![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Klokken nærmer seg halv fire og det begynner å bli tiden for å ta kvelden etter dagens festligheter. Ønsker alle sammen en riktig god lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Scanflyer Silver
|
![]()
God morgen. På tide å dra på jobb, dem som kunne sove lenge en lørdag
![]() Ønsker alle sammen en fin dag
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alt for få timer med søvn...men nå er det visst en ny dag og snart trening. I kveld skal vi i 40 en årsdag...så da blir det vel nok en natt med lite søvn... Ha en bedre lørdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I morra starter vi med tippekamp kl 0900 fulgt av en liten shoppingrunde med fruen, Deretter skal jeg faktisk late meg, så litt mer søvn på meg enn EB.
Denne uken har jeg faktisk ikke hatt en ENESTE flytur, så det kribler i skrotten. Heldigvis har jeg en skokk til uka, inkludert en tur til NYC. Ha en fin dag alle sammen, nå tar jeg kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God lørdag fra Tromsø
Nok en dag med skitvær. Idag er det vind og begynnende snøvær som er gjeldende. For de interesserte kan det sees her Idag er det bakedag i heimen. Etter jobb skal det bakes brød og kaker ![]() God lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Kristiansand! Her kan vi melde om lett regn og ellers en grå-tung dag! Madammen er på jobb og lillegutt hos farmor, og far hadde tenkt å slappe godt av. Men den gang ei! Nye oppdrag er stadig innkommende. Så det blir nok litt husarbeid i dag. Pluss at de gamle har fått ny laptop som yours truly må sette opp. Tenkte jeg skulle få installert anti-virus programmet PC-Cillin. Noen som har erfaringer med dette?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått og overskyet her og snart er det tid for å komme seg til biblioteket og ta fatt på dagens lesing.....god helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag. Overskyet og kaldt her i Narvik i dag og det er vel meldt litt sludd eller snø i løpet av dagen. Sitter på jobb og har nettopp fått i meg litt frokost. Satser på at resten av arbeidshelgen blir like rolig som til nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Good Morning her fra Alpharetta! Sov lenge idag - deeeilig! Klokken 10 blir det tippekamp - vi ligger jo en time foran Chicago. Men ingen risgroet og ingen pils ...
![]() Skal paa skolefest med guttungen etter kampen, og deretter blir det muligens en kinour med fruen .. hvis jeg klarer aa lure eldstemann til aa sitte barnevakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag!(eller god kveld..).Slik så det ut her i Tromsø i går(fredag):øverste bilde,på det neste bilde slik det var tidligere i dag.(lørdag)
![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |