![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Til BCN via MUC med LH billig C saver. Ha God Helg .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag fra Ris. Litt kontorering og før det blir en formiddag, ettermiddag og kveld på de forskjellige historiske spisestedene i omegn. Ha en bra torsdag du også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Klart vær fra morgenen av, deilig å trekke fjelluft på verandaen klokken 04.50. Frokosten er unnagjort, så nå skal man sveipe igjennom en håndfull nettaviser, før det etter hvert bærer på jobb her. I ettermiddag burde man satse på en trimtur utendørs, om været holder seg sånn passe greit. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her så jeg frem til en biscotti til morgen espressoen, men så har kona spist alt unntatt en halv rest. Hjemmekontor venter, men først skal en leveres i barnehagen mens han andre skal tas med til vaksinekontoret. Håpet om en løpetur i kveld ser litt dårlig ut, på tross av at både skulder og ribbein begynner bli bedre. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok. Det ble sen innsjekking på stamhotellet, The Landmark, i går og var helt i villrede om hvor jeg var da jeg våknet ved 04 tiden. Noen timer ved bassenget er unnagjort og nå skal en ut på litt handel.
Ha en nydelig torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God formiddag fra BA 763. Full maskin. Sitter på 14 a. I Club Europe!! Er det vanlig? Ikke mye CE-standard på verken benplass eller setekomfort. Dette var et skikkelig økonomisete. Vel vel har i alle fall ledig midtsete.
Ønsker alle en fin dag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Tilbake fra nok en spennende miljøkonferanse. Artig å være med på når deltakerene er skarpe og kunnskapen ikke kommer fre googling. Må si jeg er ganske imponert over noen av de yngre fra regjeringen (og fra opposisjonen) som er med selv om det ikke er de man nødvendigvis stemmer på. I kveld er det vi 13 stykker på Dubai-reunion, det blir gøy - men jeg er så borderline at jeg bekymrer meg sterkt for at jeg ikke blir så sliten at jeg sløser bort ett eneste sekund med søvn i morgendagens 10 timers flight i LH First. Sove på OSL-FRA flighten hadde jeg dessverre ikke klart engang med et brett med Imovane og ei halv Le Cardinal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
*Gjesp* fra vestsørøst. Nok en kontordag står for døren ... godt man bare skal opp trappa.
Men rekker nok en lur først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå.
Når kolleager er syke, må Martin gjøre ting han ikke helt kan. Det er antydning til svette i panna. Snart helg. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En torsdag i indretjenestens tegn her i Stavanger. Husvask, rydding og pakking står på agendaen. Pickup kl. 05:00 i morgen tidlig. Så bærer det mot sydligere breddegrader for en ukes tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Buenos días her fra Cali og Colombia! Her er det 26´C, men også i dag blir det estimert opp mot 34´C. Det steker i solen, men med en ganske behagelig vind så man trenger egentlig bare finne seg litt skygge, så er det også fint å oppholde seg ute.
Det var nettopp her Rodríguez-Orejuela brødrene styrte sitt omfattende Cali-kartell som på sin høyde kontrollerte 90% av verdens kokain-marked. I motsetning til Pablo Escobar sitt Medellin-kartell som var sentralt styrt, bestod Cali-kartellet av mange små celler som opererte helt uavhengig av hverandre, men da med en slags manager("celeno") som rapporterte videre. Cali-kartellet hadde til gjengjeld et svært omfattende nettverk av etterretnings og overvåkings virksomhet som spredte seg langt utover Santiago de Cali og som US Drug Enforcement Administration (DEA) hevdet best lot seg sammenligne med KGB ("The Cali KGB") og var vurdert som en av de kriminelle syndikatene med størst makt historisk sett. Blant annet hadde Cali-kartellet 5.000 av byens taxi-sjåfører på sin lønningsliste som rapporterte hvem som ankom når og hvor de bodde etc. Ingen informasjon var for liten til ikke bli videresendt. Men denne tiden er nå over her i Colombia. Tror knapt taxi-sentralen fikk vite hvor jeg ble pukket opp eller satt av da jeg benyttet´taxi publicos´ i går ![]() Dette blir siste min siste dag her i Sør-Amerika. I kveld blir det direkte flight her fra Cali til Madrid med Avianca sin 787. Tror det blir en fin avslutning og behagelig måte å ankomme Europa på; med en nattflight og i en flatbed i C-class. Så begynner hverdagen... Ha en bekymringsfri dag! Last edited by FBI2012; 22-08-2019 at 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God eftermiddag fra OSL. Widebody på frognertrikken i dag
![]() ![]() Edit: Fy f*** dette er trangt! 309 seter i en 763 er ikke mye å trakte etter. Og DY har endret på setereservasjonen så jeg sitter i en to-seter sammen med en annen stor slamp i stedet for min lille hendige kone. Får håpe det er sprit ombord... Sent from my iPhone using Tapatalk Last edited by TriStar; 22-08-2019 at 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Føremiddag fra Ariel 7 i GoM
I går hadde vi to Sikorsky S-76 fra Bristow på besøk for mannskapsbytte. Dei fløy ut fra Galliano, men for at vårt crew skulle rekke fly videre til Europa, fløy dei direkte til MSY med dei før dei retunerte tilbake til Galliano Hadde også med på helidekk en som nyligt har tatt HLO kurset for opplæring, han var mest bekymra for kordan man åpna passasjerdøra og lasteromsluka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra OSL | Fnate | Flyforum | 14 | 29-12-2018 03:09 |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 14 | 29-04-2015 19:33 |
God morgen fra OSL | Someone | Flyforum | 6 | 08-02-2015 16:27 |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 06-11-2014 20:30 |