![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny lys dag... Blir en del møter på kontoret i dag før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Nå håper jeg at treningsøktene kommer oftere enn det de har gjort de tre siste ukene... Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Noe er gale med dagen. Lyset kom over åsen her litt før syv, det er blå himmel og lyst. Dette er veldig uvant for oss i Bergen. Jeg er sikker på at jeg kommer til å bli helt forvirret i dag. Ellers har jeg allerede fått gjort masse små oppgaver som har ligget, så dette tyder på å bli en dag i produktivitetens tegn!
![]() 1053 IP'er var innom i går, for de som er nyskjerrig. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Surt og tåke her idag og det blir først skolearbeid før jeg skal på en bedriftspresentasjon, men etterfølgene gratis mat og fri bar
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra et solrikt Sørland!
Her starter dagen på kontoret før turen går videre med SAS via CPH til ARN. Retur i morgen kveld. Skal blir greit med en flytur igjen! Ha en bedre formiddag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Glad morgen fra Alpharetta, hvor det blir jobbe-hjemme-dag. Har en markedsplan som maa skrives, saa jeg gjemmer meg her for aa faa ro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Grå tirsdag fra Tromsø
Dagens vær er mer enn marginalt dårligere enn i går.... Satser på snarlig bedring Ha en lysere dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Dagen har blitt bedre og bedre med fint vær her i sørvest. Det ligger ann til å "sveive" innom SVG for å sjekke innholdet etter jobb.AN-12 ble observert på vei til jobb igjen imorges. I morgen er på nytt over fjellet med SK4002. 2 dager på kontoret på Lilleaker før kursen settes tilbake med SK4045 torsdag. Håper på fint senvintervær østpå også. I kveld blir samling med gjengen her borte. SSS (Snikksnakk, snaks og slides) som vanlig. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nydelig vårvær på Østlandet! Har vært så heldig å få jobbe 12 timer idag (4:30-16:30) og jeg skal si at kroppen er kjørt!
Nå surrer det lasagne på plata og rundstykker i ovnen - ett par fridager skal nytes til det fulle... :-p
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 04-09-2007 13:40 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 16-05-2006 11:40 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 1 | 18-01-2005 07:59 |