![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei! :-p
Jeg fant noen bilder som ble tatt på turen nedover til Den Dominikanske Republikk i fjor høst. Veldig artig å se dem igjen, så jeg legger ut noen av dem. Alle er tatt med et Nikon kompaktkamera, så kvaliteten er ikke speilrefleks - men minnene ble i alle fall med hjem ![]() Icelandair stod et par gater bortenfor: ![]() ![]() Det ble ingen bilder på turen ned til København fra Oslo, men jeg fikk meg likevel en gledelig overraskelse ved gaten! SAS sin nye A319 skulle fly med videre til Madrid: ![]() ![]() København Kastrup er virkelig en flott flyplass! ![]() ![]() Noen flotte MD-80 fra SAS kjørte litt frem og tilbake utenfor gaten vår: ![]() ![]() ![]() Kabinen i A319 var flott og lys! ![]() Det kom også flere damer ned fra taket for å demonstrere sikkerhetsprosedyrer :huh: ![]() En flott solnedgang ventet på oss i Madrid! ![]() En liten lowpass over kryssende rullebane: ![]() Madrid er også et lite kunststykke av en flyplass: ![]() Dagen etterpå bar det videre til Den Dominikanske Republikk: ![]() Dette er altså ikke mitt fly, men det som stod ved siden av ![]() ![]() Og vi er klare til å forlate Europa! ![]() ![]() Vi hadde et flott vær hele veien over! ![]() ![]() Og vi har "fastlandet" under oss ![]() ![]() Etter en lang og sakte innflyging, er vi til slutt på finale ![]() ![]() Vi forsvinner ut av rullebanen med våre 4 motorer og et helt flyskrog: ![]() Og etter en herlig uke med ferie, bar det hjem igjen med samme fly: ![]() Og helt til slutt noen bilder jeg synes ble litt fine på veien opp til cruise etter avgang fra Den Dominikanske Republikk: ![]() ![]() Håper bildene var greie - og at dere likte dem! Ha en strålende søndagskveld! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Jeg likte bildene veldig godt. De var skarpe og fine. Likte også at du la til en kommentar på flere av bildene.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bildene var veldige fine- likte spesielt godt 757-300 til icelandair
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det var da SINNSYKT så klare de bildene dine ble da? Tør jeg spørre hva utstyr du har brukt?
M :clap
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Flotte bilder! Antar at landingen var i Santo Domingo - Las Américas ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
A330
|
![]()
Jeg lurer på en ting. Var Iberia et bra flyselskap? Har hørt rykter om at det er et dårlig selskap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Mens vi er inne på det, så har jeg alltid lurt hvordan mann gjør dette!! Noen som tar seg bryet med å fortelle det eller? Mvh Alex.
![]() |
![]() |
#8 | ||
Newcomer
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
A330
|
![]()
I følge skytrax er IB et 3 stjerner selskap, men flere har visstnok hatt dårlige opplevelser med selskapet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ogsaa godt beskrever i denne posten som ligger som sticky paa Forum Feedback-forumet:
http://forum.flyprat.no/read.php?TID=12523 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Var nok SDQ, ja. Tror ikke Iberia flyr til POP. Hvor tilbragte du ferien? Regner med at du forlot Santo Domingo rimelig raskt? I Den Dominikanske Republikk (eller DDR som gutta kaller det) har jeg vært mye, gitt. Jobba der nede i 8 måneder som konsulent, har også en kompis som har hotell der nede (i Sosua på nordkysten). Hyggelige minner derfra. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fin billedreportasje! Artig med reiserapporter fra "sjeldne" reisemål.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så lenge det ikke er jordskjelv er det avslappende i Sosua - opplevde 6,5 for noen år siden. Ikke spesielt gøy rett før man skulle sove! Santo Domingo en passe stor og spennende by. Kunne godt tenkt meg en tur igjen, ser at Apollo har turer til vinteren. Med en noe laber dollarkurs er hotellet mitt i Santo Domingo også blitt nominelt billigere, ser jeg.. hmm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nominelt er fortsatt prisen den samme ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gratis tur til den tyrkiske riviera | SQ 777 | Reiseforum | 8 | 31-05-2015 22:48 |
Santo Domingo, Den Dominikanske Republikk | no-backpacker | Reiseforum | 3 | 22-12-2012 16:58 |
Tur til den russiske bjoern | jb1 | TripReports | 4 | 24-08-2011 16:27 |
Tur til OSL den 09.08.2011. DEL 1 | LN-RPL | Bilder & foto | 5 | 24-08-2011 15:42 |
Ta en tur tilbake til den grå påsken nå på OSL | Tom McNikon | Bilder & foto | 9 | 14-04-2010 22:49 |