![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tittelen sier vel alt.
Sitter her nå på Phuket flyplass uten pass og div andre verdisaker. Flyet til Norge drar om 13 minutter, uten meg ombord. jaja, så har man opplevd det også. blir en tur til flyplasspolitiet om en time, så Bangkok for nødpass. Thai Airways er eneste flyselskap som ville la meg fly på norsk førerkort som ID. Fin pris får jeg også (gullkort + goodwillpris?). Godt jeg alltid reiser med 2 sett bankkort, så får vi håpe reiseforsikringa dekker dette i ettertid (etter villkårene inntil 10000kr). Forøvrig også honør til Ving/Thomas Cook som tilbyr å fly meg på hvilket som helst fly til Skandinavia helt gratis om jeg skulle få ordnet papirer. Håper dere har storkost dere på julebordet, skulle virkelig ønske jeg kunne deltatt! Ha en superduper dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Får håpe at det løser/løste seg for deg mcduck! ![]() Godt det er fredag sier nå jeg uansett. Snart helg, så det er det å skuffle unna så mye en kan i dag hvoretter man kan ta seg en velfortjent helg! Så får man stikke innom butikken på vei hjem, for i dag står det middagsbesøk og lammecarre¨på menyen. Ha en fin fredag folkens! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker! Ser ut som det blir random flight til BKK og TG941 til OSL med første til KRS. Venter bare på ok fra DNB forsikring, de åpner kl 9. Vil fort til BKK og ha dusj!
Føler meg litt som The Terminal. Er adoptert av Lufthansa services og sitter på deres kontor og vi snakker om løst og fast. Når passet kom sto jubelen i taket! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bodø! Det er fredag 13. og muntlig eksamen idag. - kan bli interessant! Etterpå skal overstått eksamen (uansett resultat
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Første dag denne uken jeg kan se Nesodden. Ble en ekstra time på øyet i morges av visse årsaker, men får komme meg ut på Prærien etterhvert. Ha en fisefin fredag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra Oslo. Her sitter jeg hjemme og skriver på Flyprat i stedet for å være på jobb. Årsaken er selvsagt et julebord (ja, nettopp - med jobben!) som gikk litt over styr i går. Drøyer nok noen timer til før jeg tør å sette meg i bilen.....Ha en fin fredag 13.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra OSL. Boarding completed og klar for avreise mot Reykjavík. Ingen ledig midtsete for meg... I dag er det Eirik Blodøks som flyr. Et passende navn når man flyr til saga-øya...
Takk for i går kveld. Det var hardt å stå opp kl 6 for å pakke i dag tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Homebrewer
|
![]()
Typisk fredag 13. Sitter nå på OSL og her er SK907 forsinket frem til kl 12.10, håper det blir med det...
Dessuten var det problemer med togsettet som fraktet meg til Oslo i dag, tekniske problemer, men kom meg iallefall frem enn noe forsinket. Håper resten av dager fortoner seg uten ytterligere problemer |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Formiddag fra flybussen på vei til OSL. Ganske redusert form idag, og det skyldes IKKE julebordet igår.
Ha en lungebetennelsesfri dag (",) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
God Fredag
Og takk på fantastisk julebord igår. Jeg kommer på en besøke til Stavanger I Sola museet. Vi bør gjøre dette møte mer oftere. ciao |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God litt over lunsj fra det Osloske.
Kommet tilbake til gamlelandet sjøveien, og nå skal det gå raka jernbanesporet til OSL hvor SK215 skal ta meg hjem. Så er det hælj!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra Flybussen. Hyggelig kveld på julebordet i går, og nå går turen hjem til Bergen. Juleølsmaking i kveld, så det kan fort bli en tøff affære.. Skål!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra studentbyen. Julebord etterfulgt av matteeksamen idag morges gikk fint og resultatene ble da sånn passe brukanes føles det ut som.
Det betyr da at juleferien er igang og man har for anledningen anskaffet et par forskjellige juleøl, før man stikker på studentpuben for feiring ikveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gjesssssssp, fikk noen timer for lite på øyet i natt og det merkes nå. God natt!
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Satser på at Fredag 13. har motsatt virkning og har ryddet plass på kontoen til $435.000.000 - bare sånn i tilfelle ...
![]() 49 timer til hælj! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag 13. | EB | Flyforum | 28 | 14-10-2017 15:28 |
Fredag:-) | EB | Flyforum | 10 | 19-05-2017 20:41 |
FREDAG:-) | EB | Flyforum | 24 | 13-05-2017 00:20 |