![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen...nesten fredagsfølelse - med fri i morgen!!! Fortsatt blå himmel, solen på vei opp - men hvor er varmen??? Blir flere interne og eksterne møter i dag - før trening i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
Go morgon frå ØRsta. Pappapermen er over, og eg ar attende i den "travle" kvardagen..
![]() Grattis til EB med sitt innlegg nummer 10000, og ikkje overraskande var det ein god-morgen tråd!! ![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansund også og grattis til EB med nr 10000
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god tirsdag. min nye iPod Video ankom fra UK i går, og nå koser jeg med med Sergio Mendes - mens jeg ser bilde av'n - nå må jeg bare finne noe video jeg kan se på'n .... Satser på kaldt vær, men opphold i morgen - nasjonaldager med 20+ er ikke noe for oss bunadskledde.... HIPP HURRA!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen.
Fremdeles vinter i Alta. Temperatur på rundt 0 grader og snø i luften i dag også. Med andre ord en fin dag for sykling til jobb. ![]() Vi får se hvordan det blir i morgen. Hvis det blir like kaldt så blir det nok ikke noe fornøyelse å gå i tog.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God Morgen. Her på Lilleaker skinner solen og jeg har nå tatt fatt på dagen jobb. Har også fått levert BMWen på service hos Stenshagen før jobb pga en airbag/beltestrammer advarsel på skjermen så da blir det å se hva som faktisk er feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Alpharetta. Her gaar turen ned til Hartsfield/Jackson for et APIS-oppdrag. Dvs. sitte ved sjekkinn med en laptop og scanne passene til en flylast som skal til Aruba. Deretter baerer det hjem for aarets hazmat-trening - en halvannen times telekonferanse. Boooring..... Men saa lenge jeg faar betalt ....
Fortsatt kjoelig her borte - moooot norrmalt saa er det kaldere i ATL enn i SEA! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 04-09-2007 13:40 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |