![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå har det vært så mye solskinnebilder i det siste, så på tide å farge himmelen påskegrå i forumet igjen
![]() Har ikke hatt så mye tid til å plukke med maskinen denne gangen, så derfor kunne ikke ting komme ut med en gang men det samme er vel i grunn gjengitt fler ganger av andre også ![]() Denne påsken har det vært mye "ventefoto" oppe på Tåkemoen, men her er i all fall Max Manus på vei i lufta ![]() Denne kunne jeg trengt hjemme den vinteren som var ![]() Stilig design ![]() Legge seg ned på ryggen til sværingene ![]() ![]() 747 er alltid like elegant hver gang de tar av ![]() ![]() Meter over havet?? ![]() Gris i farta ![]() Den hvite svane ![]() Rybak-Expressen ![]() Denne har jeg manko på ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Russiske sølvfuglen
![]() Har en tendens til å kappe haler.. Hvordan legger man til bilde på halen?? ![]() En Blå en ![]() Islenderen i røyken ![]() Nok en gang samarbeider været når de "sjeldne" grisene kommer ![]() Swissen ![]() 2 mektige neser ![]() ![]() De flyr inn på 19R men lander på 01L ![]() Berlinergrisen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ble jo en grei serie dette Tom, selv om jeg fryser litt av påskens vær-minner....
Hei å hå H
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nok en Islender
![]() TAP'en i mørket ![]() Var nå i all fall sterke kontraster denne dagen ![]() ![]() Likte i grunn det lille flyet i den store mørke bakgrunnen. Ser ut som den komme flyvende utfra skyene ![]() Litt tettere utsnitt ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Likte kontrastene på de siste bildene. Meget bra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hei, så mye bra at jeg blir rent misunnelig.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra Tom. Ja nå er knallværet kommet hit også
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker takker
![]() Vi må jo lide litt for interessene væåre vel? Litt i grått og vått ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bilder med meget god kvalitet! Litt annerledes også noen av dem, det liker jeg.
De siste bildene ble jo også veldig stemningsfulle, flott og dyster bakgrunn på ellers opplysende, fine maskiner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Veldig bra bilder. Som jeg nevnte i en annen tråd - stetter stor pris på litt bilder fra dager med litt uggent vær også.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gratis tur til den tyrkiske riviera | SQ 777 | Reiseforum | 8 | 31-05-2015 22:48 |
Tur til den russiske bjoern | jb1 | TripReports | 4 | 24-08-2011 16:27 |
Tur til OSL den 09.08.2011. DEL 1 | LN-RPL | Bilder & foto | 5 | 24-08-2011 15:42 |
En tur til Den Dominikanske Republikk! | LNHAS | Flyforum | 15 | 16-04-2007 09:32 |
Fra en våt og grå dag på OSL | Fellowship | Flyforum | 10 | 01-10-2006 15:17 |