![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Her har han der oppe åpnet slusene - så det er absolutt en våt morgen. Kaffe og nyheter flr det blir en tur ut til opphavet på Kolbotn. Middagen er bestilt hos gutta på Vinderen Sjømat og vinlotteriet i går resulterte i gevinster nok til at kvelden blir bra. Best lørdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Helg i dag og vekkerklokka var selvfølgelig klar for å starte dagen 630. Hvorfor ikke på ukedager hvor det faktisk har noe for seg?
Nåvel, skal vel ut å hoppe litt i søledammer i dag også ryktes det pizza til kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra en våt hovedstad.
Her er det ikke større planer enn at arvingen skal være med ned i kjellerboden for å hente en koffert for høstferieturen på mandag i tillegg til et besøk til et nytt tilskudd i familien på konas side i ettermiddag. Ha en fin lørdag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Tipper det blir å begrense uteaktivitetene litt, men godt man har noen oppdrag inne jeg nå har utsatt en stund. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Pløyet gjennom nyhetene og har drukket den første kaffekoppen. Brødboksen var tom, så får rusle ned til Meny for å fange noen råvarer til frokost. Været tilsier at det kan bli litt Moto GP og Formel 1 på TV før man skal på en tur på Valle for å se Vålerenga innkassere 3 poeng. I morgen er det planlagt en liten tur til fjells om været bedrer seg. Ha en finfin helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Kappe i koppen, NRK på radioen og Flyprat på skjermen. I dag skal det forberedes barnebursdag og så må vi ut i det flotte høstværet. Kan godt hende det blir bålstekte pølser til lunsj. Ha en fin dag alle forumister.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg velger meg April, var det en som sa. Akkurat nå er man litt misunnelig på Bjørnen. Legge seg til å sove nå, og våkne i April, til fulle vannreservoarer, Ukrainakrigen er over og sommeren står for døren.
Men vi må nok komme oss gjennom denne vinteren også er jeg redd. I dag blir det indretjeneste. Masse rydding vi ligger etter med. Sommeren skal ryddes bort og vinteren forberedes. Normalt går varmetrådene på badet på den 1 oktober, men vi får se om vi klarer å utsette det noen uker til. Derimot skal jeg øyeblikkelig starte vedfyrings sesongen i kjelleren, så varmen kan bre seg gjennom huset. Akkurat nå holder det faktisk å fyre annen hver dag, for å holde grei temperatur. Jeg kommer nok til å følge situasjonen i Sørvest Florida også, se på restene av restaurantene vi spiste på og restene av butikkene vi var inne i, for 3 mnd siden. Det ser ut som en atombombe har detonert der. Til lunsj blir det krabbe og til middag Fårikålen jeg kokte i går Ha en strålende dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morg... Ehh, formiddag fra Lillestrøm. Deltabyen hvor det regner i dag. Litt handling er foretatt også må det indretjeneste til i løpet av dagen. Andre planer er det ikke. I morgen håper jeg på en småflytur hvis været spiller på lag!
![]() Siden været er litt dårlig i dag gikk jeg en tur etter jobben i går. Litt mosjon er jo bra sies det. ![]() Ha en ekstra best lørdag! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Sandnes. Treningsøkt unnagjort. Nå blir det å slappe av noen timer før kommende 40-års dag skal feires med gode venner, pizza og øl. Men jeg fyller heldigvis ikke før neste søndag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Sitter i senga med kaffen, og studerer kursutviklingen på CNY/USD fremdeles. Men nå skal vi til å lage skikkelig frokost med bacon og rundstykker. Og i kveld blir det Taco.
I likhet med kaptein @EB har Storsmurfen gjort det stort i vinlotteriet til Bongos Tryllereiser mens jeg var borte. Så at er liksom under kontroll. Ha en super lørdag.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Ikkeno rigga vinlotteri her. Det får nå være måte på. Men kanskje et bourbon-lotteri? Man er jo i ‘sonen’ …. Hmmm ….
G’morgen! Ferdig med frokost og første kaffekopp. Kanskje litt fotball før jobb-pc’n fyres opp. Nydelig høstvær! Ellers ser jeg at det er 5 år siden jeg fikk internett til å kaste opp .. ![]() https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=143974 Last edited by LN-MOW; 01-10-2022 at 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra et barnefritt Knaus... Barnefritt betyr ei helflaske til Mimosaen (en nydelig Jaquart 5 years) og vi hadde helt glemt at Autostrada skulle levere en nyservet Drag Rover på morgenkvisten og hente låne-Discoveryen. To brisne innføtte i badekåper passet sikkert godt inn i demografien i kunderegisteret på Range Roverene. Forresten ufattelig bra service..
Nå er det masse spising på programmet med litt tyske rødviner og så ser vi hvor denne dagen ender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Knaus-Vegas??
Uansett, god kveld fra Mjøndalen. Lørsdagspizzaen er unnagjort, ungene er fornøyd med de spiser lørdagsgodt, og far sitter i stolen og slapper av. Den hjemmedyrkede chilien er så spicy at den sitter igjen en god halvtime etter pizzaen, men det må man tåle ![]() Nå blir det litt avslapping før vi voksne og eldstemann skal se på TV2 sin versjon av Among Us.... Forræder. Så første episode i går, bra persongalleri og ganske morsomt. Ønsker alle en flott lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny dag - ny måned:-) | EB | Flyforum | 13 | 01-06-2022 14:05 |
Ny måned, ny dag - glad lørdag! | EB | Flyforum | 12 | 01-08-2020 13:59 |
En høstlig måned på OSL | Halvorsn | Bilder & foto | 16 | 28-10-2010 10:33 |
SVG Mai måned | sirpjalle | Bilder & foto | 12 | 06-06-2010 23:08 |