![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Nordpå Fjellhotell. Snart frokost flr det skal podcastes litt fra Hell og Værnes. Retur til Røros i ettermiddag og et lite møte før første etappe hjemover starter i 18-19-tiden….
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God fredag!
![]() ![]() ![]() Ha en glitrende fredag med eller uten konsert. Nå må det straks mer kaffe til! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. I dag skal det plukkes ut 8 håpefulle til intervjuer og gruppearbeid. Noen kjipe møter, men en hyggelig lunsj er også på planen. Tiden går fort nå, hva skjedde egentlig med oktober????
Concorde, hvor tidlig bestilte du billetter til Wien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Bil for tog i dag, hvilket på fredager er smooth sailing, da halve Asker og Bærum har gjemmekontor på hytta. Innflytningsfest hos en venninne i kveld, men planen er å komme hjem i fornuftig tid. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 27-10-2023 at 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Selv som tidligere bæring er det hjemmekontor med "H" som gjelder her. Ganske friskt ute på morgenen men Mitsubishien over inngangsdøra gjør susen og skal nok fint klare å holde stand mot en typisk Vestfold-vinter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn fra søndre Østerdalen. Forlater Rena om ca 35 min. Et par småstop på vei hjem, så er vel hjemme i 13.30 tiden. Skal bli deilig å sove minst 10 netter i egen seng. Litt lei Rena etter 9 netter her av de siste 13. Det skal gjøres noe indretjeneste hjemme og det kommer en kamerat innom kl 14:45 som skal få hjelp til å sette på vinterdekk. Vi skal på Ullevål og se Damelandslaget spile mot Frankrike kl 19. Ellers fikk jeg booket første overnattingssted på vår Asia rundtur i Januar. Jeg liker ikke Booking.com, foretrekker Hotels.com, men når sistnevnte ikke har ett eneste hotel å tilby i landet, så ble det Booking.com. Ble et sentralt hostel til i den lokale valutaen US$100 for 4 netter, med frokost. Det går ikke å betale med kort og minibanker finnes knapt, så da må vi ta med alle US dollarene vi skal bruke de 4 dagene vi er der. Da gjenstår bare 13 hotelbookinger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Jåttå,
Her i prosjektet ligger det an til en travel dag før det blir helg. Nydelig høstvær her i sørvest siste uken etter forrige ukes kulinger. Satser på å skifte dekk på bilene mine i løpet av helgen i håp om å være litt på forskudd i tilfelle noe hvitt skulle komme uventet fra oven i tiden fremover. I morgen blir det jobbing på museet med gjengen igjen. Ha en fin dag og god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra havet.
To nattevakter er unnagjort. Hvorfor jeg er våken nå skal jeg slutte å spekulere i og heller snu meg rundt å sove litt til. Tacofredag til frokost kl 18, er litt lei denne institusjon tacoen som serveres her ute. Booket fly og hotell for en tur til TRD i november. Blir 3 kursdager der. God helg FQTV
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Kongsberg stasjon. Et godstog har havarert foran oss så her står man da på GoAhead mot Kristiansand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Omni Seaport Boston. Her er det full sommer og vi ligger i Las Vegas style rommet og nyter "delvis havsutsikt" som innebærer nydelige takeoffs fra BOS. En uforglemmelig dag i går og sikkert ikke noe møkkadag som kommer her heller. Nå skal det i 20 grader spaseres til Downtown for en skikkelig frokost på en klassiker og hjem til rooftop poolen etterpå.
Nevnte jeg at vi digger Amerika? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen fra noe lenger sør. Lader opp til helgevakten med kaffe på terrassen mens vesla ligger strakt ved siden av meg.
Talking Heads på radioen og forum på pad’en .. men må nok snart lette på rompa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag fra Elverum | EB | Flyforum | 15 | 04-08-2023 18:30 |
Glad tirsdag fra Nordpå | EB | Flyforum | 16 | 17-01-2023 14:54 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 28 | 30-04-2022 14:40 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 14-02-2020 21:42 |