![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Villa Granlien. En rask kopp kaffe før jeg går ned til byen og det første morgenmøtet. Så blir det hjemmekontor før jeg må gå tidlig for å hente unger i barnehagen - planen er å være sliten nok til å gå å legge meg samtidig med 5 åringene i kveld. Best fredag ønskes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Ruter i retning Oslo.
Da var det fredag allerede, kort uke som går fort. Av helgeplaner er det småflytur tidlig i morgen, ellers ikke så mye planlagt før Kalallit Nunaat tur senere i mai. ![]() ![]() ![]() Stilig fredag folkens og god helg! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra toget sørover retning Trondheim. Dagen byr på en kjip samtale, litt feiring og en flytur i fullt fly mot Osl. Hadde første Embraertur i Sas farger i går og må si det er betydelig bedre plass i setene enn med hakket større sas fly. Setenekonfig er jo perfekte for kjærestetur også.
Fikk jo også greit med mat for 39kr på flyplassen i går kveld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Riktig god morgen fra Kongsberg
Kjølig her på morgenkvisten i dag. Gradestokken viser -2,5 grader. Ellers er kona kjørt til toget for deretter å ta flyet til Lakselv. Hun skal deretter videre til Bekkarfjord. Direkteflyet til Lakselv er glimrende når hun skal dit. Omstendighetene er dessverre ikke så hyggelige. Hun har en nær venninne der oppe og hun mistet nylig mannen sin helt brått og uventet. Hun trenger hjelp og støtte i den vanskelige tiden så kona drar oppover i dag og blir der en uke for å være der med henne. Ellers blir det rolig med jobb i dag. Jeg er 50% sykemeldt og siste dagene har vært hektiske så i dag blir det en helt rolig dag med litt trening.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Barnehageleveringen er gjennomført og nå er det tid for en espresso i solveggen. En god mix av hjemmekontor og private ærend er planlagt. Blir vel også å få tak i noen tyske hvite asparges så middagen kan sikres. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen.. Her blir det hjemmekontor med peis og nykvernet kaffe. Ble ganske utagerende i går med åtte retter på den nye "Betong"... Egentlig langt utenfor min komfortsone med gråe vegger og tatoverte kokker som sitter på huk ved bordet og forteller om hvor persillen er fra - MEN, det var faktisk meget bra.. Dragen er som vanlig svært god på dette med fyllsyk mann og gliser mens det danses til Withney Houston i steden for kjefting..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Da har man stemplet inn for ukas siste arbeidsøkt. Ser ut til å bli en nydelig dag her i sør-vest så får vi se om været skulle endre seg i løpet av dagen. Ikke helt de store planene for helgen. Blir i hvert fall å sette seg ned foran tv'en i kveld for å se på The Voice. Mandag sette kursen mot Spania for en snau ukes avslapping i sola. Via Stockholm på mandag og direkte hjem på lørdag. Så spørs det om det blir årets eneste utenlandstur? Time will show.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja ... Her i nord er man igang med siste bortekontordag for denne gangen. I ettermiddag går turen sørover via Bodø. Ja, nettopp.
Nydelig vær, bagasjen er altfor tung med goodies, men har tatt noen grep for å slippe å betale overvekt. Så får vi håpe alt går på skinner .... Kom en gjeng kolleger fra diverse stasjoner innom forleden for å beundre nykontoret. De er ikke ferdig med deicingsesongen 22-23 ennå. men sertifiseringen er allerede i gang for 23-24 .. Viktig å få det klart i tide. ![]() Ha en fin dag y'all. Kun en søvn til før jeg kan strekke meg ut i min egen seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Også her skinner solen, men det blåser sur, kald vind.
På eftan tar SK meg til BGO for jobbing. Ja, for det må faktisk jobbes av og til ![]() Ha en glitrende flott helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Blir snart opp på BGO å hente "fint folk" fra ALC. Så transport oppdrag på de resten av dagen. Vi skal i kirken sammen og middag seinere før det blir siste forberedelse til morgendagens konfirmasjonen vi skal i. Travel dag og helg venter. FQTV
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra kontoret. Deilig sykkeltur hit, men meget friskt den første kilometeren for oss som bor på vestsiden av Vest-Knausen (Kolsåstoppen), men så fort man kommer seg rundt er det deilig i sola. Ligger nok an til en utepils på takterrassen i løpet av dagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra gjemmekontoret.
Noen timer med kontorering, før man kommer seg på bussen vekk herifra, og en liten tur utenlands. Først en hotellnatt i Norge, og så en i utlandet. Ble også en liten spontanombooking, sånn heelt tilfeldig etter at man muligens fant ut hvilket hotell bandet man skal se bor på *host*. Ha en god en, med eller uten stalkertendenser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Sitter egentlig bare og venter på at de skal ringe fra barnehagen å si atdet er to syke barn som må hentes…men det blir i alle fall au-papir tjeneste på oss når klokken nærmer seg 16. #a4livetassa
Last edited by EB; 05-05-2023 at 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra Lillestrøm. Kjedelig merkedag her, da jeg etter circa 10 år som Gold Guest List medlem hos British Airways omsider mister statusen min der. Har vært bortimot umulig å fly BA på long haul det siste året, og det mangler ikke på forsøk på å finne akseptable routinger.
Så dermed ryker jeg rett ned på silver og da tenker jeg det eventyret er over. ![]() MAKAN Så nå får det bli bitterballe, småbebyggelse, bonjour og brie fremover. Det er jo helt usedvaaaanlig mye mer convenient med KLM, men fy flate så mye kjedeligere. AF har litt mer av sjarmen til BA, men så er det jo ofte rimelig bad connections. Og ingen av dem er i nærheten av å komme etter take of og spørre; "the usual, sir?", før de kommer med en skikkelig GT. Ikke har de skuff heller. Eller en kantine der Storsmurfen kan diktere egne spesialretter, tilpasset humør og umuliusness. Eller den vestlige verdens absolutt mest håpløse sikkerhetskontroll. Beklager sentimental post, men dobbelt makan. ETC Heldigvis er det fredag så jeg kan drikke for å glemme. Ha en fin en.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Koh Samui .31°nå på kvelden.Mye mariuanaeim fra barene her etter det ble legalisert i fjor, dog 20-årsgrense
Sent fra min AC2003 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Nå lever straks bolleloungen på Trd farlig. Smekk full balje til osl, så lite godfølelse i pluss. Last edited by Chriscross; 05-05-2023 at 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
En grei arbeidsdag er over og det er helg. Sol og fint vær omsider igjen. Besøk av barnebarn i ettermiddag. Det blir sikkert en tur på sjøen når været er så fint som det er nå. I morgen jobbing med 6ern på Flymuseet og gjengen der. Ha en god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |