![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kaffe servert på sengen før jeg skal få hjelp til å ta en dusj - tørr nesten ikke tenke på hvordan dette hadde gått om man var single. Blir litt jobbing foran peisen og litt sløving. Reinsdyr fra RørosRein på menyen i kveld… Best fredag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok. Her har en allerede vert ute og spasert på seg +10k steg og neste kapittel er en liten runde i gymmen. Den deilige kjølige perioden er nok over og vi er tilbake på normalverdier og i år blir jeg hjemme i Norge gjennom de verste månedene.
Ikke store planer for resten av dagen foruten et teams møte 10 norsk tid. Ha en strålende flott fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Ny fredag, ny taco runde til middag. Det er vel "høydepunktet" for dagen. Så blir det et helikopter som må ekspederes før lunsj. Kontor(rottene) tar vel helg fra lunsj og utover så da senker helgefreden seg. 11 dager til avreise BKK God helg FQTV
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra den gamle hovedflyplassens parkeringshus. Tett med medarbeidersamtaler i dag. Her er det åtte dager til avreise mot BKK. Ikke helt landet opplegg enda. Noen som har har erfaring med dagstur eller overnattingstur til River Kwai?
Kona skulle bort i kveld, men mulig det blir fjortisparty/overnatting så jeg skal nok holde meg i stuen alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Yangon. På feriedag nummer 40, har vi straffet oss selv med ekstra lang basseng tjeneste og blitt lettere kokt, før vi nå har trukket innendørs og snart skal begi oss mot sentrum for å se enda mer av byen. I går var vi til Shwedagon Pagoden. Selve pagoden var pakket inn i stillaser for vedlikehold, noe de gjør hvert 5 år. Med området rundt, må det ha vert 30-40 templer tett i tett. Vi tok en tur innom Buddha museet, som også ligger der. Jeg tror vi har sett rundt 5000 buddhaer. Dette er det mest imponerende gudshus/tempel/kirke/moske jeg noen sinne har sett og jeg har etter hvert sett noen.... Føltes som Notre Dame, Nidarosdomen, moskeen i Abu Dhabi på en gang.
Etter på gikk vi til sentrum, litt over 1 km, der fant vi en moderne mall, og spiste fritert kylling, før vi tok en taxi "hjem". Noen merkelig observasjoner: De har høyre kjøring, men bilene har fremdeles rattet på høyre side, også nye, merkelig. Landet har ett av verdens laveste strøm forbruk. Strømmen går stadig vekk, men det virker å være aggregater over alt som da kobler inn. Tenk deg Oslo City kjøpesenter, så går strømmen. Her oppførte folk seg som om ingen ting hadde skjedd, til den kom tilbake 5min senere. Etter å ha vasset i scootere i Vung Tau, der fortauet var ufremkommelig, men også en del i Saigon er det rart å være et sted det ikke er scootere, motorsykler og bare noen veldig få sykler. At dette landet skal være farlig og stå på UD's liste over land de fraråder folk å reise til synes jeg er underlig. Her føles det veldig trygt. Ha en fortsatt god dag enten du koker bort i Sør Øst Asia eller drømmer om å koke bort her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
|
![]()
God morgen fra rad 11 og SK251 som straks er klar for å ta turen over fjellet.
Her er vi ikke flere enn at vi alle hadde fått god plass i en D92. Men prisene var nokså heftige av den grunn. Sikkert bedre belegg for Anko på returen. Edit: Og der kom kapteinen med beskjed om at vi må bytte fly grunnet noe greier med et av de fremre hjulene. Herlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her ser man endelig ut til å ha kommet seg over verste sykdomskneika på de små. Eldstemann maser om å dra i barnehagen, men tror det er greit å vente, i tillegg til at det er én dag karantene etter feber.
