Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-11-2023, 05:59   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Best fredag:-)

God morgen fra Scandic Hell. Klar for å pakke kofferten stikke bort til flyplassen for å sjekke den inn før jeg går tilbake til frokosten og en halv dag med møter…så busses det hjem og til to netter i egen seng:-) Fredager er aldri feil - denne er best!
EB is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 06:10   #2
Concorde98
ScanFlyer Silver

Default Re: Best fredag:-)

God morgen fra Ruters røde i retning Oslo. Fredag ja! Aldri direkte feil det... Mandager har også sin sjarm, men fredag er dog den beste dag!
Planer for helga er en tur til leiligheten i Larvik, ikke vært der på to uker så får sjekke at alt står greit til.

Ha en ekstra best fredag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Old 10-11-2023, 07:10   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Asker. I god rute for å vinne til barnehagen i dag også. Ikke helt fått klarhet i om vi blir flere eller færre enn oss fire til middag, men huset er nå engang åpent. Men frem til da blir det kontorering på kontoret. Ha en fin dag
Old 10-11-2023, 07:54   #4
ENGM RAMP
ScanFlyer Rusty

Glad nydelig fredag alle! ��

Stille rolig morgen med kaffekoppen her borte i mitt andre hjem i SVG, og batteriene lades før vi reiser på hytta utenfor HAU for en helg der sammen med svigers, så hvile og ro står i høysetet. Ah det gode liv ��

Ha en flott dag alle!
Old 10-11-2023, 08:04   #5
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God dag, siste rolige dag her før det blir full rulle i diverse haller gjennom helgen. Mangler også to frivillige til vesentlige oppgaver på dugnadsfronten om det skal bli kamper. Kontordagen skal først og fremst brukes til å få unna ting som burde vært gjort for lenge siden.

Enten hjemme med en arving i kveld eller hjemme med en arving og diverse venner. Middagen må vel tilpasses ut fra det.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 08:26   #6
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Tønsberg. Førstemann til barnehagen har vi ikke vært på lenge, men med kort vei til (hjemme)kontoret etter levering er ikke det noe krise.
Lite ambisiøse planer for både dagen og helgen, men kanskje man får mekket en lasagne som blir klar til middagstider

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 09:32   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Evergood/peis-kontor.

Det ble en uforglemmelig aften i går med kollegaen fra Italia. han hadde lest alle Harry Hole bøkene og hadde en drøm om å prøve Schrøder Restaurant. Der var det selvfølgelig helt stappfult av hipstere som hadde julebord og man kunne bare glemme å få bord. Dette overså jeg glatt og vi tok taxi ned og der ble man møtt av Ali som ga den største bamseklemmen jeg har fått på flere uker. Han var vel like rørt som undertegnede og ryddet bort seks plasser på Harry Hole bordet og satte oss pent der.. han kom med gamle bilder og det ble massiv mimring. Italeneren var satt ut og fra nå av heter jeg vistnok Harry Numero Due.

Her skal det jobbes litt før det blir Bolt med junior til Porsche Center Bærum hvor man skal få gleden av å ta av den tynne blå plasten på skjermene til en speller ny hingst - ække det fredag så vet ikke jeg

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 10:02   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Morgen fra tann-feen. Åjåjåjåjåj. Har lomma full av Asprin og fokus på at jeg skal få øl i kveld. Får sørge for å ikke ta Asprin for tett på øl, altså. Men makan.

Planen er også å spise Libanesisk med en kompis i kveld. Får se hvordan det går. Men maten er så god at jeg vurderer å chugge ned uansett, og heller brøle i smerte etter hvert tygg. Synd for de andre gjestene, men et "Bongo-Spisegilde med drikkebonus" har alltid rang over andre menneskers livskvalitet. Det tipper jeg uansett de forstår.

Ha en best fredag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 10:54   #9
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God formiddag fra Park Hotell i Sandefjord. To tre dager med møter og konferanse går mot slutten. Interessante og hyggelige dager, og som alltid god frokost og lunsj. Hjemover i ettermiddag og ingen store planer for helgen. Men blir kino med fruen på lørdag, med etterfølgende pizza og øl på Ringnes Brygghus. God helg
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 11:50   #10
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God formiddag fra Kongsberg

Det har blitt mest sløving i dag etter en natt med dårlig søvn. Bridgen gikk fint og i går og vi kom på 2. plass. Fornøyd med å være såpass godt i gang igjen etter mer enn 15 års pause. Datter er allede sendt med fly til Bergen og litt senere drar min kone og min søster også til Bergen. Det betyr en rolig helg for meg og sønnen her hjemme.
Old 10-11-2023, 11:55   #11
jb1
ScanFlyer Rusty

God dag fra "hjemmekontor" paa Deichman i Bjoervika. Opphavet feirer gullbryllup i helgen og jeg kom til Oslo igaar med LOT for aa rekke litt annet ogsaa.
Old 10-11-2023, 13:22   #12
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God eftan fra Skaun!

Helgen skal tilbringes der EB har vært et par dager. Hva bedre enn å bo på Hell for oss medlemmer i FRP som skal ha seminar?

