Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 24-03-2007, 12:17   #1
anders320
ScanFlyer Silver

Default Merkelig avbestillingssystem hos SAS Braathens

Jeg har i det siste laget haugevis av bookinger hos SAS Braathens og en gang i blant kommer det selvsagt noen feil inn.
Men jeg ble veldig glad da SAS Braathens la inn avbestilling innen 24 timer etter bestilling på sin hjemmeside.

Jeg bestilte nettopp en Happy-reise fra Kristiansand til Oslo som jeg etter 10 minutter fant ut at jeg ikke kunne bruke fordi jeg skulle være der lenger, så jeg gikk inn på bestillingen og trykket på knappen; "Ja, kanseller bestillingen min".

Da jeg ved en tilfeldighet ringte SAS Braathens i forbindelse med en bestilling i dag, så jeg at reisen fortsatt stod inne på profilen min og spurte om den stod inne, og det gjorde den. Den var trukket fra kortet mitt og kunne ikke refunderes fordi det var Happy. Da jeg sa at jeg sa at jeg hadde kansellert den på nettet sa dama bare "Ja, men det går ikke ann å kansellere bestillingen på internett selvom det er innenfor 24 timer, det må gjøres på telefon".

Men da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor de har den funksjonen i det hele tatt på internett. Det er bare lureri og skaper forvirrelse.

Enden på historien var at jeg ringte på nytt til SASB, fikk ny saksbehandler, forklarte situasjonen og at jeg hadde kansellert den på internett og hun sendte melding til Refusjonsavdelingen om at det var en ugyldig bestilling.

Vet noen hvorfor de har dette systemet når det ikke kan brukes?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	kansellere.JPG
Views:	28
Size:	28.1 KB
ID:	4808  
anders320 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2007, 12:23   #2
seilfly
Infrequent traveller ;-)

Default Re: Merkelig avbestillingssystem hos SAS Braathens

Ta tog!
Ingen blodsuger-regler, og du får redundert alt til og med reisedagen utenom .. 40 kroner. Skulle likt å se blodigla norsk luftfart fly etter samme prinsipp

Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2007, 14:23   #3
anders320
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally posted by seilfly

Ta tog!
Ingen blodsuger-regler, og du får redundert alt til og med reisedagen utenom .. 40 kroner. Skulle likt å se blodigla norsk luftfart fly etter samme prinsipp
Går ikke tog til Molde
anders320 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2007, 15:36   #4
CK
ScanFlyer Mile High Club

CK's Avatar

det må være en feil, og så har dama på 05400 misforstått (av egen erfaring vet jeg at en del av damene der ikke er så gode på "den derra internetten"). Send inn klage til customerrelations@sasbraathens.no og forklar. De fikser!

VOLARE NECESSE EST
CK is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules