![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Etter en uke i Phuket var det på tide å komme seg til hytta i Chiang Mai. Thai flyr fortsatt ikke innenriks i Thailand, all trafikk er med datteren Thai Smile. Dvs ingen mulighet for widebodies for å komme seg nordover. Valget ble dermed direkteflight HKT-CNX med Thai Air Asia. Har flydd de noen ganger før og fungerer bra, men booking er litt a la Ryanair med mange tilvalg ( og «bortvalg») for å skreddersy reisen. Fortsatt ingen servering om bord pga covid, men la til ekstra bagasje og exit row, noe som også gir priority boarding. A320 HS-CBA tok oss nordover på snaue to timer, overraskende mye folk ombord med tanke på hvor stille det var i Phuket. Har ikke vært i kåken på to år, så var litt småfix å ordne. Den ene AC’en funket ikke, så ble bestilt service på alle fire. Lekkasje på en vannslange på badet, så må en tur på HomePro for å handle inn ny. Ellers må man kanskje svinge malerkosten noen steder… Ha en finfin fredag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Ris. Nyheter på papir og radio sammen med dagens første kaffekopp. Snart åpnes hjemmekontoret - men tenker at i 11-tiden er jeg ferdig og klar for å avspasere resten av dagen. Ha en bra fredag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag fra N563QS. Redeye over til Baltimore. Blir jeg rekker til hotellet til frokost åpner, så blir det endelig litt søvn. God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Ser ut som dagen starter med holding for SK4131 som skal lande på Sola. Forklaringen ligger i en ganske så tjukk grøt av tåke som man ikke kunne unngå å registrere på vei til jobben.
Vel vel. Her er det kaffe i koppen og det hjelper på. Ser frem til helgen starter om noen timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Hjemme med sykt barn, dog ikke sykere enn av vi i dag får ta en kanelbolleekspedisjon. Sommerferien returbillett ble bestilt i går med Flyr. Så da får vi etterhvert begynne se på leiebil der nede. Tror den billetten hjem fra Nice trekker opp snittet på yielden deres….
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Hjemme etter midnatt i går, heldigvis tok arvingen hensyn og sov til etter kl 7. Får stappe litt ting i en koffert etterpå før man i morgen tar en tur til trønderheimen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Jeg ble utskrevet i går heldigvis og kunne tilbringe natten i egen seng. Godt å komme seg ut av sykehuset. Lite på tapetet i dag. Det blir nok mest avslapping nå på formiddagen og så etterhvert blir det vel å se sport på TV. Det er både skifyvning og golf i dag som kan være verdt å se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra knausen. Matpakker pakket og familien sendt avgårde.. Det betyr hjemmekontor med knitrende peis. Familien er frisk igjen og det skal feires med kongekrabbe og blanc de blancs skumpa.
Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra gjemmekontoret.
Merker man er ute av trening når man får BN8 på OLCI hos SAS. Makan eller’no. Litt kontorering før helg. Ha en god en ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Budapest. Kjenner det er litt deilig å være i en større by som myldrer av liv. Ble øl på en pub i går kveld og selv om jeg ankom etter 22 med toget. Dette hotellet er skikkelig kult. Hotel Moments. Hjem med Dy i kveld. Puben jeg var på i går kveld har forbud mot krig mot Ukraina etter kl 22.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret,
Litt rolig start på dagen, heldighvis ikke så mange saker hvor det brenner på dass. Høydepunktet er vel den kassa som skulle til en båt som lå i Luanda, som en luring sendte til Brasil. Og Brasiliansk toll får norske NAV til å fremstå som en Steinerskole på Nesodden. Kassa har stått der i en mnd, og alle kløre seg i hue og r...va og lurer på hvordan man skal løse dette. Selv kunden har resignert litt. Nå skal en se om VPN endringen til mine Japanske venner er venn med meg. Oppdatering kom heldigvis med bilder så man kunne endre språk. Om ikke annet så er jeg straks spinnvilt god i til å tolke japanske tegnet for "OK" God helg! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok, delvis skyet og 32°C. Her er var en ute å trasket på formiddagen og var også innom et kjøpesenter. Så er det slappet av på rommet og utført litt administrative oppgaver. Nå er en ute å trasker igjen. Fikk en liten smell i ryggen i går, så en må bevege seg litt. Straks blir det lunsj.
Ellers fant en i går ut at det ble 15 Åsen-tiere i baksmell på skatten. Pleier å få 10k ish igjen. Men det positive er at årsaken er salg av fond som ble kjøpt i mars 2020, så en pen fortjeneste ble det jo da Ha en fin fin fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja …. Småkjølig ute i dag. Etterhvert skal det kontoreres og lades opp til helgevakt.
Har booket en uke ved kysten i mai. Ser allerede frem til morgenkaffe i hengekøya. Men først skal det nok reises litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ha ha ha... jeg er ute av trening på setevalg!!
Forøvrig god morgen fra BA993. LHR og så YUL venter. Formen bærer bittelitt preg av gårsdagen så jeg kommer til å sove godt på langturen. Ha en fin en. ![]() Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Ooooooh ... du har 19A? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ha ha ha. Premiumsete!!
Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Comfort+ kalte 'rem det ... Personlig synes jeg Comfort- hadde passet bedre ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
En god dag i prosjektet , men nå drar det seg til med mye jobbreising fremover igjen fra neste uke. I kveld skal vi innta ferske reker fra havet utenfor huset her i sørvest. Det kan fort bli rekefest ut av det. Ha en fortsatt fin dag og god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag 1. mai fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 01-05-2020 18:57 |
God onsdag morgen fra Chiang Mai | TriStar | Flyforum | 15 | 08-03-2017 18:54 |
Mornings fra Chiang Mai | HMWK | Flyforum | 18 | 21-06-2013 17:48 |
Hotell i Chiang Mai | TriStar | Reiseforum | 3 | 22-10-2010 21:42 |