![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,323
|
![]()
De danske, norske og svenske pilotene i Scandinavian Airlines hevder seg utsatt for avtalebrudd i forbindelse med utnevning av flykapteiner. Nå krever de et møte med SAS- ledelsen førstkommende torsdag.
http://www.boarding.no/art.asp?id=23756 http://e24.no/boers-og-finans/article1507017.ece
__________________
Bare en passasjer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nærsnes, Norge
Posts: 4,450
|
![]()
Da kan jeg sikkert,med samme resonnement som ledelsen,hevde at 45-timers uke ikke akkurat er noe jeg må finne meg i,men heller gå tilbake til 42-timers.
Med en ledelse som dette,trengrer vi ikke konkurranse utenfra! ![]()
__________________
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: ENAN
Posts: 1,323
|
![]()
Uæhhh - ansiennitet og enda mere.
Blårussen kunne hatt nytte av å lese om Linjeflyg-integreringen. Dette ser ILLE ut. ![]()
__________________
Intet er som musikken fra en stor stjernemotor... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS! Noen som kan være så snill? | Wf-pax | Register- og ATC-Forum | 1 | 17-04-2008 14:27 |
kan det være en by her? | Isbamse | Flyforum | 22 | 15-09-2007 11:51 |
Hvorfor det kan være farlig å være flygeleder! | Tertit54 | Flyforum | 14 | 04-09-2007 22:52 |
OT: Hvorfor være stor når man kan være lykkelig som liten... | G-COLE | Flyforum | 4 | 02-03-2006 22:28 |
Man kan ikke være like lur hver gang | atck | Flyforum | 1 | 06-09-2005 20:41 |