![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Frifredag er rett og slett digg - gjør din fredag bra også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning fra Groruddalen, klar for jobb frem til kl 14:30 - så er det helg for meg. Et planlagt møte med en leverandør eller intet på tapeten.
God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra den beste endeholdeplassen!
Etter å ha abonnert på Morgenbladet i seks uker, kom idag eksemplar nr. to på døra. Meget dårlig regularitet, vil jeg mene. Men med lesestoff litt i dybden i hus, er såvel kaffekosen som pilspausene reddet. En nattvakt gjenstår, før det kan kalles helg. Overtid og det hele ![]() Breial slutt på uka ønskes!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Fredag ja, ikke den helt store fredagsfølelsen da jeg har hatt fri en uke. Men freddan er uansett greit. Sol ute så da bør man vel gå en tur etterhvert. Dessuten skriker balkongen etter en vask før vinteren, så det må også gjøres. Men først nykvernet kaffe fra Wien.
Ha en fin fredag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Her har jeg sittet klar som en hauk på pol-appen for å sikre meg noen godsaker, men av en eller annen grunn har det ennå ikke dukket opp i listene. Vurderer ta turen til Aker Brygge istedet siden jeg uansett skal ut på et møte. Dessuten trengs det kjøpes inn litt juleøl. Middag med noen venner i kveld, så litt fluidum blir det uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Oi oi, takk for påminnelsen om polet i dag. Får se på nett etterhvert.
Præriefredag i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Minner meg om endel flyselskap..... Jepp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Henger her frem til 1430 så er det helg! Ingen store planer foreløpig utover å feire en treåring på søndag. Må muligens ut å finne en gave?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hei fra Gaustad. Har vært kontordag i dag, og nå bærer det avgårde til kundemøte før helgen startes.
Har fått begynt bookingen av det årlige besøket til opphavet i Tenerife i Februar også. Det vil si, jeg har booket hele "familien" (elefanter og fruntimmer) fra TFS-LGW en vei. Lenger har vi ikke kommet. Vet ikke helt når vi skal ned eller hvordan vi skal komme oss dit heller. Time lyt show. Ha en fin en.
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy fredag fra Sola. En uke med innslag av rotterace er over, godt er det. Kvelden blir rolig, Skavland, en flaske vin og litt småknask skal gjøre susen.
Skriver ellerd T-6 og kun 4 arbeidsdager igjen, så er en på vei til ferie i tropiske strøk. Ha en super helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Jau jau .. etter en runde til dynga med søppel, CoreMOW med 5000m på apparatet, en kaffekopp i boblebadet og en god og lang dusj er jeg endelig klar for ukens siste arbeidsdag.
Zzzzzzzzzz ....... MOW out! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor var du da Brå brakk staven? Ikke født, men hvor var du når de første Norske F35 landet i Norge for første gang? Jeg var inne på Ørland hovedflystasjon
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
![]() Personlig kan jeg minnes dagen og tidspunktet som da jeg ble påkjørt av en sullik i svart BMW X5 (forekommer det forresten vettuge sjåfører i denne biltypen?) mens jeg sto parkert foran pumpa for å fylle bensin. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Nei, det gjør det ikke. Så jeg bestilte nettopp en i grå. De grå har mye bedre sjåfører.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
FriFredag på Verdens Ende | EB | Flyforum | 7 | 03-08-2019 00:38 |
Glad frifredag:-) | EB | Flyforum | 28 | 27-10-2017 20:15 |
Glad palmesøndag:-) | EB | Flyforum | 8 | 09-04-2017 18:02 |
Glad november - glad tirsdag! | EB | Flyforum | 11 | 01-11-2016 21:09 |
Glad fredag og glad påsk! | EB | Flyforum | 29 | 14-03-2008 19:29 |