![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra SJ som om noen minutter går tilHamar og Oslo…og idag igjen med flere som skulle ha fløyet ( vi håper fortsatt på nattparkert fly ) Blir helgestart i 12 tiden når jeg er hjemme på Ris…kjenner det skal bli godt. Nyt fredagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra venterommet hos mitt lokale dekkhotell og verksted pusher.
Blir greit med vintersko på bilen, så slipper vi noen overraskelser på tidlig morgen. Og jeg kjenner virkelig ikke at jeg burde gjort dette selv, mye bedre med kruttsterk kaffe og noen som gjør det. Noe som ryggen også setter pris på. Ellers fikk man fjerde stikk i armen i går, har vært litt spent siden jeg har reagert skikkelig de siste gangene, men pr nå er det helt ok, bare litt redusert. Så straks avgårde mot kontoret for å holde fortet en dag til. Snart helg! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Tåke-Knausen. Her er det et par meter sikt, men det hindrer ikke fredags-følelsen. I dag ble det skikkelig hjemmekontor og peis og kaffekvern skal få bein å gå på.. Sykt at det allerede er fredag igjen..
Fikk på noen beist av noen vinterdekk på bilen i går, og de flirte litt da de mente det ikke var vanlig med så enorme piggdekk på en krise-bil. Ca 10 timer til første Blue Moon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12 mot Oslo S. Skal møte en brokete forsamling der før vi tar oss ut mot OSL. Litt moro at jeg er den eneste som vet hvor vi skal, og hva slags opplegg som er lagt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Her er vi ferdig med «My 5 am morning routine» som vistnok er det hotte blant rosabloggerne og godt i gang med arbeidsdagen. Det blur pekingand eller hummer til middag i dag. Noen som har forslag til god oppskrift? Synes det beste egentlig er skallet en kan koke kraft på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. På vei på årets blåtur, etter en 3 års koronapause. Min skjebne ligger i Fluxies hender. Så regner med mye vegansk grønnkål og algesmoothie, og jeg returnerer søndag som et nytt og bedre menneske. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Ja, har en boks med hummerkraft i fryseren selv. Da har man jo gjort 3/4 av jobben med en hummerbisque som det er ganske lett å imponere gjester med Last edited by Someone; 14-10-2022 at 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Jeg sov lenge i dag og våknet ikke før 08.15. År og dag siden jeg er oppe så sent. Det har vært litt dårlig med søvn i det siste så det var fint å få sovet litt. Ellers ser det ut til å bli en fin dag her i Kongsberg i dag. Må prøve å utnytte det til litt trim. Ellers ikke de store planene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her er siste dagen med HAZOP i prosjektet. Intensive dager og full fokus. Det blir godt med helg etter en slik uke. Sjekket inn på flighten østover fjellet imorgen . Samling på OSL og fest for tidligere ansatte i Norway Airlines der vi markerer at det er 30 år siden selskapet innstilte driften. Det blir kjekt å treffe gamle kolleger igjen. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra filialkontoret. Uken går fort når man er på reise. Plutselig fredag
![]() ![]() Ingen store planer for helgen, skal kun nytes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God formiddag fra Bodø. Sitter ombord på WF710(!)
Avgang blir forsinket pga for få innsjekka bags, så noen må lete opp noen sandsekker vi kan laste ombord. Takk for bagasjegebyrene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Oslo, her får jeg se hva jeg finner på. Har iallefall satt på en klesvask så det er da noe. Skal bli spennende å høre hvor Someone og co havner hen etterhvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra New York! Reisen gikk ganske smooth, junior snorket i fotenden av senga hos SAS mens far satt i hodeenden med mat og champagne. Snorket til 0530, så nå venter man egentlig bare på dagslys før man starter jakten på frokost, til det som fort blir norske priser. Var mer morro da dollar kostet 6 kroner...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Johannesburg. Her har vi hatt en lang brunchfast på terrassen. Til min overraskelse er alt vi bestiller "til frokost" gratis. Selv på rommet, så det er en fjong bonus. Nå daffer vi litt mer før det muligens blir en tidlig solnedgangsmiddag på Flames i ettermiddag. Lunch er for nybegynnere. Lunchen vår blir på det meste å bestille Moojaitos til rommet. Ha en ekstra best fredag med fridag
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Velvel, her er man ferdig med både kaffe og frokost. Så da blir det kaffekopp nummer to. Lennon Jr traller på spiller’n .. Jude er forøvrig et strålende album. Gleder meg til en uke fri nå. Men først må svindlere piskes og troll temmes. VPN-tunnellen er vasket og klar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goodmorgen fra Aalborg. Dagen startede med en "korv" og en cola i Arlanda, inden turen gik til gate 13A, for ombordstigning på Norwegian rute D84151 til København. Efter en kort transit gik turen videre til Aalborg på rute D83084. Alt i alt bliver det en dejlig weekend, men jeg savner nu allerede at sidde i fly igen <3
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Og skulle noen lure, vi endte opp med Eurowings til Düsseldorf. Så turen til Gelsenkirschen for fotballkamp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad frifredag | EB | Flyforum | 15 | 04-12-2020 17:03 |
FriFredag:-) | EB | Flyforum | 7 | 20-11-2020 15:43 |
FriFredag på Verdens Ende | EB | Flyforum | 7 | 03-08-2019 00:38 |