![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgenfra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart åpnes hjemmekontoret etter 14 dagers ferie. Juli er en bra måned på jobb - heldigvis er jeg ikke avhengig av bil i Oslo - spent på hvordan stengingen av Ring 1 blir i ukene og månedene som kommer. Ha en best start på den beste måneden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hybelen i Bergen. Etter 3 uker og et lite avbrekk så nye 5 uker i Smilets land, måtte en jaggu møte på jobb hvor en har jobbet dag gjennom helgen. Nå blir det å få litt liv i Nespresso maskinen og nyte morgenen, siden blir det tur i «skauen» før lunsj hos opphavet, og i kveld er det jobb.
Ha en flott sommer mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Får vel vaske litt klær osv også får jeg se om jeg kan få reklamert på et par gåstaver kjøpt på Sport1 i Lom som knakk dagen etterpå på fjelltur. Men Sport1 har ikke noen butikker i Oslo da så jeg må ut av byen gitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Deilig å våkne i egen seng og med ei tulle som har sovet fra 23:30 til 08:00 så blir starten på dagen enda bedre. Ble skrevet ut fra sykehuset i går. Allmentilstanden er mye bedre så fikk med meg resten av antibiotika-kuren hjem. Men må nok ta livet med ro og unngå mye belastning av foten i minst en uke. Så foreløpig er man sykmeldt til søndag. Blir vel en del fotball på tv vil jeg tro. Dagens eneste plan er å komme seg på apoteket en tur. Ha en fin dag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Gdansk
Fuktig helg er over og hjemreisen med DY nærmer seg. Blir bare å fly hjem i dag. Ikke noe annet på agendaen. Hilton har bra rom men ræva service og Gdansk har mer nordmenn enn lokale helter. Gøy var det uansett. Nå pakke baggen og frokost. FQTV
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Her er frokost med et par arvinger ferdig (siste to boksene med King Oscar sardiner som var egen-importert fra Fort Lauderdale). Nå er det litt jobb, kiropraktor, levere eldste arving til konf-leir og deretter ferdigstille en stor culotte som skal serveres til Svigers i kveld.. Sommer ass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Portugal. Frokost, litt pakking også kommer en Uber og plukker oss opp om 3 timer. Air France som tar oss hjem. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra R12 bound for OSL. Endelig sommerferie og noe så uvanlig som en direkteflight til BKK, kult at det er selveste gjenåpningsflighten til Thai. Fikk snappet 2 bonusbilletter i biz i april da det var rimelig tørke på awards. Gleder meg til å prøve A350 for første gang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. juli og sommer …. ja, nettopp .. som at det har vært noe særlig annet de siste månedene. Får nynne litt på Jokke for å holde motet oppe.
Etterhvert skal vpn-tunnellen sparkes opp, men først skal husets firbente få sine fordeler .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg.
Staret dagen med rutinemessige blodprøver på Kongsberg sykehus. Livlegen min ringer vel etterhvert med resultatene tenker jeg. Ellers har det blitt besøk hos elektriken og avtalt tid for å legge nye kurser og sluttføre arbeidet samt en tur på Power for å kikke på innredning til kjøkkenet på hybelen. Ellers ikke de store planene for dagen. Det blir vel noen timer med EM fotball på fjernsynet i dag også tenker jeg.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Feriestart denne helgen. Starten blir tilbragt hjemme med familiebesøk fra Østlandet før ferien tilbringes øst ,sør og vest etter hvert. Siden det er lett regn her over i sørvest i dag tar jeg med gjengen på besøk ombord i Hestmanden som ligger i Sandnes i dag. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Parkveien. Merkbart roligere både ute og inne i dag. Ser frem til to effektive og fleksible uker med interne oppgaver på programmet. Kanskje rekker jeg et stunt med LH-gruppen også for å opprettholde nyervervet Senator-status.
Last edited by Ezeiza; 01-07-2024 at 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Fint om du kan si noe om status på pax - mye ledig?
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Frankrike. Nok en dag med badings og soling er gjort og nå bærer det mot Carrefour. I morgen begynner imidlertid spise-ute-kjøret.
For å ha litt flyrelatert... etter pass og valutamappen jeg fikk av SAS til jul i 2004 (tror jeg det var) og som brukes fremdeles, så er British Airways sine tøfler det mest eco-vennlige jeg har fått på fly. Samlet dem alltid med meg i området sånn 2011-2013. Da man hele tiden ble oppgradert til F. ![]() Til Storsmurfens frustrasjon er det fremdeles disse som brukes daglig når bi reiser på turer. Ikke mer fancy greier. Ha en best mandag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny måned - ny lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 01-10-2022 18:27 |
Ny dag - ny måned:-) | EB | Flyforum | 13 | 01-06-2022 14:05 |
SVG Mai måned | sirpjalle | Bilder & foto | 12 | 06-06-2010 23:08 |
Mai måned, ENZV | RAHelland | Bilder & foto | 10 | 30-05-2010 22:37 |
God mandag morgen - ny måned! | EB | Flyforum | 19 | 01-03-2010 17:12 |