![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da ønskes forummedlemmene en riktig god morgen fra LHR/SAS Lounge. Det er første gang jeg har booket meg på 0720-avgangen til OSL, og jeg tror det blir med denne ene gangen.... Nå bærer det straks hjemover for denne gangen, så får vi se om det blir lenge til neste gang jeg setter kursen for London.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen til dere som leser forumet en lørdag
![]() Nå er det straks avgang til SAS-museet, og alt virker som det er klart for NSFF-markeringen av OSL 10 år. Ha en god helg!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her bærer det også straks i retning SAS-museet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'lørdag fra Maura...
For en gangs skyld har man stått tidlig opp på en lørdag, og nå blir det snart frokost, før det blir en tur ned til OSL for meg og.. Håper på en knall dag ![]() Alle ønskes en ellers god lørdag og helg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
Idag befinner meg i byen på det såkalte smølabonan i byn. Ha en fin helg videre!
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Dere får ha det hyggelig på OSL.
![]() Tidlig morgen i Alpharetta .. det er jobbhelg, så innboksen bør sjekkes før det blir for sent. *gjesp* Blir forhåpentligvis et skritt nærmere Tippeliga-tittel for Stabæk i dag. Ham-Kam bør ikke være noe problem. Men - man skal aldri undervurdere et lag i desperat poengnød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen fra 28. etasje i Oslo. Nå skal vi se å få ødelagt litt ting her.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig god morgen fra stavanger ikke akurat noen planer i dag, men skal iallefall på sola flyplass i morgen, altså søndag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Ingenting spesielt på agendaen i dag. Men noen lammekoteletter ligger til teperering/mørning. En Dao er tatt ut som kveldens vin. Husk å nyte høstens delikatesser ! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Mosjøen!
Har gjort meg klar for spill + fotballkveld med gutta. Blir vel noen øl også om jeg kjenner meg rett ![]() United i kveld også så dette blir en bra kveld! Kos dere alle sammen! E!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God langt utpå ettermiddagen!
Kom hjem fra en ORD-tur igår, sen lunsj med Tommy777 den 1/10, og rett inn til byen og fredagskveld på Mikrobryggeriet med Gjengen. Middag på en thairestaurant like ved, så bussen hjem til Nærsnes. Gjett om jeg så ut som et Norgeskart i trynet før jeg krøyp til køys! Men idag er man uthvilt etter en god natts søvn, TV'en er hentet fra rep, så nå blir det kanskje HamKam-Stabæk på kanal Zebra? Kyllingbryst á la Stange. Porcinisaus og salat. Slik blir middagen i Stein Kapteins Mansion ikveld. En Brolio Chianti Classico er tatt ut av vinskapet. ![]() Ha en fin kveld!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Er tilbake på Farmen etter en liten uke på reise til Nice/Cannes hvor jeg har deltatt på en konferanse. Ned med SAS i biz, som igjen leverte et helt OK produkt. God varmmat CPH-NCE og hyggelig crew.
Vi bodde på et hotell rett ved siden av den lille flyplassen i Cannes, hvor det var overraskende stor trafikk av ulike biz-jets og små propellfly. Hjemturen i går med LH via FRA, som alltid leverer et solid produkt foran gardinen. Til og med supergodt øl på FLASKE serveres nå i forbindelse med Oktoberfestivalen. Overnatting på SAS hotellet på OSL, før siste etappe hjem med SK/WF, hvor jeg på WF752 fikk orkesterplass i cockpit og hvor jeg fikk overvære en GPS-prosedyre landing for første gang. Interessant! Nå er det helga med familien før jeg i morgen ettermiddag setter kursen til Stockholm |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Oslo. Hjemme fra KRS på perm denne helgen og slapper av maksimalt. Deilig. I morgen skal jeg tilbake til KRS og fullføre resten av F-16 Våpensystemkurset.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
O-o-o-o-oh yeah .. kalasseier på Nadderud ... Nå skal det mye til at det ikke blir gull. Ser ikke bort fra at det blir litt konjakk og en sigar ved utepeisen i kveld ...
![]() 27 varme og kun 32% luftfuktighet ... en behagelig dag i Atlanta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God natt til søndag. Jeg har vært på fest. Det merkes... Sove nÅ!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdagsmorgen! | Bergern | Flyforum | 13 | 28-02-2015 21:25 |
God Lørdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 14 | 26-06-2010 21:14 |
God lørdagsmorgen | Discus | Flyforum | 18 | 12-07-2009 11:29 |