Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14-10-2022, 06:18   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default FriFredag

God morgen fra SJ som om noen minutter går tilHamar og Oslo…og idag igjen med flere som skulle ha fløyet ( vi håper fortsatt på nattparkert fly ) Blir helgestart i 12 tiden når jeg er hjemme på Ris…kjenner det skal bli godt. Nyt fredagen!
EB is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 07:50   #2
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

Default Re: FriFredag

God morgen fra venterommet hos mitt lokale dekkhotell og verksted pusher.
Blir greit med vintersko på bilen, så slipper vi noen overraskelser på tidlig morgen.
Og jeg kjenner virkelig ikke at jeg burde gjort dette selv, mye bedre med kruttsterk kaffe og noen som gjør det. Noe som ryggen også setter pris på.

Ellers fikk man fjerde stikk i armen i går, har vært litt spent siden jeg har reagert skikkelig de siste gangene, men pr nå er det helt ok, bare litt redusert.
Så straks avgårde mot kontoret for å holde fortet en dag til.

Snart helg!

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 07:56   #3
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Tåke-Knausen. Her er det et par meter sikt, men det hindrer ikke fredags-følelsen. I dag ble det skikkelig hjemmekontor og peis og kaffekvern skal få bein å gå på.. Sykt at det allerede er fredag igjen..

Fikk på noen beist av noen vinterdekk på bilen i går, og de flirte litt da de mente det ikke var vanlig med så enorme piggdekk på en krise-bil.

Ca 10 timer til første Blue Moon.

ATH, SFO, NCE, ATH, ATH, BLR, ATH, MIA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 08:18   #4
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra L12 mot Oslo S. Skal møte en brokete forsamling der før vi tar oss ut mot OSL. Litt moro at jeg er den eneste som vet hvor vi skal, og hva slags opplegg som er lagt!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 08:19   #5
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen. Her er vi ferdig med «My 5 am morning routine» som vistnok er det hotte blant rosabloggerne og godt i gang med arbeidsdagen. Det blur pekingand eller hummer til middag i dag. Noen som har forslag til god oppskrift? Synes det beste egentlig er skallet en kan koke kraft på.
Chriscross is online now   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 08:28   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra L1. På vei på årets blåtur, etter en 3 års koronapause. Min skjebne ligger i Fluxies hender. Så regner med mye vegansk grønnkål og algesmoothie, og jeg returnerer søndag som et nytt og bedre menneske. Ha en fjong dag
Old 14-10-2022, 08:30   #7
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default FriFredag

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Synes det beste egentlig er skallet en kan koke kraft på.

Ja, har en boks med hummerkraft i fryseren selv. Da har man jo gjort 3/4 av jobben med en hummerbisque som det er ganske lett å imponere gjester med

Last edited by Someone; 14-10-2022 at 08:33.
Someone is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 09:25   #8
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg.

Jeg sov lenge i dag og våknet ikke før 08.15. År og dag siden jeg er oppe så sent. Det har vært litt dårlig med søvn i det siste så det var fint å få sovet litt. Ellers ser det ut til å bli en fin dag her i Kongsberg i dag. Må prøve å utnytte det til litt trim. Ellers ikke de store planene.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 10:05   #9
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra Forus,
Her er siste dagen med HAZOP i prosjektet. Intensive dager og full fokus.
Det blir godt med helg etter en slik uke.
Sjekket inn på flighten østover fjellet imorgen . Samling på OSL og fest for tidligere ansatte i Norway Airlines der vi markerer at det er 30 år siden selskapet innstilte driften.
Det blir kjekt å treffe gamle kolleger igjen.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 10:49   #10
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God formiddag fra filialkontoret. Uken går fort når man er på reise. Plutselig fredag Om det var trøblete med togtur på AF-flightnummer på tur ut, var det om mulig enda værre på returen… kort fortalt måtte vi ta et annet tog, fra et helt annet sted, til et helt annet sted, på en helt annen tid… Strykkarakter til AF, SNCF og Berg-Hansen. Er jeg overrasket? Nei
Ingen store planer for helgen, skal kun nytes!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 11:16   #11
WF789
ScanFlyer Molded

WF789's Avatar

God formiddag fra Bodø. Sitter ombord på WF710(!)
Avgang blir forsinket pga for få innsjekka bags, så noen må lete opp noen sandsekker vi kan laste ombord. Takk for bagasjegebyrene...
Old 14-10-2022, 12:26   #12
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God fredag fra Oslo, her får jeg se hva jeg finner på. Har iallefall satt på en klesvask så det er da noe. Skal bli spennende å høre hvor Someone og co havner hen etterhvert.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 12:43   #13
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra New York! Reisen gikk ganske smooth, junior snorket i fotenden av senga hos SAS mens far satt i hodeenden med mat og champagne. Snorket til 0530, så nå venter man egentlig bare på dagslys før man starter jakten på frokost, til det som fort blir norske priser. Var mer morro da dollar kostet 6 kroner...

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 12:46   #14
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by TriStar View Post
God formiddag fra filialkontoret. Uken går fort når man er på reise. Plutselig fredag Om det var trøblete med togtur på AF-flightnummer på tur ut, var det om mulig enda værre på returen… kort fortalt måtte vi ta et annet tog, fra et helt annet sted, til et helt annet sted, på en helt annen tid… Strykkarakter til AF, SNCF og Berg-Hansen. Er jeg overrasket? Nei
Ingen store planer for helgen, skal kun nytes!
SNCF på AF flightnummer gjorde jeg også i vår. Til Tours og hjem fra en annen plass. Et forferdelig makkverk av et system som endte med at jeg gav opp og kjøpte nye togbilletter på vei hjem. Booking med Omio appen var derimot svært elegant. Tror ikke dette var Berg Hansens feil, men bare SNCF og AF.

God morgen fra Johannesburg. Her har vi hatt en lang brunchfast på terrassen. Til min overraskelse er alt vi bestiller "til frokost" gratis. Selv på rommet, så det er en fjong bonus.

Nå daffer vi litt mer før det muligens blir en tidlig solnedgangsmiddag på Flames i ettermiddag. Lunch er for nybegynnere. Lunchen vår blir på det meste å bestille Moojaitos til rommet.

Ha en ekstra best fredag med fridag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 13:33   #15
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
God morgen. Her er vi ferdig med «My 5 am morning routine» som vistnok er det hotte blant rosabloggerne ………
Say what? Vedder på at de ikke har en firbent som hopper på en og slikker en i ansiktet omtrent på den tiden ..

Velvel, her er man ferdig med både kaffe og frokost. Så da blir det kaffekopp nummer to. Lennon Jr traller på spiller’n .. Jude er forøvrig et strålende album.

Gleder meg til en uke fri nå. Men først må svindlere piskes og troll temmes. VPN-tunnellen er vasket og klar.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 13:56   #16
Scandinavien_Airlines
ScanFlyer Gold

Goodmorgen fra Aalborg. Dagen startede med en "korv" og en cola i Arlanda, inden turen gik til gate 13A, for ombordstigning på Norwegian rute D84151 til København. Efter en kort transit gik turen videre til Aalborg på rute D83084. Alt i alt bliver det en dejlig weekend, men jeg savner nu allerede at sidde i fly igen <3

"InsideFlyer = Dit branchesite. Fly Stolt"
Scandinavien_Airlines is online now   Reply With Quote
Old 14-10-2022, 21:00   #17
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Og skulle noen lure, vi endte opp med Eurowings til Düsseldorf. Så turen til Gelsenkirschen for fotballkamp

Reply

Posting Rules