![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Her i gullstua venter på MUC. Samme gjentar seg, grinete folkeferd på flytoget. Ordet "takk" for å hjelpe etc blir møtt med et grinete fjes eller se ned. Smil er forbudt ( joda jeg smiler hele tiden og det kan folk ikke takle ) , Fastrack en nose- high fyr stopper strømmen av bagasje pottesur og plukker opp sine ting så sakte som mulig . Han er jo fasttracker ... Første domestic Europe. Savner USA hvor folk har lært seg at det er mulig å være hyggelig.
Joda, dagens rant.. ![]() Last edited by SQ 777; 29-04-2015 at 06:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Nok en tur til Maxbo, men først må alle materialene jeg må bytte bæres ned. Og så skal de riktige bæres opp igjen til 5 etasje. Hjelper lite med heis når plankene er for lange. Men god trening er det.
Men først skal junior og jeg ut på Bærumsbygda på pappapermtreff. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - her er så vidt over null punktet denne morgen og været er mye grått - det kommer sikkert litt etterlengtet regnvær for å bli kvitt noe av pollen i luften.
Ha en god dag ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morn fra Trondheim
3 grader her idag og jeg begynner en time senere idag. Ble ikke akkurat noe "å ligge utpå" da eldstemann bestemte seg for å begynne dagen kl 0541 ![]() Anyways...ha en ordentlig onsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Her er det delvis skyet med noe blå himmel, temperatur på rundt 5-6 plussgrader akkurat nå og det meldes visstnok fare for noen få regnbyger ila dagen, men det tåler vi. Er ganske flott å ha vinduet åpent om natta og kunne våkne til fuglesang, noe av det beste med våren det. Av de litt større og teknologiske fuglene så har AY6 passert og straks suser vel SU103 og SU111 forbi på løpende bånd. I dag er det lite på planen, men må vel planlegge nytt soverom for denne eneboeren nå som en har to nye rom ledig i huset. Ellers er det midtuke-runde i Tippeligaen med kamper både i dag og i morgen, så noe er det på TV i kveld også. ![]() Ha en strålende dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Gullkysten, rolig dag, par møter. Rydding og andre husaktiviteter står på planen for ettermiddagen. Ha en fin dag alle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En riktig god morgen til alle flypratere fra nord- Vestlandet. Sola skinner, vindstille og utsikt for en ganske så mild dag.
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm hvor en har måttet innfinne seg og fått beskjed om å bruke kontorplassen sin mer. Jeg synes jo at to til tre dager i måneden var akkurat passe jeg da...
Ellers så ble det litt sent oppmøte dag, men når en er ute i viktige ærend på kvelds og nattestid, må jo slikt aksepteres. Ha en flottere dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Såg ein fin sirkel (og ei sløyfe til, som er gøymt bak trea) på himmelen på veg til jobb i dag. Eg prøvde å finne ut kva fly som har laga dette, kanskje nokon med betre FR24-skills enn meg har eit tips? Bildet er teke rett før ti, vil tru sirkelen er ti-femten minutt gamal på det tidspunktet:
![]() Såg ikkje ut til å vere særleg forsinkelsar på TRD idag heller. Ha ein snurrande fin dag!
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
Roger: Minner om dette fra i går: http://www.side3.no/-vi-hrte-et-smel...422780862.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen .. her i vestsørøst er det igjen grått og trist. Merkelig vår. Men plantene liker det ihvertfall. Det er veldig grønt ...
Registerer at Tommy777 & Co er i byen for å holde Freddie Awards på Delta-museet. Må beste bonusselskap vinne! Selv hiver jeg guttungen i bilen i kveld og setter kursen for Tifton, hvor han skal avlegge en opptaksprøve for college i morgen .. Og slik går no dagan ... Kun tre uker til cruise .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. En skikkelig tyskinspirert (?) lunsj, med svin og potetmos, sitter i, så fungerer ikke spesielt bra. Godt at man kan gjemme seg bak skapene
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Star Alliance only.
|
![]()
God ettermiddag fra BGO.
Turen går over til Oslo i kveld med SK290. Håper på en hyggelig flyvning! Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften. Ble litt jobbing i kveldinga, men i morgen er det vanlig dag og så er det HÆLJ! Gleder meg til
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 12 | 22-08-2019 17:41 |
God morgen fra OSL | Fnate | Flyforum | 14 | 29-12-2018 03:09 |
God morgen fra OSL | Someone | Flyforum | 6 | 08-02-2015 16:27 |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 06-11-2014 20:30 |
God morgen fra OSL | Thomas | Flyforum | 25 | 29-07-2012 16:09 |