![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
http://www.aftenposten.no/reise/article1919364.ece
Synes denne kommentaren var litt "søt" (fra kommentarfeltet).. "Egentlig skulle man ha nulltoleranse for basjesvinn. Skjønner egentlig ikke an hvordan det går an og rote bort digre kofferter. Det er mange rare folk, så hvis dem stjeler kofferter på rullebåndet, burde det fordele seg jevnt på alle flyselskapene, egentlig" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men BA sliter. Selv har jeg blitt frastjålet bagasjen min på Heathrow (mens den var i transit) og i sommer har to kollegaer mistet sine koffferter på Heathrow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
BA har ett stort problem og det heter Heathrow og er en av årsakene BA står på min "Forsøkes unngås-liste"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fløy til ORD via LHR, og da tok det 5 dager før kofferten ble levert. Og flyet sto på bakken i nesten 3 timer før det lettet, enda klarte de ikke å laste kofferten min ombord. Enda det går 3 fly hver dag fra LHR til ORD.
Ble litt pisset off pga dette, men alle kan gjøre feil. MEN når jeg kommer hjem, hva skjer ingen kofferter ![]() Etter dette så er BA svartelistet hos meg forever.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og jeg som trodde AMS var det virkelig store bagasjesluket i Europa. Opplevde selv, med KLM, at bagasjen ikke kom over i neste fly på tross av at det tilslutt (forsinkelse, rerouting) ble 2,5 timer mellom ankomst og avgang...
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det går en historie om at LCY en periode hadde veldig høyt bagasjesvinn - og da mener jeg kofferter som aldri kom til rette - løsningen skal ha vært å innføre en litt mindre krapp sving på tarmac - slik at bagasjevognene ikke tippet bags ut i Themsen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM og bagasjerot | sirpjalle | Flyforum | 4 | 08-12-2010 12:32 |
SAS får ikke mer penger fra den svenske staten | TCAS | Flyforum | 0 | 14-12-2009 15:30 |
Pepper til SASBraathens i TV2 nyhetene 2100 | intransfer | Flyforum | 111 | 14-10-2006 09:43 |
Ryanair får pepper igjen | jb1 | Flyforum | 9 | 22-08-2006 22:46 |
Ryanair får pepper i Channel 4-dokumentar | CK | Flyforum | 0 | 07-02-2006 21:48 |