![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kan ikke være annet enn lettere sjokkert (men dessverre ikke overrasket) over gårsdagens møte i det hvite hus…
Her er det nyheter, forum, kaffe og påskemarsipan og det siste hjelper mot det meste. En del ærender på morgenen og formiddagen før det blir en rolig og avslappende kveld hjemme. Mmmmmars:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Cebu, og litt ut i distriktet.
I dag blir det siste fulle dag og kveld her i området. Lite party med helstekt gris og noe tilbehør hører med. Resten tar vi som det kommer. Blir å savne dagsturene på scooteren og varmen men det kommer vel flere anledninger. God helg FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från KLM Crown Lounge på Schengen i AMS. Har precis kommit över pölen på min första 787-10 flygning. Skulle åkt AUS-AMS i torsdags, men den ställdes in och fick nöjet att flyga Delta på AUS-ATL och sen KL resterande väg till BER. Är lagom trött och längtar hem till soffan och en tupplur. Önskar alla en fin dag!
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Omtrent samme tåke som i går, den Yr påstod skulle forsvinne, men ikke gjorde det. Hockeytrening for en av gutta nå på morgenen, også blir det utskifting av gjest i pensjonatet, da det er minstemann som får en på besøk. Fint å ha litt barnepasstjenester tilgode hos andre. Kona har bestilt fisk til middag, så får ta en tur innom fiskehandleren i landsbyen her i løpet av dagen også. Ha en fin dag.
Last edited by Someone; 01-03-2025 at 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Er også sjokkert over nyhetene nå om dagen. Hver dag blir bare værre. Jeg er fullstendig tapt for ord og ligger våken om nettene. Det er en "drittverden" jeg ikke vil være en del av, egentlig.
Så jeg får synke inn i min egen der det er wienerpølser nok til alle, hunder og bamser kan snakke og vi lever lykkelig i alle våre dager med lollipop og gode serier på TV. Ha en lørdag. Straks på dynga med restene av gamle spisestua
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 01-03-2025 at 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Oslo. Helgefri for en gangs skyld er godt for kropp og sjel. Ikke store planene for dagen men bør vel gjøre noe indretjeneste. Ha en fin lørdag
Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Brukbar morgen fra Haugesund.
Gårsdagen fra Washington sitter bra i her og, slags nytt lavmål fra største bølla/bøllene i sandkassen (ink.l journalisten med dresspørsmålet), bare trist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God litt for tidlig morgen fra Clearwater - har man nesten dratt på seg en liten jetlag? Gårsdagen ble episk og sprøtt at man kan stappe så mye USA inn i ett døgn.. Rancheros frokost ved vannet, fire timer på stranden, herlige originale Hootersen, shopping, solnedgangen i Pass-a-Grille og deretter en massiv steak dinner ved vannet med liveband og dans.. Nevnte jeg at jeg digger USA?
I dag er programmet tettere med ca 600 kilometer kjøring til blant annet Naples og Sarasota. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Også her er en ganske sjokkert over gårsdagens seanse i det hvite hus. Krangel for åpne kamera, makan til ufin oppførsel asså. Har ikke hatt spesielle reiseplaner den veien, men nå er det faktisk helt uaktuelt! Her har en fyrt opp i ovnen, kaffe nytes og det ruller klassisk musikk ut fra tv’n, avslappende. Skal ut på handel med yngste datter om litt samt et sykebesøk på eldresenteret. Ha en strålende lørdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God lørdag fra RYG. 1 Mai og våren skal være kommet :-)
Vil takke Global Moderatorene for en fantastisk jobb de gjør. Rydder opp der det trengs, dette er et flyforum. Jeg er veldig spent om det blir noe av den store flyreisen som jeg har planlagt i mars (senere denne måneden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Noen bør snart ta seg dette ad notam .. Quote:
Ellers er det greit å se at Sud gir litt balanse. Dagliglivet går likevel sin gang. Morgenens første bleieskift er gjennomført og 50 kilo berner stirrer hardt på meg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ikke glem dem. Har investert alle sparepengene i Skipcoin nå, så da blir det bra.
Feirer på forhånd med å handle litt god Burgois på polet. Sent fra min SM-F741B via Tapatalk
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Etter en meget hyggelig aften i går med champagne og Tartiflette a la Hellstrøm, var det jo en grå-lørdag å våkne opp til på alle måter.
Er ikke annet å si i dag enn: Er det rart vi drikker?? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny måned, nyuke, ny mandag:-) | EB | Flyforum | 13 | 01-07-2024 16:24 |
Ny måned - ny dag - onsdag:-) | EB | Flyforum | 8 | 01-11-2023 15:57 |
Ny måned - ny lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 01-10-2022 18:27 |