Jeg stikker uansett av til hovedstaden i ettermiddag hvor jobben har leid et lite festlokale med navn Oslo Spektrum, hvor man skal spise og drikke litt. Underholdning av Matoma, Dagny, Kjartan Lauritzen og Arif. Tror det blir helt ok pluss. Siden jeg jobber i Drammen så spanderer sjappa både hotell og transport i tillegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Her koser man seg med Politisk Kvarter på spellern og nyter Jens live. Tenk om han og Jonas kunne jobbet for Høyre og de kunne satt opp en konge-regjering alle kunne vært stolte av igjen.
Trening utgikk i dag da jeg har dratt på meg en man-flu som jeg håper er borte til søndag hvor det bærer ned til gode gamle Midtøsten. Centra-middag i kveld.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Startet dagen utskremt som trafikkvakt på skolen. Litt hjemmekontorering, diverse tekniske problemer som må løses, men på kjøle ligger dte noen fine klumper pizzadeig som bør være klare i kveld etter 24t med heving. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
|
![]() Quote:
Litt kjedelig at man i likhet med SE-ROE også har SE-ROJ i loggen fra før av. Hardt å være nørd. Det var en mulighet for å bytte over til SK255 og SE-RON, som man faktisk ikke har i loggen, men ser ut til at vi kommer oss avgårde samtidig og da frister ikke et potensielt midtsete, selv på en så kort tur. Uansett fint løst av SAS og det hyggelige crewet. Last edited by AndreasN; 07-02-2025 at 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra R14 og ventende bortekontor. Blir spennende å se om jeg er først i dag også.
Ikke de store sprellene venter. Litt video skal spilles inn og litt planlegging av mandagens storinnrykk av jobbgjester skal fikses. Ha en best fredag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En god og foreløpig problemfri Fredag fra Forus. (nei, jeg har ikke jinxet meg selv nå. Ikke i det hele tatt
![]() ![]() Sol ute, litt småglatt enkelte steder, og sedvanlig "fredagstrafikk". Og kantina pleier alltid å ha noe godt på fredager, så det blir bra. (Ja, de pleier å ha god mat ellers også). ... så var det bare å finne litt treverk å banke i slik at fredagen kan forbli god... ![]() ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Morn fra Forus II,
Første del av dagen og lunsj tilbakelagt. Nydelig vær her over i sørvest i dag. Satser på det varer en stund etter alt møkkaværet i desember/januar. Har sjekket inn på flight østover fjellet i morgen tidlig hvor helgen tilbringes med familieoverhodet som trenger litt hjelp i en alder av 95 år. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
OnlyFnats?
God dag fra gjemmekontoret. I følge radioen i dag morges var nok det en god ide. Først klarte 5-6 biler å lage kjedekollisjon på Skedsmokorset. Så - sånn jeg forstod det - I køen nord for Skedsmokorset, der jeg regner med det gikk rimelig sakte - Klarte en bil å havne på taket ![]() Under fire timer igjen, så er det hælj! Ingen planer, annet enn å komme seg ut å fange litt mat. Det må jeg vel både i dag og i morgen, antar jeg. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Snabelbilder????
Nei! Men det kan skimtes et svin på en blooper
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Forus Vest. Skal bli bra med helg. Rolig dag her på bruket og nå nærmer det seg helg. Det moderlige opphavet er på besøk og i morgen skal vi feire ett-åringen vår! Sprøtt hvor fort tiden går!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredags ettermiddag fra Chile. Hvor blir disse ukene av…? Her er det fellesferie og deilig stille i gatene. Dagen har gått med til indretjeneste samt å forsøke å finne noe bekledning til morgendagens pool party-invitasjon som har dress-code: neon
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God fredag kveld fra Heathrow. Satte meg nettopp ombord på en Shenzhen Airlines A330 i retning Shenzhen og Saigon.
Skal prøve å få til en liten tripreport, da det ikke finnes mye av Shenzhen. Ha en fin kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Best fredag:-) | EB | Flyforum | 22 | 10-11-2023 15:55 |
Best fredag :-) | EB | Flyforum | 30 | 06-05-2023 02:28 |
Best fredag:-) | EB | Flyforum | 23 | 21-04-2023 22:17 |
Fredag:-) | EB | Flyforum | 12 | 17-02-2023 13:53 |