![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ingen god morgen tråd enda? Her på Prærien har det blitt løftet skrot og planen er en lang arbeidsøkt før helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Kjølig her i dag med 10 blå. Formen begynner å komme seg etter siste tids sjau med forkjølelse og bihulebetennelse heldigvis. Dagen i dag starter med et Zoom møte om en times tid, så får jeg prøve å jobbe litt mer etter det. Det er vel en del sport på fjernsynet i dag også med blant annet fredagsutforen fra Kitzbuhl.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Her ble det full jackpot med to syke barn og en Drage som fikk nok av to dager hjemme med den ene frem til nå. Undertegnede er vel også i en form som i ikke-shipping miljøer ville blitt kvalifisert til sykedag.
Men har skal det koses med teams møter, peis, kaffe og litt arving-tid. Avsluttet White Lotus II i går og savner den allerede.. For en serie og for et sted. Filmet på 4S Sicilia. Dragen ba meg resesearche og de skulle ha 2.1 milioner for oss fem to uker i juli (jeg drar dere faktisk ikke i beinet) Snart helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mårnings fra Stavanger. Her har en forflyttet seg fra «hytta i Bangkok» hit til «Nordpolen»
Frokost besto av omelett ala thai, har jo lært litt av Thailands kokkekunster. Så er en Matcha latte inntatt, den nøt jeg mens jeg så på naboen som skrapte is av bilen, lurer på hvorfor han ikke rydder garasjen for skrammel, men han får jo underholdt meg da ![]() På eftan blir det SK til Bergen for jobbing av hele 3 nattevakter, makan asså. Ha en glitters fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm stasjon. Her er det fortsatt togkaos hvilket jo er mer normalen om dagen.
Litt sliten etter gårsdagen, men fikk fløyet både A320 classic, A320neo, ATR72 og CRJ900 på samme dag. Det var kult. Men nå er det snart helg. Ha det ekstra best!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Pune,
Her over er vi godt utpå ettermiddagen. En rekke møter med prosjektfolkene her er unnagjort og et møte til før det er tid for å forhale over til hotelleriet igjen. I kveld blir det naturligvis middag med kollegene her på en skikkelig , kanskje unødvendig å si ; indisk restaurant! Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Solli Gård. Basert på antall biler på parkeringsplassen var jeg ikke eneste i Asker som la inn hjemmekontor med en «møte» i Vestmarka i lunsjen. Et par fine mil ble det. Ha en fin dag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og g’morgen .. Her er det hverken pluss mange eller minus mange, men sånn ca midt imellom. Men pent og klart er det, så snart det lysner ordentlig.
Arbeidshælja venter, satser på at ting og tang funker og at paypaltrollet holder seg i ro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Arbeidsdagen er snart ferdig og her har det stort sett gått i et med oppgaver både her og der. Passerer hvertfall 10000 skritt i løpet av dagen så det er bra. Helgen skal tilbringes her i hula på jobb så det er bare å glede seg til fridag på mandag. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Kolbotn:-) Skulle bare åpne en E-post i 6-tiden og så var den dagen unnagjort. Nå bursdagsfeiring for opphavet…som vel betyr at Alfa`n må hentes morgen. Ha en best fredag - kommunalt ansatt eller ei;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God "kald" morgen fra Quito. 14-15 grader her antar jeg. Har endelig kommet meg på nett, etter flere timers prøving arg...
Gårsdagen gikk mer på skinner en man kunne forvente. Vi forlot hotellet 30min før planlagt, bussen kom etter 30sekunder. Sikkerhetskontrollen på MIA gikk rimelig greit Vi spiste or surfet i foodcourt omerådet i ca 2 1/2 time før vi gikk til gate J11 der en A320 NEO ventet på oss. Vi hadde fått tildelt sete 21E og F Mannen i sete 21D hadde kona i 21C så de flyttet seg til 19 D og F da det var en del ledige seter. Vårt bud på oppgradering på $25 ble avslått. De hadde dog bare 4 rader med Premium Economy, altså 16 seter. Merkelig at de ikke utvidet den litt og tjente litt mer, men de har vel sine grunner. 5 ganger kom fasten seat belt på, pga turbulens, ellers en grei tur, som var første gang i en NEO, med nytt selskap og 2 nye flyplasser på lista. Maten var 2 oppvarmede lomper med guacamole og 1 salatblad og en slags sjokolade til dessert. Det minste måltidet jeg noen gang har fått i et fly, samt ett glass Cola. Imigration gikk som en drøm, vi var ute av terminalen 20 min etter landing. Etter 10 min kom sjåføren som kjørte oss rett til Hostellet vi bor på, de 300kr var det verdt for å bli kjørt.. Vi betaler 680kr for 2 dager med frokost i dobbeltrom. Middagen ble på en liten restaurant nedenfor placo domingo. Utrolig godt. Nå skal vi øyeblikkelig ut på sightseeing til fots for å få med seg det viktigste her i "Kito" Etterhvert er det tilbake til flyplassen for å hente leiebilen for så å finne tilbake hit. Ha en uforglemmelig dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen / ettermiddag fra Las Vegas! Her forberedes det til kjøring mot Los Angeles før vi flyr av gårde med HA1 til HNL. Blit kult å prøve Hawaiian, helt nytt for meg!
Ganske kjøling her men det er vel som forventet for årstiden, hadde derimot 20 grader her i begynnelsen av februar i fjor. Ha en fin dag til alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God midt på dagen i gokk på den amerikanske vestkysten. Straks klart for lunsj her på Amtrak. I går var jeg og så ishockey i en jevn batalje som Krakens tilslutt vant 3-2 etter spilleforlengelse. Sas I San Francisco har sporet opp min koffert så jeg får den levert til hotellet jeg bor på I morgen.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk Last edited by Hypern; 20-01-2023 at 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag! | Henshaw | Flyforum | 17 | 18-12-2021 11:02 |
Fredag | EB | Flyforum | 16 | 27-03-2020 17:06 |
Fredag 13. | mcduck | Flyforum | 14 | 13-12-2013 23:07 |
Fredag 5.11 | Vidar | Bilder & foto | 14 | 07-11-2010 21:50 |