt vokabular! Full demontering og re-montering.
![]() |
#18 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Bergen. Eller kanskje "god formiddag"?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God formiddaeg fra København. Dagen til nå har gått med på å stå i telefon kø og vente på telefoner, samt å få orden i leiekontrakten. Men jeg har fått kjørt en vaskemaskin og nå er det på tid eå komme seg til skolen og kanskje blir det en løpetur ikveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder om 19 grader og pent.
Glad for aa hoere at Farmer's lille er paa beina igjen. Unger er sterke! Ikke fornoeyd med prestasjonene paa Nadderud .. Som FBU4EVER sier, det er ikke evnene det staar paa - dette sitter i hodet. Lag som Fredrikstad og Start maa grisebankes dersom det skal oppnaas edelt metall. Oh well .. kun en vanlig arbeidsdag denne uken - i dag. Og dagen er full av moeter og dritt .. I morgen blir det noen timer med hjemmejobbing foer kursen settes mot Las Vegas. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 16-05-2006 11:40 |