Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14-02-2020, 05:26   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad fredag fra Ris

God morgen fra et stille og rolig hjem. Nespresso og nyheter er kombo`n nå på morgenkvisten. Frokostmøte på Aker Brygge og da passer det å gå dit på beina. Forflytning til Vegglifjell i ettermiddag. Ha en digg fredag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 06:54   #2
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Default Re: Glad fredag fra Ris.

God morgen fra Stavanger. Det ble kanskje litt tidlig revelje i dag og velger å skylde det på de små kvitrende vennene ute i hagen, deilig måte å våkne på da. Kaffe og nyheter, done. Nå går det i Ultimate airport Dubai på YouTube
På sen eftan blir det SK til Bergen hvor det skal jobbes 3 nattevakter gjennom helgen.
Ha en nyydelig fredag
Old 14-02-2020, 07:47   #3
Scandinavien_Airlines
ScanFlyer Gold

Glad Fredag fra Danmark, idag står ikke på så meget, men imorgen går turen til Amsterdam på rute SK2551, klokken er netop det bedste tidspunkt på dagen, Boeing 7:47, desværre skal jeg dog med en Bombardier CRJ1000 imorgen :-(

"InsideFlyer = Dit branchesite. Fly Stolt"
Scandinavien_Airlines is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 07:56   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra L1. På tide å komme meg til jobb etter fått levert to barn på karneval. Kake og vinlotteri, så hjem å lage pizza. Og helle noe godt i glasset. Ha en fin dag
Old 14-02-2020, 08:00   #5
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Saigon. Sas funket bra til hkg det, får se hvor lenge ruten holder. Vi var ca 10 stk i business. Før boarding telte jeg ca 100 pers totalt. Cx var et hyggelig bekjentskap med testtur av ny a350. Må jo ha liggeseter for 2,5 t. Var ikke folksomt på den ruten heller...

Kan ellers bekrefte at trafikken i sgn er like ille som ryktene vil ha det til. Pullman er et greit sted å bo.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 08:48   #6
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

God morgen fra hjemmekontoret og frokost og kaffen er inntatt og klar for jobb md moderasjoner - det er fredag og helg.

Ha en god helg folkens.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 09:08   #7
Desk pilot
ScanFlyer Crusty

Desk pilot's Avatar

Morgen. Yr helgarderte med værmeldingen. Det skulle enten komme masse snø, litt snø eller ikke noe snø. Jeg satset på ikke noe snø og ved siste sjekk rundt midnatt så det ut som jeg fikk rett. I dag tidlig lå det derimot 25 cm snø i oppkjørselen. Så da ble det trimrunde med snøskuffa. Det ser sannelig ut som jeg får en bonusrunde når jeg kommer hjem i ettermiddag også.
Desk pilot is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 09:43   #8
Futura
ScanFlyer Gold

Ikke noe god dag fra Lommedalen. Rett etter lunchtid begynte magen å rommle. Tror jeg har fått Delhi-Belly. I natt har det kommet ut både forran og bak, hver annen tilme, men jeg fikk nå 1,5 time søvn, mellom hvert slag. Nå har det gått over 3 timer siden sist, så nå må det være tomt. Det passer ikke helt med jobbhelg, men jeg kommer vel gjennom det på ett hvis. Tak gud for at det skjedde hjemme og ikke på ett iskaldt hotellrom i Delhi.
Ha en bedre dag og helg enn meg, alle sammen.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 10:09   #9
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Hei fra Stavanger. Om ikke så lenge blir det å sette kursen mot aerodromen. Fredagskvelden skal tilbringes på Rockefeller med et av «de fire store norske». Ha en fin en.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 10:41   #10
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Quote:
Originally Posted by Futura View Post
Ikke noe god dag fra Lommedalen. Rett etter lunchtid begynte magen å rommle. Tror jeg har fått Delhi-Belly. I natt har det kommet ut både forran og bak, hver annen tilme, men jeg fikk nå 1,5 time søvn, mellom hvert slag. Nå har det gått over 3 timer siden sist, så nå må det være tomt. Det passer ikke helt med jobbhelg, men jeg kommer vel gjennom det på ett hvis. Tak gud for at det skjedde hjemme og ikke på ett iskaldt hotellrom i Delhi.

Ha en bedre dag og helg enn meg, alle sammen.

Lurte faktisk på når du ville få det. Er en grunn til at India er definitivt nederst på lista mi.

Hei fra (LN-)WEB uten WEB. Det blir en lang dag i E2 da man flyr TOS-BGO-MUC med 30 min i mellom. Heldigvis sikret 1F på begge så slipper benplass ‘issues’

Spennende arbeidsuker i en spennende landsdel - det gjør lange dager mindre lange
Old 14-02-2020, 10:59   #11
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Futura View Post
Tror jeg har fått Delhi-Belly. I natt har det kommet ut både forran og bak
Takk for info

God fredag fra jobben. Her ligger man av en eller annen grunn foran skjema, så da blir det nok helg til normal tid.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 11:32   #12
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God formiddag fra Orkland.

Hvor sola titter frem og vi har helt greit vær. Dermed får man vel ta en seg en tur utendørs etter hvert også. Nok snø har vi fått, så kanskje man får rydde vekk litt av det slaget.

Ellers runder lillesøster 18 år i dag, og i den anledning er det visst innkalt til feiring i kveld. Jeg er dog ikke helt fysen på et sosialt lag i kveld, men litt kake skal vel fikse den saken.

En god en ønskes.
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 14:40   #13
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God fredag fra Vy på vei til fly. Skal ut på nye eventyr, med siden Wuhan er registrert i landet jeg skal til har jeg latt et par ffp3-masker inngå i oppakningen. Får se ann om det blir bruk for dem, vil jo helst ikke være den første som starter.

Ha en god en alle som er forberedt på det verste.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 21:42   #14
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God kveld fra Dublin. Her hadde jeg klart å booke Valentine middagen på feil dag, nemlig søndag. Oppdaget det for noen timer siden og det ble greit dårlig stemning.

Men en sånn Concierge med gullnøkler i kors fikset utrolig nok biffen, og vi skal ut og spise. 1,5 timer før sent. Men der Storsmurfen ønsket seg. Så da er alt bra igjen.

Sjekker ut menyen og tror faktisk de har en Kinesisk variant av PGGL.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules