![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hvor første koppen med Nespresso er i kroppen. Snart ut for å hente bilen før vi skal ut på en avstandslunsj. Marka og hagene har sikker godt av det regnet som kom og kommer...men nå kan vi snart få tilbake sol og varme. Ha en fin 1. mai der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her i de besteborgerlige villastrøkene er vel 1 mai i år den første dagen på lenge som er som den egentlig pleier? Dog bør det kanskje tørke opp litt før jeg kan sette i gang med der jeg hadde planlagt på hagearbeidets dag. Men er løpetur bør uansett være innen rekkevidde. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra havet. Nå gleder jeg meg veldig til å møte senga...
Noen som vet hvordan en kjøper seg inn i obligasjonslånene fra Boeing? Må en ha mange millioner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, mange våknet til snø på bakken i dag, så vinteren er ikke over ennå. Denne dagen går til å feire arbeidernes dag og det er vel så viktig med tanke på alle spm er arbeidsledig eller blir det i disse Korona tider,
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God 1. mai. Sola skinner og balkongflagget er kommet på plass. Vi tar oss en tur ut på kysten i dag for å prøve fiskelykken og møte våren der. Ha en fortreffelig dag alle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra kaffesjappa ute i havet. Oppdrag ferdig. Komme seg hjem igjen da. Regner med jeg kan glemme alt av planer frem til september nå... Alle skal ha, og alle må få... gahh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Litt sen sløv morgen her og det er innafor. Kanskje lysner det litt utenfor og man kan gå en tur? Man tenker litt sommerferie her. Tyskland i juli / august utgår vel. Snuser litt på noen turer i Norge blant annet Røros.
![]() Ha en fin 1 mai alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig God 1.Mai!
I følge mine reiseplaner for 2020, SKULLE jeg nå ha tilbrakt meste av dagen på El Rodadero stranden ved Santa Marta i Colombia. Men her sitter man altså i regnværet hjemme på Sagene og pugger spanske gloser. Tja...hva skal en si? "Der skulle vi ha vøri, Kal Vi skulle reist i fjol..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God søndag på en fredag. Føles i alle fall sånn, egg, kaffe, og sovet lenge. Eneste bestemte punkt på programmet i dag er en tur i skogen, og kanskje en liten stipendsøknad. Fikk bestilt en bonustur halvtimen før poengene utgikk i går kveld, så nå blir det litt Sas´ing igjen neste ukene med 0,- i avgifter, lenge siden en så `gratis billett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her har det blitt både egg, pølser og kaffe allerede. Kanskje spille litt NHL19 før jeg drar på en liten rusletur.
Ha en fjong dag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God 1 mai fra Oslo. Her skulle man vært på Youngstorget aller helst og 1 mai markering, men det utgår som kjent. Så da ser man heller LOs 1 mai markering på nett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja ... kun 7 grader på morrakvisten, men vi kommer nok opp på 20-tallet etterhvert ...
Det er arbeidets dag, så her skal det jobbes! Tjo bing!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan. Storsmurfen stod opp før jeg og Pellefanten rakk hjelpe Rangers til å denge vantro i NHL spillet vårt.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Så har man booket flybilletter. Ja FLYBILLETTER.
![]() ![]() Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gode 1.mai fra Romsås
![]() Det var tåkete på morgenen i dag da jeg hang ut flagget, men nå vaier det i noe som likner på lett solskinn. 1.mai er en viktig dag innholdsmessig, og det å kjenne historien om hvilke kamper som ligger bak de rettighetene vi har. Og som en god kollega i Stavanger i dag har sagt, det handler om å la nestekjærlighet og solidaritet gå hånd i hånd. Alt godt! ![]()
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly Last edited by Fellowship; 01-05-2020 at 17:11. Reason: trykkefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg leste først "god morgen fra Rio" og tenkte for en heldiggris som har kommet seg et stykke unna. Men så måtte jeg bare gnu meg litt i øyne og komme fram til at jeg leste feil.
Samme det... her i huset begynner en del hvitevarer å stryke med, så slikt sett er det vel greit at feriepengene ikke kan brukes på ferie i år. Ville mye heller dratt på tur, men ser ikke for meg at det blir noe særlig til sommerferie i år. Ha en strålende 1. mai! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Tunhovd!
Her rr det like kaldt inne som ute, så mens Jøtul tar seg av stuetemperaturen, fyrer far litt på verandaen. Snøen bærer fint, så i morgen blir det skitur ![]() ![]() ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra knausen.. Lang dag allerede med laaaang baconfrokost, lang biltur med arvingene og en fin time i solen med en Aass Sommerøl.
Nå er det snart date med Dragen hvor det blir andebryst, asparges og en god vin. Deilig med langhelg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 24-04-2020 14:22 |
God fredag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 24 | 17-04-2020 23:34 |
God fredag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 06-03-2020 23:03 |
God fredag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 29-02-2020 10:22 |