Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 20-01-2023, 07:57   #1
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Fredag!

Ingen god morgen tråd enda? Her på Prærien har det blitt løftet skrot og planen er en lang arbeidsøkt før helgen.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 07:59   #2
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

Default Re: Fredag!

God morgen fra Kongsberg.

Kjølig her i dag med 10 blå. Formen begynner å komme seg etter siste tids sjau med forkjølelse og bihulebetennelse heldigvis. Dagen i dag starter med et Zoom møte om en times tid, så får jeg prøve å jobbe litt mer etter det. Det er vel en del sport på fjernsynet i dag også med blant annet fredagsutforen fra Kitzbuhl.
Old 20-01-2023, 08:18   #3
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Knausen. Her ble det full jackpot med to syke barn og en Drage som fikk nok av to dager hjemme med den ene frem til nå. Undertegnede er vel også i en form som i ikke-shipping miljøer ville blitt kvalifisert til sykedag.

Men har skal det koses med teams møter, peis, kaffe og litt arving-tid.

Avsluttet White Lotus II i går og savner den allerede.. For en serie og for et sted. Filmet på 4S Sicilia. Dragen ba meg resesearche og de skulle ha 2.1 milioner for oss fem to uker i juli (jeg drar dere faktisk ikke i beinet)

Snart helg.

ATH, SFO, NCE, ATH, ATH, BLR, ATH, MIA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 09:56   #4
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God mårnings fra Stavanger. Her har en forflyttet seg fra «hytta i Bangkok» hit til «Nordpolen»
Frokost besto av omelett ala thai, har jo lært litt av Thailands kokkekunster. Så er en Matcha latte inntatt, den nøt jeg mens jeg så på naboen som skrapte is av bilen, lurer på hvorfor han ikke rydder garasjen for skrammel, men han får jo underholdt meg da
På eftan blir det SK til Bergen for jobbing av hele 3 nattevakter, makan asså.
Ha en glitters fredag
Old 20-01-2023, 09:58   #5
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Lillestrøm stasjon. Her er det fortsatt togkaos hvilket jo er mer normalen om dagen.

Litt sliten etter gårsdagen, men fikk fløyet både A320 classic, A320neo, ATR72 og CRJ900 på samme dag. Det var kult.

Men nå er det snart helg. Ha det ekstra best!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is online now   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 11:16   #6
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag/ettermiddag fra Pune,
Her over er vi godt utpå ettermiddagen. En rekke møter med prosjektfolkene her er unnagjort og et møte til før det er tid for å forhale over til hotelleriet igjen.
I kveld blir det naturligvis middag med kollegene her på en skikkelig , kanskje unødvendig å si ; indisk restaurant!
Ha en fortsatt fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 13:00   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
God morgen fra Knausen. Her ble det full jackpot med to syke barn og en Drage som fikk nok av to dager hjemme med den ene frem til nå. Undertegnede er vel også i en form som i ikke-shipping miljøer ville blitt kvalifisert til sykedag.

Men har skal det koses med teams møter, peis, kaffe og litt arving-tid.

Avsluttet White Lotus II i går og savner den allerede.. For en serie og for et sted. Filmet på 4S Sicilia. Dragen ba meg resesearche og de skulle ha 2.1 milioner for oss fem to uker i juli (jeg drar dere faktisk ikke i beinet)

Snart helg.
Hjemmekontor i bakgården er deilig.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2B170B2C-4673-4B56-BDE9-30D44EF36F14.jpeg
Views:	338
Size:	320.1 KB
ID:	52705  

ATH, SFO, NCE, ATH, ATH, BLR, ATH, MIA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 13:00   #8
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God dag fra Solli Gård. Basert på antall biler på parkeringsplassen var jeg ikke eneste i Asker som la inn hjemmekontor med en «møte» i Vestmarka i lunsjen. Et par fine mil ble det. Ha en fin dag

Old 20-01-2023, 13:33   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hei og g’morgen .. Her er det hverken pluss mange eller minus mange, men sånn ca midt imellom. Men pent og klart er det, så snart det lysner ordentlig.

