Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God lørdagsmorgen! (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=15788)

FlightDeck 21-10-2006 03:17

God lørdagsmorgen!

Klokken nærmer seg halv fire og det begynner å bli tiden for å ta kvelden etter dagens festligheter. Ønsker alle sammen en riktig god lørdag!

akira 21-10-2006 06:36

Re: God lørdagsmorgen!

God morgen. På tide å dra på jobb, dem som kunne sove lenge en lørdag :cry:
Ønsker alle sammen en fin dag

EB 21-10-2006 07:11

Alt for få timer med søvn...men nå er det visst en ny dag og snart trening. I kveld skal vi i 40 en årsdag...så da blir det vel nok en natt med lite søvn... Ha en bedre lørdag...

Tommy777 21-10-2006 07:58

I morra starter vi med tippekamp kl 0900 fulgt av en liten shoppingrunde med fruen, Deretter skal jeg faktisk late meg, så litt mer søvn på meg enn EB.

Denne uken har jeg faktisk ikke hatt en ENESTE flytur, så det kribler i skrotten. Heldigvis har jeg en skokk til uka, inkludert en tur til NYC.

Ha en fin dag alle sammen, nå tar jeg kveld!

LN-FHU 21-10-2006 08:40

God lørdag fra Tromsø

Nok en dag med skitvær. Idag er det vind og begynnende snøvær
som er gjeldende. For de interesserte kan det sees her

Idag er det bakedag i heimen. Etter jobb skal det bakes brød og kaker ^_^

God lørdag :nor

Bizflyer 21-10-2006 09:37

God morgen fra Kristiansand! Her kan vi melde om lett regn og ellers en grå-tung dag! Madammen er på jobb og lillegutt hos farmor, og far hadde tenkt å slappe godt av. Men den gang ei! Nye oppdrag er stadig innkommende. Så det blir nok litt husarbeid i dag. Pluss at de gamle har fått ny laptop som yours truly må sette opp. Tenkte jeg skulle få installert anti-virus programmet PC-Cillin. Noen som har erfaringer med dette?

BF:)

Someone 21-10-2006 09:54

God morgen fra København. Grått og overskyet her og snart er det tid for å komme seg til biblioteket og ta fatt på dagens lesing.....god helg

THS 21-10-2006 11:12

God formiddag. Overskyet og kaldt her i Narvik i dag og det er vel meldt litt sludd eller snø i løpet av dagen. Sitter på jobb og har nettopp fått i meg litt frokost. Satser på at resten av arbeidshelgen blir like rolig som til nå.

LN-MOW 21-10-2006 15:23

Good Morning her fra Alpharetta! Sov lenge idag - deeeilig! Klokken 10 blir det tippekamp - vi ligger jo en time foran Chicago. Men ingen risgroet og ingen pils ... :cool:

Skal paa skolefest med guttungen etter kampen, og deretter blir det muligens en kinour med fruen .. hvis jeg klarer aa lure eldstemann til aa sitte barnevakt.

LN-MEH 21-10-2006 19:08

God ettermiddag!(eller god kveld..).Slik så det ut her i Tromsø i går(fredag):øverste bilde,på det neste bilde slik det var tidligere i dag.(lørdag):smile2

OSLflyer 21-10-2006 22:19

Quote:

Originally posted by LN-MEH

God ettermiddag!(eller god kveld..).Slik så det ut her i Tromsø i går(fredag):øverste bilde,på det neste bilde slik det var tidligere i dag.(lørdag):smile2
...og på søndag blir det skitur:D

All times are GMT +2. The time now is 05:21.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.