![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Har en haug med bilder som jeg gjerne deler med dere jeg.. Får håpe det holder mål da sånn nogenlunde..
Nok snakk, bilder : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() er jo ikke no småtass detta heller da igrunn.. ![]() Tøff effekt rundt vispera når den dro igang maskineriet ![]() ![]() ![]() ![]() Chartersesongen er i full gang med alt det drar med seg :-) ![]() Og et par "bonusbilder", prøvd meg på litt kveldsbilder i kveld.. ![]() Og helt til slutt, et bilde av jobben til forumets egen ENGM ramp ![]() Det blei mange bilder det gitt, lover at det blir færre neste gang ;-) Et lite ps. Har jaggu ikke et eneste 737bilde denne gangen gitt. Og med det dreit jeg på draget. hehe. Okay, ett 737-bilde har aldri tatt livet av noen..
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
fine bilder!
De to siste er vel 737... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fine bilder!
Blir ekstra nysgjerrig på 757´en fra FI rett forfra. Ser ut som den har stadard-logo på halen? Ny variant! LN-ACY er også ny for meg, noen som har mer info om den? Så må jeg skuffe deg med at du fikk med deg en 737 likevel, men den har nå farger på seg ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Okay, den linsa di begynner å provosere. Utrolig bra bilder! Håper du prøver deg mye på kveldsbilder framover. :clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() Hellige jul, for en serie!!!:clap :clap Det WF-bildet der er noe av det råeste jeg har sett iallefall ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LN-ACY:
LN-ACY Klaveness Corporate Services AS Harbizalleen 2A 0275 OSLO Operator Airwing AS Postboks 47 2034 HOLTER Tlf. 6482 0280/ Fax 6482 0281 Raytheon Aircraft Company E90 c/n (LW-309) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Neida, dette var flotte bilder - en glimrende måte å begynne dagen på jobb på! edit: For meg altså!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Bildene taler for seg selv - fy fa.. så bra bilder. Håper at du kommer med flere bilder !
:clap :clap Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Råbra bilder! Du er kan kunsten å PANORERE! Det blir mer action og fart i bildene med panorering. Kjedelig og dumt spørsmål; men hvilket utstyr brukte du? (Har så lyst på digi-speilrefleks men vet ikke hva jeg skal velge...) Likte svært godt kontrasten og skarpheten i bildene dine. Har følelsen av at dette ikke er Canon utstyr, men Nikon? Canon-bilder virker ofte litt mykere i kontrast, mens Nikon-bilder er litt 'skarpere'? Dette er bare noe jeg tror - men er det slik? Kanskje linsene har like mye å si, f.eks. om man bruker Sigma linser osv? (Burde kanskje tatt opp dette på en annen tråd, men dette var så fine eksempler på bilder jeg skulle ønske å ta...).
Seabee |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var en søkt bra bildeserie!!:clap :clap
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Utrolig bra bilder!! :clap :clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
evig optimist
|
![]()
Hei alle sammen, tusen takk for så mange hyggelige tilbakemeldinger på bilder! Veldig koselig! Skal se det kommer fler bilder ja, ser ikke bort ifra det, er jo og knipser rett som det er jeg..
takk igjen :-) Asgeir Seabee, bruker nikon-utstyr ja, nå også glasset, helt rikitg det. Finnes det andre merker asså? hehe. det var da en spøk for de som måtte føle seg truffet..
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nydelige bider
![]() Hvorfor er Icelandair naken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() Det er bare å ta av seg hatten.. Bildene er noe av det beste jeg noengang har sett :clap :clap |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt bilder igjen | Anders81 | Bilder & foto | 6 | 15-04-2015 09:43 |
Da skal jeg plage dere med litt bilder igjen.. | petru26 | Bilder & foto | 22 | 02-08-2007 23:25 |
litt diverse bilder fra meg igjen.. | petru26 | Flyforum | 11 | 06-05-2007 16:38 |
Litt lørdags-bilder igjen | DYflyer | Flyforum | 13 | 12-11-2006 10:54 |
Litt bilder igjen | TigerBlack | Flyforum | 5 | 05-09-2005 15:47 |