Får innom grava til far på Værnes Kirkegård søndag, farsdagen må jo markeres, selv om jeg tror mine egne barn glatt har glemt den dagen eksisterer.

Malta en tur neste uke, før man setter snuten mot Chicago for NHL, Black Friday og litt jobbing innmellom.

God helg folkens!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 13:24   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Morgen fra tann-feen. Åjåjåjåjåj. Har lomma full av Asprin og fokus på at jeg skal få øl i kveld. Får sørge for å ikke ta Asprin for tett på øl, altså. Men makan.

Planen er også å spise Libanesisk med en kompis i kveld. Får se hvordan det går. Men maten er så god at jeg vurderer å chugge ned uansett, og heller brøle i smerte etter hvert tygg. Synd for de andre gjestene, men et "Bongo-Spisegilde med drikkebonus" har alltid rang over andre menneskers livskvalitet. Det tipper jeg uansett de forstår.

Ha en best fredag
I følge Felleskatalogen så har er det kun store mengder alkohol som gir økt blødningsrisiko:
Quote:
Samtidig bruk med alkohol i større mengder og/eller over lengre tid, eller SSRI, kan gi økt blødningsrisiko.
https://www.felleskatalogen.no/medis...ktighetsregler

Men generelt greit å ikke drikke så mye samtidig med den type legemidler vil jeg tro uansett. Jaja god fredag fra Oslo, jobbintervju gjennomført, ryddet og vasket kåken litt og, robotstøvsugeren fant en nøkkel for meg jeg har savnet en tid nå, nemlig nøkkelen til hengelåsen på kjellerboden min! Kanskje det er det jeg skal gjøre neste gang jeg savner noe, sende robotstøvsugeren rund. Hørte at den kjørte på noe som minnet om en nøkkel så da løfta jeg den opp og sjekka og der var den jaggu!

I kveld blir det ut å spise med familien på restaurant.Ha en fin en!
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 13:33   #14
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God ettermiddag fra Dar es Salaam Intl. Airport.

På vei hjemover via ADD etter jobbuke i Tanzania. Etter å ha lurket rundt på forum og morgentråd hver dag i årevis har jeg nå lyst å bli mer aktiv. Føler nesten man kjenner folk etter hvert...

Relativt nye Terminal 3 på DAR er for øvrig veldig bra. Fast track med egen passkontroll og heis rett opp i bra lounge.

Fortsatt god fredag!
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 13:51   #15
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
I følge Felleskatalogen så har er det kun store mengder alkohol som gir økt blødningsrisiko:
Jo, men det var liksom store mengder alkohol jeg hadde sett for meg å gå for akkurat i dag.

Quote:
Originally Posted by Ezeiza View Post
Etter å ha lurket rundt på forum og morgentråd hver dag i årevis har jeg nå lyst å bli mer aktiv. Føler nesten man kjenner folk etter hvert...

Relativt nye Terminal 3 på DAR er for øvrig veldig bra. Fast track med egen passkontroll og heis rett opp i bra lounge.
Velkommen til asylet skal du være.

DAR er skikkelig på listen min. Men ikke byen. Jeg vil egentlig bare ha flydd dit og så snu og reise rett hjem igjen.

Old 10-11-2023, 14:05   #16
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Morgen fra tann-feen. Åjåjåjåjåj. Har lomma full av Asprin og fokus på at jeg skal få øl i kveld.

Aspirin? 50-tallet ringte og villa ha tilbake medisinene sine for smertestillende? Sånn lissom
Old 10-11-2023, 14:07   #17
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Aspirin? 50-tallet ringte og villa ha tilbake medisinene sine for smertestillende? Sånn lissom
Nei, de ringte bare og sa at Globoid ikke fantes lenger.

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Old 10-11-2023, 14:08   #18
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Quote:
Jo, men det var liksom store mengder alkohol jeg hadde sett for meg å gå for akkurat i dag.

Velkommen til asylet skal du være.

DAR er skikkelig på listen min. Men ikke byen. Jeg vil egentlig bare ha flydd dit og så snu og reise rett hjem igjen.
Har i så fall den ultimate DAR-opplevelsen. Fløy JRO-DAR-AMS-OSL. Forlot ikke flyet i DAR og det var mørkt ute. Anbefales på det sterkeste. Har også gjort det samme i LLW, men da var det lyst ute

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 14:27   #19
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
For en del så funker Aspirin bedre enn feks Paracet og lignende. Kjenner en som alltid tyr til det fremfor Paracet når han har feber.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2023, 14:38   #20
Ezeiza
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Har i så fall den ultimate DAR-opplevelsen. Fløy JRO-DAR-AMS-OSL. Forlot ikke flyet i DAR og det var mørkt ute. Anbefales på det sterkeste. Har også gjort det samme i LLW, men da var det lyst ute
Kun innom DAR et kort stopp for møter. Fløy fra Mwanza ved Victoriasjøen i dag tidlig med Air Tanzanias relativt nye A220-300. Hyggelig opplevelse. På vei opp til MWZ tidligere i uken måtte vi avbryte like før touch down på grunn av stork på rullebanen
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules