![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Behagelig til med TG fra SIN via BKK. Koffertene har alt kommet så priority virket, men spørsmålet er så hvilket bånd pram packen dukker opp på. Og vedkommende som kjørte broa på gate 51 skulle man tro hadde første dagen på jobb, for det tok sin tid
Veldig fornøyd med Thai sine nye lie flat seter, og langt bedre og sove i enn f.eks BA sine. Servicen var bra, men maten ombord og loungene i BKK trekker litt ned. Heldigvis et par ledig seter i biz så junior fikk strukket ut i sin egen stol. Ha en fin dag ![]() Last edited by Someone; 08-02-2015 at 06:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - flott dag med 4 minus og sola er oppe å varmer. Kanskje vi får noen bilder fra uværet som herjet i går
![]() Ha en flott dag i heimen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra Skottland sør-vest, ser ut som temperaturen om natta har krøpet oppover da det er rim på bilene men ikke på bakken. I dag blir det å ta seg en tur til PIK med kameraet hvor det bekreftes bevegelser med Skyhawks, C17 og C130 og sikkert noe umeldt snadder.
Ha en flott søndag forumister!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!!
![]() Stormen er ridd av som forventet. Tar man sine forhåndsregler så kommer man greit utav det som regel. ![]() ![]() Ønsker med det alle forumister og #avgeeks en topp dag!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Søndag ja.
Eneste som frister her er å holde senga. Influensaen har tatt overhånd her, og jeg vurderer sterkt å bli hjemme fra jobb i morgen. Sov dårlig i natt gjorde jeg også. Husj og herk altså. Må se å komme i form igjen. Skal jo på kulturreise til Tyskland neste helg. Kan ikke gå med nesa i en klut da.... Ønsker meg selv god bedring.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Someone: var noe rart med brua på 51 i dag. Kom inn med BA fra LHR for ikke lenge siden, trøbla en del der. Teknisk krøll med brua.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Huj og hei fra Skaun!
Endelig litt roligere vær. bare plaskregn og frisk bris nå... Her har bookingfingeren fått kjørt seg litt igjen, og vårens mange turer begynner å bli klare. med unntak av de "vanlige" innenriksturene som kommer på kort varsel selvsagt. Kan se fram til: Paris,Dublin, Stockholm, København, Dublin igjen, London, Tallinn, Las Vegas, Milano.... Og så er det ferietid! ![]() Nå er det bare å få oversikt over alle bookinger og hoteller, leiebiler etc, og det prosjektet tror jeg overlates til "prøv-å-husk-mest-mulig-i-hodet" greien.. ![]() ![]() Nyt søndagen, fotball på TV, burger til middag, fruen og barn på kino. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 12 | 22-08-2019 17:41 |
God morgen fra OSL | Fnate | Flyforum | 14 | 29-12-2018 03:09 |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 14 | 29-04-2015 19:33 |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 06-11-2014 20:30 |