Arbeidshælja venter, satser på at ting og tang funker og at paypaltrollet holder seg i ro.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 14:01   #10
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Hei fra Forus. Arbeidsdagen er snart ferdig og her har det stort sett gått i et med oppgaver både her og der. Passerer hvertfall 10000 skritt i løpet av dagen så det er bra. Helgen skal tilbringes her i hula på jobb så det er bare å glede seg til fridag på mandag. Ha en fin en!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 15:34   #11
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

God morgen fra Kolbotn:-) Skulle bare åpne en E-post i 6-tiden og så var den dagen unnagjort. Nå bursdagsfeiring for opphavet…som vel betyr at Alfa`n må hentes morgen. Ha en best fredag - kommunalt ansatt eller ei;-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 15:51   #12
Futura
ScanFlyer Gold

God "kald" morgen fra Quito. 14-15 grader her antar jeg. Har endelig kommet meg på nett, etter flere timers prøving arg...
Gårsdagen gikk mer på skinner en man kunne forvente. Vi forlot hotellet 30min før planlagt, bussen kom etter 30sekunder. Sikkerhetskontrollen på MIA gikk rimelig greit Vi spiste or surfet i foodcourt omerådet i ca 2 1/2 time før vi gikk til gate J11 der en A320 NEO ventet på oss. Vi hadde fått tildelt sete 21E og F Mannen i sete 21D hadde kona i 21C så de flyttet seg til 19 D og F da det var en del ledige seter. Vårt bud på oppgradering på $25 ble avslått. De hadde dog bare 4 rader med Premium Economy, altså 16 seter. Merkelig at de ikke utvidet den litt og tjente litt mer, men de har vel sine grunner. 5 ganger kom fasten seat belt på, pga turbulens, ellers en grei tur, som var første gang i en NEO, med nytt selskap og 2 nye flyplasser på lista. Maten var 2 oppvarmede lomper med guacamole og 1 salatblad og en slags sjokolade til dessert. Det minste måltidet jeg noen gang har fått i et fly, samt ett glass Cola. Imigration gikk som en drøm, vi var ute av terminalen 20 min etter landing. Etter 10 min kom sjåføren som kjørte oss rett til Hostellet vi bor på, de 300kr var det verdt for å bli kjørt.. Vi betaler 680kr for 2 dager med frokost i dobbeltrom. Middagen ble på en liten restaurant nedenfor placo domingo. Utrolig godt. Nå skal vi øyeblikkelig ut på sightseeing til fots for å få med seg det viktigste her i "Kito" Etterhvert er det tilbake til flyplassen for å hente leiebilen for så å finne tilbake hit.
Ha en uforglemmelig dag alle sammen.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 18:16   #13
svgflyer
ScanFlyer Blue

God morgen / ettermiddag fra Las Vegas! Her forberedes det til kjøring mot Los Angeles før vi flyr av gårde med HA1 til HNL. Blit kult å prøve Hawaiian, helt nytt for meg!
Ganske kjøling her men det er vel som forventet for årstiden, hadde derimot 20 grader her i begynnelsen av februar i fjor.
Ha en fin dag til alle!
svgflyer is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2023, 21:17   #14
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God midt på dagen i gokk på den amerikanske vestkysten. Straks klart for lunsj her på Amtrak. I går var jeg og så ishockey i en jevn batalje som Krakens tilslutt vant 3-2 etter spilleforlengelse. Sas I San Francisco har sporet opp min koffert så jeg får den levert til hotellet jeg bor på I morgen. ferien tok tilslutt en positiv vending selv om Seattle aldri lå i planene. Uansett så er tog den dyreste måten å komme seg rundt i landet på. Men på hvilke andre måter kan man lene seg tilbake uten å stresse med trafikk, sikkerhetskontroll, se ut av vinduet , ta seg en øl underveis osv? Nei da er det få andre ting som slår toget

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20230120_121545.jpg
Views:	150
Size:	49.5 KB
ID:	52706  

Last edited by Hypern; 20-01-2023 at 21:30.
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules