![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. 4 dagers uke er rett og slett digg...blir en brå overgang tilbake til normalen i januar. Våknet opp til et hvitt belegg på bakken...men tror neppe det varer ut dagen. Skal se gutta på Vinderen Sjømat kan levere ingrediensene til kveldens middag. Ha en bra fredag - fri eller ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Netatmo appen lager lyd når det er under 3 grader ute. Så det nærmer seg "vinter morgen" Ellers blir det å nyte enda en fridag. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Klar for å brette opp ermene og ta fatt på ukas siste arbeidsøkt. Men først må vi ha kaffe! Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra OSL.
![]() Wizzairs første avgang til HAU tar av nå med 5 pax ombord, en nr. 6 virket ikke overrasket av å bli avvist når navn på billett og ID ikke stemte overens. Hadde billett på denne avgangen, men skal i stedet fly Sas A320 innenriks for første gang, en Neo til SVG, i fin, ny livery. ![]() Kun drøyt 30 pax på Airbus’en til Stavanger og. Last edited by Eirik; 04-12-2020 at 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gjesp fra gjespe... eh, gjemmekontoret.
Ble visst litt senere enn planlagt da man ramla innom et digitalt julebord man egentlig ikke hadde tid til. Så fikk man fullført operasjon rydding, og til slutt tatt kvelden. Så vidt i gang med litt jobbing, mens man venter på en muligens kortreist låsesmed som skal bytte telefonrøret på innsiden av døra mi. (Firmaet som gjør jobben er arbeidsgiveren til han som bor vegg-i-vegg med meg). Får visstnok også ny garasjeport i dag, men det merker jeg nok ikke så mye til, annet enn at jeg muligens må gå opp en trapp for å hente ny fjernkontroll. Snaaaaaart helg! Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Hviott her og, men regner også med det forsvinner snart. Foreløpig går det i espresso og biscotti, men jeg søker etter arbeidslysten. Ut å løpe i formiddag, men dilemmaet er med eller uten pigger. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra marka. Peis og nykvernet kaffe - grøten er byttet ut med andelever siden det er fredag. Tur-daten min måtte redde liv så det blir nok en Lars Monsen tur i dag også.
I kveld er det Peking and og lefser uten hjelp fra Jacobs så det blir nok godt. Kos dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra marka avdeling nord-øst, hvitt utenfor her også så utenfor veiene, så godt å holde seg innendørs med gjemmekontor.
Ha en god dag, og takk for hyggelig lag i går kveld
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Oslo Øst. Hyggelig digitalt julebord i går
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Takk for hyggelig lag i går! Første og forhåpentligvis siste gang jeg deltok på et julebord i pysj
![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Kun en ting som er bedre enn en firedagers uke, og det er tredagers uke.
![]() Hyggelig zoom-møte i går, og teknikken fungerte jo også glimrende. Noen av oss hadde det jo også moro med å leke med bakgrunner. Nåå blir det frokost, frokostlur og en tur til dynga før ukens siste arbeidsdag sparkes igang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
"God" fredag fra Lillestrøm. Veldig hyggelig Zoom-lag i går. Jeg var vel blant de best marinerte. Men det gjorde jo ingenting for i dag skulle jeg sove godt og ha et rolig hjemmekontor. Det begynt bra med at de ikke banket utenfor, så jeg sov til 9.
Men da snudde hellet. De ringte fra lageret til bolaget og kunne fortelle at det nå stod en 40 fots container med over 11.000 kilo løskolli der. Den måtte tømmes ASAP. Det høres ikke så mye ut, men 600-ish bokser på mellom 18-25 kg hver, som skal sorteres og stables i høyden på paller. Helt alene. Det er innmari god trening, og var ikke akkurat det jeg hadde planlagt i dag. Ihvertfall ikke med en liten dose hangover. Men nå er jeg ferdig. Det gjør vondt i muskler som ikke finnes. Jeg har åpnet en øl og om en time drar vi til svigers som har laget verdens beste hjemmelagde pizza. Kjenner jeg dem rett har de fryktelig mye rødvin også. Elefanten skal være hjemme og fundere på hvordan det kommer til å bli å fly British Airways med boks og skap istedenfor skuff. Det blir helt nye utfordringer der. Det er åpenbart. Ha en fin en
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Usikker på hvor mange kilo med kolli jeg har vært ansvarlig for i dag, men jeg sitter heldigvis bare med papirarbeidet. Bare et par må mailer unna helg nå. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det var i hvert fall deilig å være ferdig. Det tror jeg strengt tatt det er med papyrusarbeidet også. God hælj!
![]() |
#16 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |